جاباما
۸۷۴۱۳۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ارتفاع موج در خلیج‌فارس به ۲متر خواهد رسید

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی بخش هواشناسی دریایی، طی امروز و فردا ( ۲۳ و ۲۴ خرداد) ارتفاع موج در بخش هایی از خلیج فارس به یک و نیم تا ۲ متر و از امروز تا شنبه در دریای عمان به ۲ و نیم متر خواهد رسید.

خبرآنلای: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی بخش هواشناسی دریایی، طی امروز و فردا ( ۲۳ و ۲۴ خرداد) ارتفاع موج در بخش هایی از خلیج فارس به یک و نیم تا ۲ متر و از امروز تا شنبه در دریای عمان به ۲ و نیم متر خواهد رسید.

پیرو اطلاعیه هواشناسی دریایی، با توجه به وزش باد به نسبت شدید، طی امروز و فردا نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس مواج خواهد بود و ارتفاع موج آن بین یک و نیم تا ۲ متر برآورد می‌شود.

این وضعیت از امروز تا روز شنبه برای سواحل شرقی دریای عمان نیز پیش بینی می‌شود که در مناطق فراساحلی آن ارتفاع موج به دو و نیم متر نیز خواهد رسید؛ از این رو توصیه می‌شود احتیاط لازم برای تردد شناورهای سبک، نیمه سبک و تفریحی در مناطق یاد شده به عمل آید.

همچنین طی اطلاعیه دیگری، با توجه به آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پنجشنبه برای ارتفاعات البرز شرقی در استان‌های سمنان، شرق تهران، مازندران و گرگان و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب جمعه علاوه بر مناطق یاد شده برای ارتفاعات شمال غربی خراسان رضوی، رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

از این‌رو به هموطنان در این مناطق توصیه می‌شود برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از صاعقه و وزش باد شدید موقت، احتیاط لازم را به عمل آورند.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج