۸۷۴۰۸۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

ورود هیات مدیره استقلال به نقل و انتقالات

بحران حاکم بر تیم استقلال، اعضای هیات مدیره باشگاه را بر آن داشت تا به صورتی جدی تر بر نقل و انتقالات و سایر امور نظارت داشته باشند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال روزهای پر التهاب و پر از بیم و امیدی را سپری می‌کند. آنها پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر حاشیه، امیدشان به پیش فصلی خوب و امیدوار کننده بود. پیش فصلی که روزهای آن یکی بعد از دیگری در حال سپری شدن است و آن هم در حالی که هنوز پاسخ خیلی از سئوالات در این باشگاه مشخص نیست.

این اتفاقات باعث شد تا اخیراً برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و به خصوص احمد سعادتمند رییس هیات مدیره با جدیت بیشتری به امور اجرایی باشگاه ورود کرده تا پیش فصل این تیم ریتم تند تر و روند مطلوب تری به خود بگیرد.

سعادتمند روز گذشته در مقام رییس هیات مدیره گفت و گوی مفصلی انجام داد و از اقدمات قریب الوقوع هیات مدیره به منظور حفظ شاکله و استخوانبندی تیم فصل قبل خبر داد.

صحبتهای رییس هیات مدیره باشگاه استقلال نشان از عزم جزم آنها برای حفظ بازیکنان کلیدی و محوری داشت و مشخص کرد این موضوع برای آنها در اولویت قرار دارد.

بر اساس این صحبت‌ها باید از امروز منتظر مذاکرات جدی‌تر باشگاه استقلال با بازیکنانی مثل پژمان منتظری، وریا غفوری، علی کریمی، روزبه چشمی و همچنین اقدماتی برای حفظ آیاندا پاتوسی و امید نورافکن بود.

استقلالی‌ها تاکنون با چند بازیکن مذاکره و با تعدادی هم به توافق نهایی رسیده‌اند. از جمله این بازیکنان می‌توان به محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، علی دشتی و رضا اسدی اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال بازیکن سطح بالا ملی پوش می خواد مسعودشجاعی؛ پور علی گنجی وقوچان نژاد ازاین بازیکنا جذب کنید مسولین استقلال چرا نمی فهمید هر چی درجه 3 می خرید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه میخوایم تیم سالمندان تشکیل بدیم

    • حمید چاو

      خداییش آقای فتحی خیلی شخص محترم و زحمت کشی هستند با اینکه من پرسپولیسی هستم ولی برای آقای فتحی احترام خاصی قائل هستم

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      همه را ولش کن فقط سیاوش یزدانی! قلعه نویی هر جوری بود ۲ نشون زد هم بیرونش کرد هم یه پول خوبی گرفت هم یخه بازیکن بجاش گرفت. سیاوش یزدانی بازیکن خاص دربی است اگه مهاجمای پرسپولیس ناکام بمونند زحمت گل را میکشه!!ازش ممنونیم که به استقلال رفت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج