۸۷۴۴۳۳
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

مرد خیّرنما در بیمارستان قلب پایتخت دستگیر شد

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری یک کلاهبردار خودرو در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس: فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دستگیری یک کلاهبردار خودرو در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران خبر داد.

سرهنگ رضا جنتی توضیح داد: براساس اطلاع واصله از پلیس آگاهی قم، مأموران انتظامی مستقر در بیمارستان از حضور فردی سابقه دار و تحت تعقیب پلیس با خبر شدند که در بیمارستان شهید رجایی رفت و آمد داشت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی قم با دریافت نیابت قضائی و هماهنگی‌های انجام شده، سریع وارد عمل شدند و بامداد امروز در حالی که متهم ۴۲ ساله طبق روال برای استراحت شبانه در قسمتی که برای همراهان بیماران برای استراحت در نظر گرفته شده بود حضور داشت، بازداشت شد.

جنتی با بیان اینکه متهم به اتهام کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش خودرو، سرقت به عنف و سرقت خودرو در شهر قم تحت تعقیب بود افزود: به همین دلیل برای اینکه به راحتی از سوی پلیس شناسایی نشود، شب‌هایی را یکی در میان به قسمت استراحت همراهان بیمارستان شهید رجایی می‌آمد و بعد از اینکه خودرو اسپورتیج خود را در پارکینگ همراهان بیمار در بیمارستان پارک می‌کرد، شب‌ها را در پوشش همراهان بیمار به استراحت می‌پرداخت.

این مقام انتظامی یادآور شد: براساس گفته‌های یکی از همراهان بیمار، متهم برای اینکه کسی به او مشکوک نشود ظاهر خیّرنما به خود می‌گرفت و حتی برای بعضی از بیماران اقلام خوراکی نیز می خرید تا به این شکل توسط همراهان بیمار مورد شک قرار نگیرد.

وی گفت: متهم پس از توقیف خودرویش بازداشت و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی قم منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شب هایی یکی درمیان برای استراحت میرفته در قسمت .....مگه خوابگاه داره بیمارستان ؟ همراه بیمار چطور متوجه شده کلاهبردار ه؟! اخبار نصف ونیمه نیست؟ بالاخره پارگینگ بیشتر هدفش بوده یا جای خواب نداشته! اینجا که نماز خونه تو بیمارستانها تنها جایی هست که همراه بیمار هم میرن دعا ونماز هم کمی استراحت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعضی بیمارستانها جای برای استراحت همرااه بیمار در نظرمیگیرن...درست هس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج