۸۷۴۵۶۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

استراماچونی: دستیارم را خودم انتخاب می‌کنم

استراماچونی، سرمربی ایتالیایی جدید استقلال سرانجام مذاکرات چندهفته‌ای را به پایان رساند و با عقد قراردادی دو ساله به تیم آبی‌پوش پایتخت رسید.

فرهیختگان: استراماچونی، سرمربی ایتالیایی جدید استقلال سرانجام مذاکرات چندهفته‌ای را به پایان رساند و با عقد قراردادی دو ساله به تیم آبی‌پوش پایتخت رسید.

در همین زمینه رسانه‌های ایتالیایی رقمی را ذکر کردند که به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد، چراکه استقلال توان پرداخت چنین رقم بالایی را در خود نمی‌بیند و اگر هم قرار بود چنین رقمی پرداخت شود، مربیان بزرگ‌تری هم بودند که بتوانند روی نیمکت استقلال بنشینند.

مبلغ قرارداد استراماچونی مطابق گزارش‌های قبلی ما در «فرهیختگان» و همچنین صحبت‌های اعضای هیات‌مــدیــره برای یــک سال مبلغ ۵۵۰ تــا ۶۰۰ هـــزار یورو است و با رقم قرارداد دستیارانش به ۷۰۰ هزار یورو می‌رسد.

این اما قصه اصلی استقلال نیست. بحثی که از روزهای قبل در این تیم مطرح شده بود درمورد دستیار اول مربی ایتالیایی در استقلال بود که به جایی هم نرسید، چراکه باشگاه عزمی برای انتخاب کردن دستیار نداشت. فشار‌های مالی سنگین هفته‌های قبل و پیش‌نرفتن مذاکرات با استراماچونی و همچنین نبردهای داخلی در باشگاه، مجالی برای فکر کردن به نفر بعدی استقلال را به کسی نمی‌داد.

از همان بدو مطرح شدن نام استراماچونی اما یک اسم مدام شنیده می‌شد، اسمی که سنخیتی با استقلال نداشت.

رحمان رضایی وارد می‌شود

رحمان رضایی، مدافع مازنی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در پروجیا را هم دارد مانند وحید هاشمیان سابقه بازی اندکی در پرسپولیس دارد که باعث می‌شود کارش برای ورود به استقلال دشوارتر شــود. هرچنـد ســابــقــه او در پرسپولیس واقعا زیاد نیست و خود او همیشه احترام تیم استقلال را نگه داشته است. درحقیقت او هیچ‌وقت مثل مهرداد میناوند خود را سیبل اصلی حملات هواداران استقلال در فــضــای مجازی نکرده است.

او همیشه تلاش کرده کلاس خود را به‌عنوان یک بازیکن لژیونر حفظ کند و حتی در کارشناسی‌های تلویزیونی فوتبال نیز در دام هواداری از پرسپولیس نیفتد.

ارتباط رحمان و آندرا عالی است

رحمان رضایی و آندرا استراماچونی ارتباط بسیار خوبی دارند که در یک ماه اخیر نیز بسیار افزایش پیدا کرده. تنها دلیل این ارتباط هم رفاقت آنها با نفر سومی است که مدیربرنامه‌های هردوی آنها بوده و هست. مطابق اطلاعات کسب‌شده توسط خبرنگار «فرهیختگان»، از وقتی صحبت استراماچونی با استقلال مطرح شده، رحمان رضایی به درخواست ایجنت ایتالیایی وارد عمل شده تا به استراماچونی اطلاعات لازم را درمورد استقلال بدهد.

اتفاقا در بعضی جاها که مذاکرات به بن‌بست رسیده، این رحمان رضایی بوده که وارد عمل شده و بن‌بست را گشوده یا حد وسط را گرفته. همچنین رحمان رضایی در این چندهفته به مربی ایتالیایی کمک فنی فراوانی داده و سیستم باشگاه‌داری و لیگ ایران را برای او به صورت کامل توضیح داده.

طبیعی است که در این مدت هم استراماچونی تصمیم گرفته از او در کادرفنی خود استفاده کند.

گزینه‌های ایرانی باشگاه شانسی ندارند

هرچند برای گرفتن چنین نتیجه‌ای باید صبر کنیم تا استراماچونی به ایران بیاید، اما مطابق شنیده‌های ما، استرا به‌هیچ‌عنوان قصد ندارد از دستیاران پیشنهادی باشگاه استفاده کند، چراکه علاقه‌مند نیست به سرنوشت شفر دچار شود!

درحالی که فتحی روز گذشته در واکنش به شایعه دستیار شدن امید روانخواه، تاکید کرد که خودش شخصا دستیار استراماچونی را انتخاب می‌کند، شنیده‌ها حاکی است که مربی ایتالیایی قصد استفاده از دستیاران پیشنهادی باشگاه را ندارد و انتخاب اول و آخرش کسی است که هم از او شناخت پیدا کرده و هم اینکه به‌واسطه پیشنهاد، شناخت، اعتماد و معرفی و توصیه ایجنتش، می‌تواند به او اعتماد کند.

فتحی: قرارداد استراماچونی 1.6 میلیون یورو نیست

امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه درخصوص آخرین شرایط تیم و حضور سرمربی جدید، گفت‌وگویی با سایت باشگاه انجام داد و گفت: «چند هفته با استراماچونی درحال مذاکره بودیم، دلیلش هم این بود که نهایت دقت را به‌کار بردیم تا بهترین قرارداد بسته شود. با توجه به تجربیات قبلی، روی همه بندهای قرارداد صحبت و مطالعه کردیم و بهترین شرایط را درنظر گرفتیم.

از همان زمان که مذاکرات اولیه شروع شد، این مربی شروع به تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات درمورد تیم و بازیکنان کرد. جالب است که در ملاقات قبلی در ترکیه برای مذاکره، ایشان همه بازیکنان را به اسم و پست بازی می‌شناخت و از نحوه عملکردشان اطلاع داشت. این فاکتور خیلی‌خوبی است و نشان می‌دهد ایشان به کارش اهمیت زیادی می‌دهد و با شناخت خوب از تیم به تهران می‌آید.»

وی ادامه داد: «استراماچونی تا چند روز آینده وارد تهران شده و کار خود را آغاز می‌کند. دستیاران این مربی پس از دیدن محل تمرین و ورزشگاه آزادی و سایر امکانات، پاسخ نهایی خود را اعلام کردند که این نشان‌دهنده رضایت آنهاست.»

فتحی درمورد رقم قرارداد این سرمربی و مطرح‌شدن بحث رقم ۱.۶میلیون یورو در سال گفت: «اصلا این‌طور نیست. رقم قرارداد استراماچونی و دستیاران ایشان روی هم در سال، از نصف این رقم هم کمتر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علوی

      همه چی فاش شده دیکه نیازی به ماله کشی نیست #دکل_نفتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج