۸۷۴۵۲۱
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

تقاضای ۶۰۰شرکت آمریکایی از ترامپ

بیش از ۶۰۰ شرکت امریکایی از ترامپ خواستند تا به اختلاف نظر هایش با چین خاتمه دهد.

خبرآنلاین: به نقل از رویترز، در پنجشنبه گذشته شرکت تارگت که دومین شرکت بزرگ خرده فروشی در ایالت متحده است و ۶۰۰ شرکت دیگر در نامه از رئیس جمهور این کشور دونالد ترامپ درخواست کردند تا به اختلاف نظرهایش با چین پایان دهد زیرا این تنش ها نه به نفع کسب و کارهای امریکایی است نه به نفع خریداران انها.

کمپینی به نام (تعرفه ها قلب کشور را به درد می آورند) در امریکا تشکیل شده است که ۱۵۰ شرکت امریکایی از این کمپین حمایت می کنند.

ترامپ در صحبتی گفت :‌" در هنگام ملاقاتم با رهبر چین تصمیم دارم از افزایش تعرفه ها بر روی تقریبا تمام کالاهای چینی صحبت به میان آورم."

رویترز در این گزارش نوشته است که احتمال پایان جنگ تجاری بسیار پایین است، ولی رهبران هر دو کشور برای بهبود وضعیت اقتصاد جهانی هم که شده باید فکری به حال تعرفه ها بکنند.

تقاضای ۶۰۰شرکت آمریکایی از ترامپ

وال مارت بزرگترین کارفرما بخش خصوصی در امریکا و بزرگترین خرده فروشی در بازار جهانی در این باره می گوید: "تعرفه ها باعث افزایش قیمت اجناس برای مصرف کنندگان امریکایی خواهند شد."

در حال حاضر تعرفه های کالاهای چینی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار ۲۵ درصد افزایش یافته است و پاسخ متقابل چین در بالا بردن تعرفه های کالا های امریکایی و همچین افزایش قیمت کالاهای چینی شرکت های امریکایی را در خطر کاهش تولیدات قرار داده است.

بر اساس اطلاعاتی که مشاور بین الملل در اختیار رویترز قرار داده است اگر توافقی بین رهبران دو کشور بر قرار نشود احتمال اینکه ۲ میلیون نفر در امریکا از کار بیکار شوند بسیار زیاد است.

در حال حاضر نیز شهروندان امریکایی دارند بهای سنگینی برای افزایش تعرفه ها پرداخت می کنند و اگر توافقی صورت نگیرد حتی وضع از این هم بدتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چین چه کردی که شرکت های آمریکا از ترامپ میخوان دست از جدال باهات برداره

    • بدون نام

      ای کاش با تحریم ایران هم ،همان را می کردند.

    • بدون نام

      ترامپ خوب فهميد كه ماليات بر توليدكننده ها و هزينه هاي اب و برق ،،كار و كارگر را نابود كرد و توليدكننده هاي متضرر كالاهاي خود را به چين براي كارگر ارزان ميفرستادند تا آنجا ارزان تَر برايشان اماده كنند،چه بسا هميه جا كارگراني دست من را فشردند و از من تشكر و قدرداني كردند،،،ترامپ مرد حق و حقيقت و ميخواهد اشتباهاتي را به نفع مردم جبران كند،ولي باز هم نياز به اطلاعات و كمك فكري و راهكارها دارد،،،ولي تا الان هم بسياري رضايت و نود درصداحتمال راي دارد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج