۸۷۴۳۴۸
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حجم بسته‌های اینترنتی بیشتر می‌شود

اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت از اواخر این هفته ملزم شده‌اند که حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه کنند.

خبرگزاری ایرنا: اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت از اواخر این هفته ملزم شده‌اند که حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است که در پی اطلاعیه‌های قبلی رگولاتوری درباره مغایرت بسته‌های اینترنتی فروخته شده با میزان تحویل شده به مشترکان، اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت از روز چهارشنبه حداقل ۵ درصد به حجم مصرف منصفانه بسته‌های اینترنتی مشترکان اضافه می‌کنند.

حسین فلاح جوشقانی با تاکید بر اینکه صیانت از حقوق مشترکان یکی از مهمترین اولویت‌های وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات و رگولاتوری است، افزوده است که این افزایش بدون دریافت هزینه اضافی و به منظور جبران حقوق مشترکین در دستور کار اپراتورها قرار گرفته است.

وی درباره مغایرت حجم بسته‌های اینترنتی هم اظهار کرد: پس از اعلام قبلی رگولاتوری در این باره و با بررسی‌ها، وجود این مغایرت بطور میانگین حداقل ۵ درصد تأیید شد و علیرغم توضیح ارائه شده از سوی اپراتورها مبنی بر عوامل مؤثر بر این موضوع، مستندات ارائه شده به دلیل عدم ارتباط با مصرف کننده مورد قبول واقع نشد.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: برخی اختلالات و اشکالات شبکه و سرباره‌های ناشی از پروتکل‌های اینترنتی باعث عدم تحویل کامل سرویس‌های خریداری شده به مشترکین شده و این موضوع به‌صورت عمدی و برنامه‌ریزی شده انجام نشده است.

بر این اساس، رگولاتوری به موضوع رسیدگی کرده و اپراتورهای ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت ملزم شدند علاوه بر رفع این اشکالات، به منظور حمایت از حقوق مشترکان و جلب رضایت آنان، حجم مصرف منصفانه در خدمات اینترنتی خود را بدون دریافت هزینه، حداقل ۵ درصد افزایش دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      سرعتو اوردن پایین زودم تموم میشه مخصوصا مخابرات

    • علی اکبر محمدی

      حتما این کار رو انجام میدن!!!!

    • بدون نام

      ازکجابفهمیم ۵
      درصدحجم لصافه شده

    • بدون نام

      حجم کم... قیمت زیاد... کیفیت و سرعت نت افتضاح... الآن مدتی میشه بشدت سرعت نت رو آوردن پایین... با تری جی به زور میتونی ی سایت رو باز کنی حتی بعضی مواقع ی پیام از طريق واتساپ که میدی چندین ثانیه طول میکشه که تیک بخوره... آنتن دهی تلفن هم داغون.

    • بدون نام

      دگولاتوری ۵درصد

      رگولاتوری ۵ درصد

      رگولاتوری ۵ درصد

      وی خدطر نشان کرد رگولاتوری ۵ درصد

      ماذافاذا

    • milad m

      شرکت همراه اول یا ایرانسل این بسته را فقط به مشترک نشان میدهند و میبرند بسته ای که ما میخریم از دستتمان نبرند این پنج درصد هم پیش کش واسه خودتان

    • بدون نام

      میزان انتن دهی برای اینترنت هم کاهش پیدا کرده.

    • بدون نام

      دزد اعظم همراه اول و ایرانسل

    • فاطمه

      اره جون خودتون

    • بدون نام

      خوبست به ارسال پیامکهاهم رسیدگی میشد.درحالیکه فرستنده فقط یک پیام میغرستدامامخابرات بنفع خودش دوتایی ارسال میکندوهزینه تلکه میشودکه نوعی اجحاف وکلاهبرداریست؟.

    • بدون نام

      آی دزد...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج