جاباما
۸۷۴۲۱۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

رونمایی از اپلیکیشن موبایلی قیمت کالا‌ها در ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در سامانه ۱۲۴ همه قیمت‌ها درج شده و قیمت رسمی کشور هستند، اما اخیرا کار جدیدی را آغاز کردیم که ۱۰۰ قلم کالای پرمصرف را اپلیکیشن موبایلی ایجاد می‌کنیم که به زودی رونمایی می‌شود.

خبرگزاری فارس : رضا رحمانی امشب در نشست با فعالان اقتصادی استان کرمان در محل اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی جامع معدنی استان کرمان اظهار کرد: این بانک اطلاعاتی کار بی‌نظیری است که مورد نیاز هم بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: برنامه اکتشافات تفصیلی استان کرمان تا سطح ۵۰ درصد توسط سازمان صنعت و معدن استان به وزارتخانه ارائه شود تا اعتبار آن را تامین کنیم.

رحمانی ادامه داد: برای توسعه اکتشفات معدنی استان اعتباری از ایمیدرو و حقوق دولتی معادن اختصاص می‌دهیم.

وی عنوان کرد: طبق قانون هیچ وزارتخانه‌ای حق ندارد به دلیل اشباع بازار از صدور مجوز جلوگیری کند، همین الان ظرفیت کاشی و سرامیک ما بیش از دو برابر مصرف است.

رحمانی در مورد افزایش قیمت تولیدات اصناف با بیان اینکه قیمت‌گذاری بر اساس آنالیز سازمان حمایت تصمیم‌گیری می‌شود، عنوان کرد: مثلا تن ماهی افزایش بی‌رویه داشت چون مشکل این بود که ماهی تن وارد می‌شود و افزایش قیمت الزام‌آور داشت.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ماکارونی، روغن موتور و دیگر کالاها هم اینگونه است، در حالی که به این مسائل اصلا توجه نمی‌شود.

رحمانی گفت: اولین حلقه نظارت ما اتحادیه‌ها هستند، از همه اصناف خواسته‌ایم که اول خودمان از آبرویمان محافظت کنیم و مرحله بعدی سازمان حمایت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیشترین مشکل در مورد شکر را در استان کرمان شنیدم، کارخانه‌ای صحبت کردیم که شکر خام به آنها دادند.

وی ابراز داشت: در سامانه ۱۲۴ همه قیمت‌ها درج شده و قیمت رسمی کشور هستند، اما اخیرا کار جدیدی را آغاز کردیم که ۱۰۰ قلم کالای پرمصرف را اپلیکیشن موبایلی ایجاد می‌کنیم که به زودی رونمایی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج