جاباما
۸۷۴۳۱۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

زادمهر: مطمئنم برانکو در پرسپولیس می‌ماند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم برانکو ایوانکوویچ دوباره روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند ولی باید این مربی را درک کرد.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم برانکو ایوانکوویچ دوباره روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند ولی باید این مربی را درک کرد.

محمدرضا زادمهر درباره شرایط پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ گفت: عملکرد برانکو در این چند سال اخیر نیاز به هیچ توضیح اضافی ندارد. او تمام جام‌ها را برای پرسپولیس درو کرده است. تاکتیک های کادرفنی فعلی، باعث پیشرفت پرسپولیس و ترس تیم های آسیایی از این تیم شد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: زمانی که من در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم قرارداد آقای برانکو منعقد شد. وقتی شما یک مربی می آورید باید از او تمام و کمال حمایت شود. وقتی در هفته های اولیه که با برانکو در لیگ برتر استارت زدیم و رده های پایین جدول بودیم هیچگونه تنش فکری ایجاد نکردیم تا با آرامش به کارش ادامه دهد چون به او ایمان داشتیم. من مطمئن هستم برانکو بازهم روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند اما باید او را کاملاً درک کرد.

وی درباره مطالباتی که کادرفنی پرسپولیس از باشگاه دارد تصریح کرد: برانکو یک مدیر کاربلد و جامعه شناس حرفه ای است. او شرایط ایرانی‌ها را از لحاظ اقتصادی درک می‌کند و فشار خاصی هم نمی‌آورد. فقط می‌خواهد تکلیف بدهی‌هایش روشن شود و بخشی از آن را بگیرد. باشگاه پرسپولیس برانکو را حفظ می‌کند اما امیدوارم درآمدزایی در پرسپولیس به وجود بیاید. روش هایی مانند فروش بازیکن، بلیت فروشی و حق پخش تلویزیونی که اگر به باشگاه‌ها اختصاص پیدا کند قطعاً می‌تواند کمک قابل توجه مالی کند.

زادمهر درباره احتمال ترانسفر بازیکنانی نظیر علی علیپور و علیرضا بیرانوند به تیم‌های خارجی اظهار داشت: پرسپولیس ویترین مناسبی برای پیشرفت بازیکنان است. این تیم در همین چند سال اخیر توانسته است بازیکنان خوبی را ترانسفر کند و باید از همین شیوه بار دیگر بهره ببرد تا بتواند هزینه های خود را میران کرده و بدهی‌هایش را هم پرداخت کند. بهتر از برانکو برای پرسپولیس وجود ندارد و باید او را در فوتبال ایران حفظ کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدجوادکعبی

      من متمعنم برانکوایوان کوویچ درپرسپولیس میماند

    • بدون نام

      کجا بهتر از تیم حکومتی.
      البته تا 1400

    • عاطی

      اره راست میگی مگه چه تیمی برانکو میخواد این جام هایی که اورده دولتی سر وزیره

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      باعث ترس تیمهای آسیایی از این تیم شد خخخخخخخخخ. واس همین تو راحت ترین گروه چهارم شد. لنگیای متوهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج