۸۷۴۴۰۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طلسم عرضه گلکسی فولد ادامه دارد

کمپانی سامسونگ که پیش تر از عرضه مدل اصلاح شده گلکسی فولد (Galaxy Fold) در ماه آینده میلادی خبر داده بود، یک بار دیگر عرضه این محصول را به زمانی نامعلوم موکول کرد.

ایرنا: کمپانی سامسونگ که پیش تر از عرضه مدل اصلاح شده گلکسی فولد (Galaxy Fold) در ماه آینده میلادی خبر داده بود، یک بار دیگر عرضه این محصول را به زمانی نامعلوم موکول کرد.

گویی عرضه گوشی هوشمندی که آشکارا به کار بیشتری نیاز داشت، کافی نبود که حالا سامسونگ در اطلاع‌رسانی درباره زمان عرضه مدل اصلاح‌شده این گوشی نیز ضعیف و متناقض عمل می‌کند.

مدیر بخش موبایل سامسونگ ماه گذشته گفته بود که زمان عرضه این مدل از گوشی‌ها خیلی زود اعلام می‌شود، ولی از آن زمان تاکنون چیز زیادی در این‌باره نگفته است.

طلسم عرضه گلکسی فولد ادامه دارد

گزارشات اخیر اما حاکی از آن بود که سامسونگ اواخر ماه جاری میلادی نشستی مطبوعاتی در مورد نمونه اصلاح‌شده گوشی‌های تا شوی خود برگزار و این نمونه‌ها را در ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به بازار عرضه می‌کند.

خود عوامل این شرکت چهار روز قبل اعلام کردند که تاریخ عرضه این مدل به زودی تأیید خواهد شد ولی گزارش‌ها از کره جنوبی حاکی از آن است که کمپانی سامسونگ هیچ گونه برنامه‌ای برای برگزاری نشست خبری ندارد و هنوز از تاریخ رسمی برای عرضه مدل اصلاح‌شده گوشی‌های تاشوی این شرکت خبری نیست.

اگرچه طبیعی است که اصلاح گلکسی فولد و آمادگی برای عرضه این محصول و برگزاری یک نشست خبری درباره آن فرآیند زمان‌بری باشد ولی همه این تناقض‌ها اعتبار این کمپانی را زیر سوال برده است.

گوشی‌های دو هزار دلاری تاشوی سامسونگ که چندی پیش به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند تا شو در جهان به بازار عرضه شد از همان روزهای اول با مشکلات متعددی از قبیل از کار افتادن یا شکستگی صفحه‌نمایش روبه‌رو شد، تا جایی که سامسونگ همه نمونه‌های عرضه شده را از بازار جمع‌آوری کرده و قول عرضه مدل اصلاح‌شده را داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج