۸۷۴۶۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سوارز: می‌خواستم خودم را گم و گور کنم

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا می‌گوید شکست مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ یکی از بدترین شکست‌های زندگی‌اش بوده تا حدی که بعد از آن باخت می‌خواسته خود را گم و گور کند.

ورزش سه: لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای باشگاه بارسلونا می‌گوید شکست شوکه‌کننده این تیم مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بدترین و تلخ‌ترین شکست‌های زندگی‌اش بوده. سوارز به بازیهای رفت و برگشت لیورپول و بارسلونا در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ امسال اشاره می‌کند که بارسا در زمین خود ۳-۰ به پیروزی رسید و درحالیکه امید زیادی به صعود به فینال داشت در آنفیلد در یک بازی دراماتیک ۴-۰ شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

سوارز در گفتگو با فاکس درباره آن شکست گفت:" وقتی در آنفیلد باختیم و به بارسلونا برگشتیم، چند روزی که بعد از آن گذشت از بدترین روزهای زندگی من بود. البته در جام جهانی ۲۰۱۴ هم روزهای خیلی بدی را تجربه کرده بودم. آنقدر ناراحت بودم که دلم می‌خواست خودم را گم و گور کنم".

ستاره اروگوئه‌ای بارسا در ادامه گفت:" دلم نمی‌خواست بچه‌هایم را به مدرسه ببرم چون می‌ترسیدم مردم ببینند حالم چقدر خراب است. تا چند روز دستم به هیچ کاری نمی‌رفت. بله آن روزها و لحظات برایم خیلی سخت بود".

سوارز درباره شب شکست بارسا در آنفیلد گفت:" من فکر نمی‌کردم ببازیم چون ما بارسلونا هستیم و مطمئن بودم دو سه موقعیت گلزنی به دست خواهیم آورد. ولی عصبی شدیم، پاسهای اشتباه احمقانه‌ای دادیم و با ذهنیت درست بازی نکردیم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      عشقه بارسا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج