۸۷۴۶۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

جواد رضویان رئیس سازمان صدا وسیما شد!

در جریان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم،جواد رضویان در نقش رییس سازمان صدا وسیما در پنجاه سال بعد،صحبت های طنزآمیزی را مطرح کرد.

بانی فیلم: در جریان برگزاری اختتامیه سومین جشنواره تلویزیونی جام جم،جواد رضویان در نقش رییس سازمان صدا وسیما در پنجاه سال بعد،صحبت های طنزآمیزی را مطرح کرد.

رضویان در یک تماس تصویری سمبلیک کمدی از کره ماه، در نقش رییس سازمان صدا وسیما ظاهر شد و با رامین ناصر نصیر مجری این بخش به گفت و گو پرداخت.او بابیان اینکه مشغول راه اندازی شبکه قمر است، از چهره هایی چون سیروس مقدم،محمد حسین لطیفی و داود میر باقری با لفظ مرحوم و فلورا سام با لفظ مرحومه یاد کرد.

او افزود که آثار آنان را در کائنات رها کرده اند تا به وسیله آنها با موجودات بیگانه، رباتی چیزی و هر موجودی که در فضا وجود دارد ارتباط برقرار کنند و آنان نیز این آثار را تماشا کنند! او از عملکرد فاضل فردوسی پور،فرزند مرحوم عادل فردوسی پور نیز به خاطر ادامه دادن راه پدر در اجرای برنامه نود پس از پنجاه سال تقدیر کرد!جمله ای که با قهقهه های فردوسی پور همراه شد.

رضویان با ذکر اینکه الان خاله کوکب تا دستمزد چند میلیاردی دریافت نکند جلوی دوربین نمی رود(!)،درود به ارواح کسانی چون مرحوم(!) میرباقری فرستاد که پنجاه سال پیش تنها با چند میلیارد سریال الف ویژه می ساختند!

او همچنین در ادامه شوخی هایش از گلایه برنامه سازان نسبت به پرداخت یکسال جلوتر و پیش پیش دستمزدها گفت که به این خاطر و به دلیل افزایش قیمت دلار و تورم سالانه،احساس دین نسبت به سازمان صداو سیما می کنند!

او وعده داد که بزودی هرجا که دانشگاه آزاد وجود دارد یک شبکه نیز تاسیس کند و طولی نمی کشد که برای هر نفر یک شبکه ایجاد شود.او از عزت الله ضرغامی نیز با عنوان مرحوم یاد کرد که زحمات او در پنجاه سال پیش موجب این پیشرفتها و تحقق سیاستهای افق رسانه ملی شده است.

او نقبی هم به سیاست زد و در پاسخ به سوالی از سوی ناصر نصیرگفت قصد دارد در مقابل درخواست آمریکایی ها یک نسخه از «خنده بازار» را به آنها اهدا کند.هرچند در بخش دیگری از صحبتهایش نیز گفت که همه کشورهای دنیا می توانند از تولیدات صداوسیما استفاده کنند به جز آمریکا که در تحریم صداو سیما قرار دارد.

پخش این بخش با واکنش مثبت حضار و خنده های آنان همراه بود و ضرغامی و دارابی نیز با خنده های پی در پی به صحبتهای رضویان عکس العمل های جالبی داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • challenger

      خواهشا با این تیترهای مسخره مجله رو کم ارزش نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج