۸۷۴۴۰۳
۷ نظر
۵۰۳۹
۷ نظر
۵۰۳۹
پ

امام جمعه شیراز: اعدام مفسد اقتصادی ترس دارد؟

امام جمعه شیراز گفت: اعدام مفسد اقتصادی ترس ندارد زیرا ملت از این رفتار حمایت می‌کنند شما باید بسیج، سپاه و مردم را وارد عمل کنید و اجازه ندهید چند مفسد وضعیت زندگی مردم را به بازی بگیرند.

خبرآنلاین: به نقل از خبرگزاری‌ها، حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز در خصوص سفر نخست وزیر ژاپن به ایران نیز گفت: قرآن می‌گوید با کسانی که عهد شکن هستند نباید حرف زد و باید به این رهبر دلسوز و حکیم و آگاه افتخار کرد.

مهم‌ترین بخش صحبت‌های وی به شرح زیر است:

*در فتنه ۸۸ نیز همین افراد گفتند تا براندازی در کنار فتنه گران هستیم و این افراد تعهدات بین المللی نیز زیر پا گذاشتند.

*اینها به دنبال نتیجه گیری از مذاکرات هستند و باید بدانند که این ملت محکم ایستاده است.

*دولت باید در مقابل دلالان ایستادگی کند و دستگاه قضائی نیز محکم‌تر وارد شود و اگر ۲ نفر مفسد اقتصادی اعدام شوند دیگر شاهد این ماجراها نخواهیم بود.

*اعدام مفسد اقتصادی ترس ندارد زیرا ملت از این رفتار حمایت می‌کنند شما باید بسیج، سپاه و مردم را وارد عمل کنید و اجازه ندهید چند مفسد وضعیت زندگی مردم را به بازی بگیرند.

امام جمعه شیراز: اعدام مفسد اقتصادی ترس دارد؟

دشمن با پای خودش به سراغ ما می‌آید

حجت الاسلام محمد جواد باقری نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم شهرستان تالش با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در انتقال درخواست های مردم، تصریح کرد: یکی از نکات جالب این است که در رسانه ملی برای «ملخ» گفتگوی ویژه خبری برگزار می شود اما برای بررسی درخواست دانش آموزان در زمینه تعویق کنکور هیچ برنامه ای تدارک دیده نمی شود. صدا و سیما باید موضوع تعویق کنکور را بررسی کرده تا موافق و مخالف دلایل خود را بگویند.

وی به سفرهای مقامات اروپایی و همچنین نخست وزیر ژاپن به ایران برای انتقال پیام ترامپ اشاره کرد و گفت: وقتی محکم و قاطع در برابر دشمن بایستیم خودشان با پای خودشان به سراغ ما می آیند چون به اقتدار و قدرت ما پی می برند ولی وقتی ما سست باشیم آنها ما را به هر جا که بخواهند خواهند کشید.

حجت الاسلام باقری در پاسخ به ادعای مضحک یکی از مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه موشک های ایران فتوشاپ است، اظهار کرد: اگر فکر می کنید توان دفاعی و نظامی ما تصاویر ساختگی است کافی است کوچکترین قدم اشتباه را بردارید تا شما و آن مولود نامشروع یعنی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را برای همیشه از صفحه روزگار محو کنیم.

دوران یکه تازی آمریکا به پایان رسیده است

همچنین آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: آمریکا نمی‌خواهد باور کند که دیگر ابرقدرت نیست و دوران قلدری و یکه تازی در جهان به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: ایران در پرونده هسته‌ای تلاش کرد به تعهدات خود عمل کند اما طرف‌های مقابل بی تعهدی کردند و موارد توافق برجام را اجرایی نکردند.

آیت اله دری نجف آبادی افزود: ایران ۱۳ بار براساس نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی به تعهد هسته‌ای خود پایبند بوده و این مهم از دید دشمنان همواره نادیده انگاشته شده است.

امام جمعه شیراز: اعدام مفسد اقتصادی ترس دارد؟

آمریکا فقط در سایه مقاومت هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: مذاکره ژاپن با آمریکا منجر به بمباران هیروشیما شد و این نمونه‌ای از تجربه سازش با آمریکاست.

وی افزود: در برابر غرب گرایان که عنصر مقاومت را بی اثر می‌دانند باید گفت مقاومت نه تنها مفید بلکه تأثیرگذار است و امروز رژیم صهیونیستی در اثر همین ایستادگی روز به روز در حال نابودی است.

وی با بیان اینکه ما در برابر مواضع اصولی و راهبردی خود محکم و استوار می‌ایستیم، افزود: موضوع راهبردی ما شعار مرگ بر آمریکا است.

هزینه های مقاومت از هزینه های سازش کمتر است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم هم ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم در مصلی اعظم امام خمینی تبریز برگزار شد گفت: از آقای استاندار درخواست می کنم در شورای اداری موضوع حجاب را مطرح کنند تا در ادارات و بیمارستان ها بخوبی رعایت شود. کارمندان دولت در موضوع حجاب باید برای جامعه الگو باشند.

اهم سخنان وی به شرح زیر است:

*کسانی که می گویند باید با دشمن سازش کنیم بدانند دشمن هر روز شیطنت های بیشتری می کند و تجربه نشان داده تفکر مقاومت تنها راه حل پیروزی است و هزینه های مقاومت از هزینه های سازش کمتر است.

*یکی از رویداد های این هفته اولین سفر نخست وزیر ژاپن به تهران در طول چهل سال است که نشان دهنده نفوذ کشورمان در منطقه را دارد. البته ژاپنی به جایگاه استراتژیک ایران واقف هستند و به این دلیل مشتاق ارتباط با ایران هستند.

*بازار ایران برای ژاپن اهمیت خاصی دارد ولی هدف از این سفر میانجی گری بین ایران و آمریکا بود اما دیروز مقام معظم رهبری گفتند هیچ اعتمادی آمریکا ندارند و به هیچ وجه خاطره تلخ مذاکره با آمریکا تکرار نخواهد شد.

امام جمعه شیراز: اعدام مفسد اقتصادی ترس دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت و آقازاده ها به فساد کشوندن

    • بدون نام

      حاج اقا قربان دهنت درست فرمودیداعدام مفسداقتصادی ترس ندارد اما در کشورما مفسدین به صورت زنجیره وار به هم وصلند. ممکن است سرنخ یکی از انها، ان بالا بالائی ها باشد که بخاطرهمین مجبورمی شوند حتی ان پائین دستی را هم ازاد بگذارند.

    • انسان

      گناه دارد ترس ندارد

    • بدون نام

      شاید

    • بدون نام

      بله ترس داره،چون اون موقع خیلیا باید برن بالای داررررر حاج آغا

    • خاندائی

      حاج آقا اعدام هم فایده نداره . فقط باید توی صورت مفسد اقتصادی دو تا داغ مفسد اقتصادی حک کرد ..... اونوقت ببین کی جرات میکنه جا پای اون بزاره....

      پاسخ ها

      • رضا

        قربون دهنت با مهر داغ مفسد اقتصادی موافقم به شرط اینکه در امان نباشه جای دیگه رو خراب کنه چون همه کاره اند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج