۸۷۴۶۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۰
۱۵ نظر
۵۰۰۰
پ

سعادتمند: تاج کمک کند مشکل استقلال حل شود

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در صورت وصول مطالباتمان از فیفا می‌توانیم هم پاتوسی را حفظ کنیم و هم مشکل پروپیچ را حل کنیم.

خبرگزاری مهر: احمد سعادتمند رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی به وریا غفوری اظهار داشت: از جزییات این توافق و رقمی که آنها به وریا گفته‌اند اطلاعی ندارم. اما هدف باشگاه استقلال این است که با وریا تمدید کند و برای این منظور با جدیت اقدام می‌کنیم. غفوری از بازیکنان بسیار مهم تیم ما بود که برای فصل آتی روی او حساب می‌کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اظهاراتش در باره تبعیض بین دو باشگاه بیان داشت: از صحبتهای من برداشت اشتباه صورت گرفته بود. منظور من وزارت ورزش و وزیر ورزش نبود. بلکه منظور من به اسپانسر مشترک بود و اینکه باید در پرداختها مساوی و عدالت برقرار باشد.

وی اضافه کرد: من از وزیر محترم ارتباطات خواهش کردم که در این خصوص ورود کند که خوشبختانه این باعث شد تا اسپانسر مشترک به باشگاه استقلال هم پرداختی داشته باشد.

سعادتمند تصریح کرد: البته ما مطالبات دیگری هم داریم. بنده از مقام محترم وزارت دفاع درخواست دارم تا شخصاً به این موضوع ورود کنند. ما با دو زیر مجموعه از وزارت دفاع قرارداد اسپانسرینگ داشتیم. باشگاه استقلال به همه تعهدات خود در این زمینه عمل کرد و ما حالا ۱۲ میلیارد تومان از این دو مجموعه که زیر مجموعه وزارت دفاع هستند طلب داریم. الان که در ایام نقل و انتقالات هستیم این پول خیلی بیشتر از آینده به درد ما می خورد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مطالبات ۷۵۰ هزار دلاری باشگاه استقلال بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی از فیفا بیان داشت: از آقای تاج درخواست داریم تا با جدیت بیشتری این مطالبات را پیگیری کنند. ما مشکلاتی داریم که این پول می‌تواند به ما کمک کند.

وی خاطرنشان ساخت: ما با این ۷۵۰ هزار دلار هم می‌توانیم پاتوسی را حفظ کنیم و هم می‌توانیم می‌توانیم مشکل پروپیچ را حل کنیم. مشکل پروپیچ در گذشته با مبالغ بسیار کمی حل می شد اما امروز ما باید چیزی در حدود ۶ میلیارد به این بازیکن بدهیم. این پول را باید طی مدت کمتر از ۴۰ روز تهیه و پرداخت کنیم تا با مشکل کسر امتیاز مواجه نشویم.

سعادتمند در پایان تاکید کرد: امسال نوبت استقلال است که قهرمان شود و ما با قدرت این فصل را آغاز می کنیم و بنای کار را برای قهرمانی گذاشته ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      که امسال نوبت استقلاله ؟
      پس بقیه دیگه بدونن بد نیست

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        احمد یعنی تو نمی دانی تاج هم لنگ است
        مثل لنگ‌التماس نکن
        بگو چقدر میخواهی هواداران پرداخت کنند

    • بدون نام

      مگه قهرمانی نوبته یا شایستگی

    • اصلان

      همیشه زرمیزنندبعدمیگن نه منظورمون این نبوده
      مردگنده چرادروغ میگی ،چرااین همه رسانه ها تفسیرکردن وطرفدارن به استنادحرف دروغ شماها فحش وناسزابه وزیرورزش گفتن نگفتی منظورت چی بوده ،دروغ گویی هم ادابی داره خجالت بکش مردگنده چاخان نکن،
      نمی فهمی یعنی مبلغ کی اسپانسرپرداخت میکننه به تهدادتماساگرآن تیمهاست.
      کیسه کشها که نصف پرسسپولیس هم طرفدارندارن چرابایدبرابرپرسپولیس ازاسپانسردریافتی داشته باشند!!!!!!؟؟؟؟

    • اصلان

      همیشه زرمیزنندبعدمیگن نه منظورمون این نبوده
      مردگنده چرادروغ میگی ،چرااین همه رسانه ها تفسیرکردن وطرفدارن به استنادحرف دروغ شماها فحش وناسزابه وزیرورزش گفتن نگفتی منظورت چی بوده ،دروغ گویی هم ادابی داره خجالت بکش مردگنده چاخان نکن،
      نمی فهمی یعنی مبلغ کی اسپانسرپرداخت میکننه به تهدادتماساگرآن تیمهاست.
      کیسه کشها که نصف پرسسپولیس هم طرفدارندارن چرابایدبرابرپرسپولیس ازاسپانسردریافتی داشته باشند!!!!!!؟؟؟؟

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      مثل اینکه تنها تیمی که خرجش با دخلش همخوانی ندارد ودر بلبشوی مالی غوطه می خورد شمایید .می خواهید درخواست کنیم خزانه ی بانک مرکزی را در اختیارتان بگذارند تا بتوانید ۴تا بازیکن درپیتی تان راحفظ کنید ؟

    • کامران

      تاج فقط به تیم حکومتی به دستور وزیر ودولت کمک می کنه!
      تیم حکومتی برازنده شون است!

    • علوی

      این مرتیکه همیشه طلبکاره و ندان دنبال لابی های کثیف و علنی هست

    • علوی

      این بابا همیشه دنبال راههای کثیف و لابی های آشکارا است حالا هم میگه تاج بیاد مداخله کنه تا بازیکن ما با تیمی دیگه قرار داد نبنده؟؟؟مسخره نیست؟

    • علوی

      بچه لوس وزارت ورزش دوباره از تاج خواسته براشون تیم ببنده چون فصل قبل سلطانی عر براشون تیم بست بد عادت و زیاده خواه شدند!!!سیرک فوتبال ایران

    • علوی

      این آدم چقدر شعور فوتبالی داره؟؟؟میگه نوبت استقلاله قهرمان بشه مگه قهرمانی فوتبال نوبتی و سهمیه بندیه؟؟اینا رو با چی گرفتن !!با کمند

    • علوی

      ماشاالله از وزیر مخابرات و وزیر دفاع و وزیر ورزش و وزیر راه و وزیر صنایع درخواست دلار کرده بعد میگه تیمای دیگه حکومتی هستن هههههههه

    • علوی

      این یارو وزیر شعار یا وزیر سفسطه و هوچیگری نبوده قبلا؟ اینو با چی گرفتن با کمند یا قلاب؟؟؟از همه وزارتخانه های حکومت هم که کمک میخواد و گرفته

    • علوی

      این دیگه کیه این دیگه چیه سنگ پای قزوین باید پیش این بابا لنگ بندازه واویلا از پر رویی و کثافت

    • بدون نام

      مگر استقلال پرسپولیس سپاهان هست که تاج کمک کند لعنت بر این فدراسیون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج