۸۷۴۵۳۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 25 به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما وارد دوره ای از زندگی تان می شوید که با سالهای قبل بسیار تفاوت خواهد داشت. شما فردی بااستعداد هستید که بادد تمام توانایی هایتان را به کار گیرید و بیش از پیش بدرخشید. در این صورت پیشرفتی خواهید کرد که شما را متعجب می کند. شما فردی مهربان هستید که به حرف های این و آن توجه زیادی نشان می دهید، اگرچه ممکن است که افرادی را از خود برنجانید اما بهتر است که آنچه ندای قلب تان به شما می گوید را انجام دهید، تا اینکه به دنبال راضی کردن دیگران باشید. سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان و خانواده خود بگذرانید و به آنها نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارند. کارها و پروژه های عقب مانده خود را به اتمام برسانید تا فضا برای کارهای جدید باز شود. ماه مهر دوران پر مشغله ای خواهد بود زیرا کارهای جدیدی را آغاز می کنید و فرصت های تازه ای پیش پایتان قرار می گیرد. اگر چه شرایط با سرعت زیاد در حال تغییر است اما سعی کنید کنترل امور را به عهده بگیرید و با آرامش خاطر به سمت آینده حرکت کنید. به احتمال زیاد، امسال تغییر اساسی در رابطه عاطفی تان رخ می دهد. اگر مجرد هستید، رابطه ای را آغاز خواهید کرد، اگر هم متاهل اید، روزهای پر از هیجانی را تجربه می کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مشکلی که در خانواده شما به وجود آمده اگر چه موقتی است اما اگر در حال حاضر جلوی آن را نگیرید، جدی تر از قبل پیش خواهد رفت. بنابراین سعی کنید که هر چه سریع تر آن را حل کنید. احساس می کنید به شخصی علاقمند شده اید اما دوست ندارید که باور کنید و مدام خودتان را گول می زنید. بهتر است به جای پنهان کاری، با خودتان روراست باشید زیرا در نهایت همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. به زودی تغییری در وضعیت مالی تان بوجود خواهد آمد که زندگی تان را از این رو به آن رو خواهد کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز با شخصی مکالمه ای خواهید داشت که طولانی ولی بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود. شما در این گفتگو حرف هایی را می شنوید که می توانند زندگی تان را از این رو به آن رو کند. شما به مسائل از دید فلسفی نگاه می کنید، به خصوص زمانی که با برنامه های شما به خوبی پیش نمی روند. اما بهتر است امروز نگاه متافیزیک خود را کنار بگذارید زیرا به شما کمکی نمی کند. هر چه واقع بین تر باشید بهتر است. مشکلی در رابطه عاطفی تان پیدا کرده اید که توسط دوستی به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

چند وقتی ست که زندگی شما پستی و بلندی های زیادی پیدا کرده است، اما نگران نباشید زیرا به زودی شرایط تان ثابت خواهد شد و شما آرامش دوباره ای را تجربه خواهید کرد. مدتی ست که از شریک زندگی تان غافل شده اید. اگر می خواهید او را بی نهایت شاد کنید، هدیه ای بگیرید که او مدت ها در فکر خریدش است. این کار شما و تشکر و قدردانی او باعث می شود که بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شوید. خبری عجیب می شنوید اما خیلی زود متوجه می شوید که نه تنها عجیب بلکه بسیار هم برای شما خوشحال کننده است.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

لازم نیست برای بهتر زندگی کردن زندگی تان را از این رو به آن رو کنید، همین کنید که تغییرات کوچکی به آن دهید، کافی ست. امروز شرکت در یک جشنواره یا فعالیت گروهی، شما را با افراد جدیدی آشنا می کند و اطلاعات شما را در زمینه ای که به آن علاقه دارید، افزایش می دهد. بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید و از روزمرگی گذشته خلاص شوید، به فعالیت های گروهی خود ادامه دهید. رابطه ای که اخیرا با عشقتان دارید، دچار نواسان شده است. اگر چه تا به حال این شما بوده اید که احساس تنهایی و رانده شدن می کردید اما این بار برای این که عشق طرف مقابل تان را به خود ثابت کنید، عقب می کشید. احساس ناراحتی شما طبیعی است زیرا عادت به این کار ندارید اما نگران نباشید، ضرر ندارد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

برای ایجاد تغییرات و حل کردن مشکلات تان، منتظر کمک دیگران نباشید، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و دست به کار شوید. شما فردی هستید که از آمدن و رفتن های مدام آدم ها در زندگی تان خسته نمی شوید. از این رو خیلی راحت با مشکلاتی که در رابطه تان رخ می دهد، برخورد می کنید. مراقب این رفتارتان باشید زیرا اگر همینطور ادامه پیدا کند، روزی می رسد که تمام دوستان تان را از دست داده اید. در رابطه عاطفی تان کمی مغرور هستید و دوست دارید که همیشه حرف حرف شما شود، اگر چه شریک زندگی تان با شما راه می آید، اما بهتر است که کمی روندتان را تغییر دهید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مدت هاست منتظر هستید، امروز از طریق ایمیل یا تلفن این پیغام را دریافت کنید و این شروعی تازه برای شما خواهد بود. سعی کنید که تمام فرصت هایی که در این مدت برایتان پیش می آید، استفاده کنید. اگر به خاطر مشکلی در روبه رو شدن با شریک زندگی تان دلهره دارید، با روحیه ای مثبت به سمت اش بروید آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. هر چه بیشتر شما ساز مخالف بزنید، مشکلات بیشتری نیز در مقابل تان سبز خواهد شد. بنابراین در عین واقع بینی، خوش بین هم باشید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز فرصت خوبی است تا در کتاب ها و مقالات جستجویی کنید و با افراد باتجربه گفتگویی داشته باشید آنوقت می بینید که چه راههای زیادی برای رسید به هدفی که در سر دارید، در مقابل تان باز خواهد شد. البته خوب در مورد جزییات تحقیق کنید تا چیزی از دست تان در نرود. اگر احساس می کنید که رابطه تان موضوع حل نشده ای وجود دارد، بهتر است که با شریک زندگی تان قراری بگذارید و حرف های دلتان را به زبان بیاورید. هر چه صادق تر باشید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز روابط کاری تان را باید گرم تر، صادقانه تر و گسترده از قبل کنید. در مورد مسائلی که موجب گیجی و ابهام طرف مقابل تان می شود بیشتر توضیح دهید. اگر طرف مقابل تان به شما اعتماد کند، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. فردی را ملاقات کرده اید که برقراری رابطه با او برایتان کمی سخت است، از یک طرف جذبش شده اید و از طرف دیگر احساس غریبگی می کنید اما همچنان به مسیر خود ادامه دهید، تا چند روز دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

اگرچه نگران هستید و استرس دارید اما امروز کارهایتان به سرعت پیش می رود، به خصوص کارهایی که با دفتر و دستک سر و کار دارند. بنابراین سعی کنید که از صبح با اعتماد به نفس کاری پای کارهایتان بنشینید. از آنجا که روز سختی را در پیش خواهید داشت، بهتر است که شب را به بیرون از خانه و با دوستان تان بگذرانید. از احساس خود نسبت به عشق زندگی تان تردید ندارید اما گاهی نگران وابستگی خود به او می شوید. نگذارید این احساس سد راهتان شود، به مسیر خود با اعتماد به نفس بالا ادامه دهید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شاید برخی تغییرات غافلگیرتان کند اما در نهایت همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. اگر چه ممکن است که اطرافیان تان با خودخواهی خود مانع شما شوند اما با بی تفاوتی به آنها راه خودتان را بروید. با برقراری ارتباط بیشتر به دیگران می توانید عشق بیشتری به زندگی خود بدهید. احساسات و خاطرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این روش شریک زندگی تان از حقایقی باخبر خواهد شد که تاثیر زیادی بر نزدیکی بیشتر شما به یکدیگر خواهد داشت.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز در محیط کار اتفاقاتی برایتان رخ می دهد که فرق بین دوست و دشمن را می فهمید. بهتر است به جای بحث و دعوا، خودتان را بی تفاوت نشان دهید و کار خودتان را بکنید. اگر موضوعی شما را ناراحت می کند، به جای گفتن آن به همکاران تان، آن را نزد مدیرتان بازگو کنید که نتیجه بهتری خواهید داشت. در مورد مسائل عاطفی کمی سردرگم هستید. یک لحظه معشوقه تان را برای کارهایی که می کند سرزنش و لحظه ای دیگر او را ستایش می کنید. بهتر است کمی به خودتان زمان دهید تا همه چیز سر جای خود بازگردد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز توسط یکی از دوستان تان با فردی آشنا خواهید شد. این آشنایی فواید زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و فرصت های تازه ای برایتان بوجود می آورد. البته بهتر است که در ابتدای رابطه کمی محتاط تر عمل کنید و راز زندگی تان را فاش نکنید. در مورد رابطه عاطفی خود دچار تردید شده اید. تا دیروز عاشق شریک زندگی تان بوده اید و امروز فکر می کنید که او مناسب شما نیست. برای رفع این مشکل چند روز به خودتان زمان دهید، مطمئن باشید که شما بار دیگر عاشق او خواهید شد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج