۸۷۴۱۴۱
۱۱ نظر
۵۰۱۵
۱۱ نظر
۵۰۱۵
پ

واردات کالا‌های مشابه تولید داخل ممنوع!

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.

خبرگزاری ایسنا: وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.

رضا رحمانی در سفر به جنوب استان کرمان و در حاشیه بازدید از معادن شهرستان فاریاب گفت: در دولت و در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید، تاکید بر این موضوع داریم که جلوی واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شوند، گرفته شود؛ زیرا اگر از این کار جلوگیری نشود یک ظلم و ستمی به نیروهای جوان این مرز و بوم کردیم و در همین راستا محکم بر سر این موضوع ایستاده و در صورت مشاهده تخلف، برخوردهای لازم را خواهیم کرد.

وی از برگزاری منظم جلسات شورای معادن در وزارتخانه سخن گفت و افزود: شورای معادن برای عدم معطلی کار معادن است و اگر تفویض اختیار در حوزه معادن به استان‌ها دادیم، در راستای چابک سازی و اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر پروژه‌ها در این بخش بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خطاب به مسئولین تصمیم گیر در کشور و استان‌ها گفت: انتظار داریم مسئولین تصمیم‌گیری سریع داشته باشند، حتی اگر قرار است جواب ردی هم داده شود، سریع تصمیمات خود را اعلام کنند تا سرمایه گذار معطل تصمیم گیری ها و بروکراسی‌های اداری نماند.

وی با اشاره به پیگیری‌های شورای معادن عنوان کرد: خوشبختانه با تفویض اختیارات داده شده به استان‌ها در حوزه معادن، تا قبل از پایان سال ۹۷، هیچ پرونده‌ای پشت نوبت نمانده و این روند را در سال جاری نیز با سرعت و کار بیشتری ادامه خواهیم داد زیر در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید» نامگذاری شده است دیگر نمی‌توان به صورت عادی کار کرد و کار دیگر روز تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد.

رحمانی در پایان خطاب به مسئولین استانی و معاونین و مشاروان خود اعلام کرد: انتظار داریم حداکثر تشویقات و تخفیفات لازم در بخش معادن در جنوب استان کرمان لحاظ شود همچنین بر این موضوع نیز تاکید داریم که از رونق تولید بدون محدودیت حمایت کرده و در برخورد با رانت نیز هیچگونه مماشاتی را نداشته باشید.

وی خاطر نشان کرد: همواره تاکید داریم که در هر منطقه‌ای که معدنی وجود داشته و فعال است، جذب نیروهای آن معدن تا مدرک دیپلم از همان منطقه و از مدرک دیپلم تا کارشناسی از همان استان و از مدرک کارشناسی ارشد به به بالا از سایر مناطق کشور جذب نیرو صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بزاریم بعضی چیزها کالاها و خودرو ها هرچیزی وارد بشه تا ما هم بروز باشیم واز تکنولوژی روز برخوردار باشیم و یاد بگیریم بهترش رو بسازیم درسته اگه جلو کارخونه پراید بسته بشه بعضی ها ضرر میکنن ولی بجاش بیشتر مردم در رفا رانندگی میکنن وچرا ۵۰میلیون بدیم کالای ایرانی خو اگه بشه با ۵۰ ملیون مشابه خارجی بهتر بسازیم یا سواربشیم

    • بدون نام

      اینو به آقای عسگر اولادی بگید

    • بدون نام

      ایا داس ودیگر لوازم کشاورزی هم شامل می شود
      ایا استعلام ازساخت داخل شفاف هست

    • بدون نام

      اگر تولید داخل با کیفیت باشد چرا که نه ؟ ولی اگر به بهانه حمایت از تولید داخل تولید کنندگان به تعهد خود عمل ننموده و مردم را مجبور به استفاده از کالاهای بی کیفیت کنند این ظلم است در حق دیگران که متاسفانه بویژه در صنعت خودرو این بی عدالتی و بی انصافی بیداد میکند و دست دولت هم در این زمینه بنا به هر دلائلی کوتاه است

      پاسخ ها

      • metti

        دلت خوشه، اگه قرار بود با انحصار کیفیت بالا بره تو کل دنیا تجارت آزاد رو راه نمینداختن

    • بدون نام

      منظور از کالای مشابه فقط وفقط خودرو است.

    • بدون نام

      مثلا لامبورگینی وارد نکنید کالای مشابه اش پرایده

    • بدون نام

      این آشغالهای داخلی رو کی میخره؟

    • بدون نام

      جنس گرون شد

    • کامران

      مثل لوازم خانگی حتما!؟
      که شرکت های داخلی به جای استفاده از این موقعیت سو استفاده کردند واجناس راچند برابر کردند.
      به اینها وشرکت های داخلی نمی شه رحم کردمثل خودرو سازان

    • metti

      اینجا تنها جاییه که حتی اگه پولدارم‌ باشی نمی تونی توش راحت زندگی کنی
      بالاخره یه راهی پیدا میکنن زندگی و زهر کنن به کامت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج