جاباما
۸۷۴۶۳۶
۱۱ نظر
۵۰۳۷
۱۱ نظر
۵۰۳۷
پ

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

در این مقاله قصد داریم نگاهی به آخرین نسل از بنتلی کانتینتال بی‌اندازیم و اطلاعاتی مفید درباره یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های جهان به شما بدهیم. پس در ادامه همراه برترین‌ها باشید و بیشتر با بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹ آشنا شوید.

برترین‌ها: بنتلی کانتینتال یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های جهان بوده و از سال ۲۰۱۱ نسل جدید محصولات این کمپانی در حال رقابت با رقبایی همانند رولزرویس است. در این مقاله قصد داریم نگاهی به آخرین نسل از بنتلی کانتینتال بی‌اندازیم و اطلاعاتی مفید درباره یکی از لوکس‌ترین خودرو‌های جهان به شما بدهیم. پس در ادامه همراه برترین‌ها باشید و بیشتر با بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹ آشنا شوید.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

خودروی جدید بنتلی یک پروژه شکست خورده نیست؛ زیرا این خودرو علاوه بر لوکس بودن، از نظر فنی هم بهبود یافته و نسبت به سلف خود، سبک‌تر، ساکت‌تر، اسپرت‌تر، قدرتمندتر و راحت‌تر است.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

بنتلی وزن کانتینتال GT را ۱۷۶ پوند کاهش داده و آن را به ۴۹۴۷ پوند رسانده است. دلیل این امر ساخت بدنه کانتینتال از آلومینیوم و بهبود مونتاژ این خودرو و استفاده از چسب به جای جوشکاری است. این رژیم غذایی باعث شده است که کانتینتال جدید ۱٫۷ اینچ بزرگتر از نسخه قبلی باشد و از فناوری‌های جدیدی استفاده کند.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

فاصله بین دو محور حدود ۴٫۱ اینچ افزایش یافته؛ زیرا محور جلو ۵٫۱ اینچ به جلو حرکت کرده است. در عین حال پیشرانه کمی عقب‌تر آمده تا نسبت تعادلی وزن جلو و عقب را بهبود ببخشد. اما حرکت پیشرانه V۱۲ بنتلی کانتینتال GT به عقب، چالش‌هایی را به وجود آورد. این اتفاق باعث شد که مهندسین برای کاهش دما مجبور به عدم استفاده از میل لنگ شده و آن را با قطعه‌ای مناسب جایگزین کنند!

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

پیشرانه کانتینتال GT از نوع W۱۲۶ بوده و ۶ لیتری است. این پیشرانه بسیار پیشرفته بوده و قدرت آن نسبت به سابق از ۵۸۲ اسب‌بخار به ۶۲۶ اسب‌بخار رسیده است. در این موتور سوخت به شکل مستقیم تزریق خواهد شد و وزن آن هم کاهش یافته است. همچنین از یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه به جای گیربکس اتوماتیک قبلی استفاده شده است.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

شتاب صفر تا ۱۰۰ بنتلی کانتینتال GT تنها در ۳٫۶ ثانیه به دست آمده و حداکثر سرعت آن در حدود ۲۰۷ مایل در ساعت است. سرعت کانتینتال ۲۰۱۹ بسیار بالا بوده و برای مقابله با آن از ترمز‌های آهنی با کالیپر ۱۰ پیستون و روتور ۱۶٫۵ اینچی برای چرخ‌های جلو و کالیپر‌های چهار پیستون و روتور ۱۵ اینچی در چرخ‌های عقب استفاده شده است. این سیستم پیچیده به سختی در داخل چرخ‌های ۲۱ اینچی بنتلی کانتینتال قرار گرفته است.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

زمانی که توربو‌های بنتلی کانتینتال GT آزاد باشند؛ صدای موتور مانند یک کامیون دیزلی بوده و قدرت کانتینتال در حد یک کامیون است. اما زمانی که با بنتلی کانتینتال حرکت کرده و در مسیر قرار بگیرد؛ موتور بنتلی زنده شده و شبیه به یک موشک واقعی عمل می‌کند. گشتاور پایین و قدرت بالای پیشرانه بنتلی به این معنی است که این خودرو با سرعت ۲۰۷ مایل در ساعت به سمت جلو حرکت کرده و تنها مقداری با یک هواپیمای کوچک فاصله دارد!

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

گیربکس هشت سرعته دو کلاچه بنتلی کانتینتال GT بسیار دقیق و نرم است. البته وقتی شما با کانتینتال در یک سراشیبی تند رانندگی کنید؛ به دنده‌های بالا فشار آمده و این فشار را می‌توان احساس کرد. ولی این موضوع خیلی مهم نیست؛ زیرا بنتلی کانتینتال GT یک خودروی شاد و آرام است.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

حالت پیش‌فرض رانندگی با بنتلی کانتینتال GT برای رانندگی در تمام جهان مناسب بوده و به نظر می‌رسد که بهترین حالت رانندگی با یک خودروی لوکس و راحت است. حالت رانندگی مذکور، خودرو را نرم‌تر کرده و شدت ضربات جاده و… را کاهش می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که به بهترین شکل ممکن برروی سیستم الکتریکی و دریچه گاز نظارت داشته باشید. حالت اسپرت رانندگی با کانتینتال GT هم بیشتر جنبه سرگرمی دارد. در این حالت خودرو شتاب بیشتری داشته و فرمان قوی‌تر می‌شود.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

در حالت رانندگی COMFORT بنتلی کانتینتال تنها ۳۸ درصد از گشتاور پیشرانه را به محور جلو می‌رساند؛ اما در حالت اسپرت این میزان به ۱۷ درصد خواهد رسید.

از نظر ساختار بصری، بنتلی کانتینتال GT حقیقتا یک خودروی زیبا و با جذبه است. در جلو از شیشه‌هایی استفاده شده است که برای ساخت آن‌ها از برش کریستال استفاده شده و بسیار گران قیمت هستند. ساختار سقف کانتینتال GT با حالت تخم مرغی خود نشان از بهبود آیرودینامک کانتینتال دارد! در این خودرو ضریب درگ از ۰٫۳۱ به ۰٫۲۹ رسیده است. نمای عقب کانتینتال GT بسیار ساده و ظریف است؛ اما نشانه‌ای از زیبایی و مدرن بودن کانتینتال بوده و نمی‌توان از این قسمت ایراد گرفت.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

همان‌طور که گفته شد یکی از حالت‌های رانندگی با بنتلی کانتینتال GT؛ حالت COMFORT نام دارد که خودرو را بسیار آرام می‌کند. در این حالت صدا‌های اضافی به حداقل خواهد رسید. بنتلی برای کاهش صدا از شیشه‌هایی ویژه در پنجره‌های کانتینتال استفاده کرده و نویز صدا را به ۹ دسیبل رسانده است؛ بنابراین محیط داخلی کانتینتال بسیار ساکت و راحت است.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

محیط داخلی کانتینتال را باید یک هتل لوکس دانست. در این محیط از الماس برای تزئین پانل درب‌ها استفاده شده است. ساخت این الماس‌ها و تزئین درب‌های بنتلی با استفاده از آنها؛ حدود ۱۸ ماه به طول انجامیده است. صندلی جلو بسیار جادویی است. با انگشتان خود غرق در فلز و هنر می‌شوید و آرنج خود را بروی چرمی فوق‌العاده با کیفیت قرار می‌دهد. اکثر آپشن‌های کانتینتال GT با استفاده از دکمه‌های موجود برروی کنسول مرکزی کنترل می‌شود. شما با یک اشاره ساده همه چیز را کنترل کرده و احساس سادگی خواهید کرد.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

در پیش‌روی شما یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی مدرن قرار گرفته است. صفحه نمایش مذکور حالتی چرخان و متحرک است. این ویژگی باعث می‌شود که هر لحظه از دمای محیط بیرون، قطب‌نما و… اطلاع داشته و از آپشن‌های مختلف بنتلی استفاده کنید.

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

شما از ۱۸ بلندگو ۲۲۰۰ واتی برخوردار هستید و می‌توانید از Apple CarPlay و Android Auto استفاده کنید. صندلی‌ها ماساژور دارند و قابلیت دید در شب، کنترل کروز انطباقی، نمایش نقاط کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور‌های پارک و… به بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹ اضافه شده‌اند. تحویل کانتینتال GT در اروپا به مشتریان ثروتمند آن آغاز شده است؛ اما در آمریکا تا بهار سال ۲۰۱۹ خبری از کانتینتال جدید نبوده و ثروتمندان آمریکایی کمی دیرتر به آرزوی خود خواهند رسید! از رقبای کانتینتال هم باید به استون مارتین DB۱۱ و مرسدس‌بنز کوپه کلاس S اشاره کرد. قیمت نسخه پایه این خودروی لوکس بیش از ۲۱۷ هزار دلار است!

بنتلی کانتینتال GT ۲۰۱۹؛ نهایت لاکچری‌بازی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوشم اومد
      یکی میخرم

      پاسخ ها

      • سایپا

        فقط پراید ۱۱۱

    • بدون نام

      من عاااااشق بنتلی کانتیننتالم خعلی خوبه

    • بدون نام

      خاک بر سر..... ما

      پاسخ ها

      • ایران بزرگ

        ،خخخخ دمت گرم، فقط حرف تو بدلم نشست

    • محمد

      نمی‌دونم چرا یکی با بنتلی حال نمیکنم با فراری و بنز زیاد خشن نیست چهرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم با فراری حال نمیکنم ولی بنتلی باحاله فقط ایراد ماشینای انگلیسی پرخرج بودن و اطمینان پذیری پایینشونه

    • بدون نام

      من این ماشین رو از دیجی کالا خریدم
      خیلی ماشین خوب و جمع و جوریه
      پیشنهاد می کنم حتما بخرید و ازش استفاده کنید تا گرون نشده

      پاسخ ها

      • محمد

        از این کوکی ها خریدی یا اینایی ک عقب میکشی میره جلو چون من در نظر دارم کنترلی شو بخرم ولی هنوز دودلم

      • ایران بزرگ

        همینی که عقب میکشی تکنولوژیش به ما میخوره

    • محمد

      جلو گیری کردن از ساخت پراید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج