۸۷۴۷۱۵
۵۱۵۲
۵۱۵۲
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان

در صورتی که دندان‌ها صرفاً نازیبا باشند انجام هر روشی از زیبایی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و محیطی قابل انجام است، ولی در موارد زیادی زمینه دندان‌های مورد نظر دارای نواقصی است که باید تغییراتی بنیادین در ساختمان دندان‌ها انجام پذیرد و روش‌های سطحی پاسخگو نیستند.

سرامیک‌ها طبیعی‌ترین و بادوام‌ترین راه رسیدن به زیبایی لبخند همیشگی

غالباً در مواردی که افراد نیاز به انجام عملی جهت زیبایی دندان‌ها هنگام لبخند و یا صحبت دارند ساختار و زمینه دندان‌ها بسیار مهم است. در صورتی که دندان‌ها صرفاً نازیبا باشند انجام هر روشی از زیبایی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و محیطی قابل انجام است، ولی در موارد زیادی زمینه دندان‌های مورد نظر دارای نواقصی است که باید تغییراتی بنیادین در ساختمان دندان‌ها انجام پذیرد و روش‌های سطحی پاسخگو نیستند.

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان

این نواقص عبارتند از:

  • وجود پوسیدگی در سطوح مختلف دندان‌ها
  • وجود مواد پرشده در دندان‌ها
  • اختلاف رنگ فاحش بین دندان‌ها
  • عدم وجود نظم در دندان‌ها
  • عدم وجود تناسب بین دندان‌ها با دندان‌های فک مقابل
  • بدرنگی و تیرگی در دندان‌ها
  • مشکلاتی در ساختار معدنی دندان‌ها

در موارد ذکر شده بالا غیر از ایجاد ظاهری زیبا برای دندان‌ها باید به فکر استحکام زیرساخت و ایجاد پوششی روی دندان‌ها بود تا به استقامت و عمر طولانی‌تر دندان‌ها کمک کند، طبعاً تنها راه انجام روکش برای دندان‌هاست.

در سال‌های دور روکش‌ها از جنس فلز‌های مختلف ساخته می‌شد که براساس خلوص و پاکی این فلزات سازگاری با محیط دهان در آن‌ها پیش بینی می‌شد. بهترین نوع از این فلزات پلاتین و طلا بود که با وجود هزینه نسبتاً بالایی که داشت حتی در دندان‌های خلفی هم نمای بسیار نامناسب و متناقض از رنگ دندان‌ها داشت.

از دهه هفتاد میلادی جهت بهبود نقاط ضعف روکش‌های فلزی روشی جدید به کار آمد که در آن تحت حرارت و فشار خمیر پرسنل یا چینی روی روکش‌های فلزی به گونه‌ای پیوند می‌خورد که در ظاهر روکش مشابه دندان به نظر می‌آمد و این تحولی بزرگ در علم دندانپزشکی بود و بسیار مورد اقبال مردم در سراسر دنیا قرار گرفت. تا سال‌های سال تک روکش‌های پرسلن و همینطور بریج‌های از این جنس بسیار مورد استفاده بود و هنوز هم در ارتباط با دندان‌های خلفی استفاده از آن توصیه می‌گردد. اگرچه که نقطه ضعف بزرگی در ارتباط با نوع آلیاژ‌های فلزی دارد که به علت دارا بودن درصد‌هایی از فلزات ناسازگار در مجاورت با لثه ایجاد التهاب می‌نماید.

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان

با این وجود برای فائق آمدن به این مشکل تکنسین‌های دندان‌ساز با صیقلی نمودن آلیاژ در کنار لثه و عدم پوشش این ناحیه با پرسلن تلاش نمودند، ولی کافی نبود. این نقطه ضعف در مقاطعی از زمان به‌وسیله استفاده از فلزات خالص زیر پرسلن مثل طلا جبران شد، ولی این امر برای مصرف‌کننده مقرون به صرفه نبود. نقطه ضعف دیگر این روش بدون ارتباط به نوع فلز به‌کاررفته در زیرساخت آن، نمای غیرطبیعی بود. نمای پرسلن روی فلز نمایی مات و در اصطلاح رادیو اوپک بودن آن بود که با نمای دندان طبیعی فرق فاحشی داشت.

از این رو با شناخت سرامیک‌ها و عنصر زیرکونیا که از نظر استقامت همتای فلزات است، ولی در ظاهر به رنگ دندان نوین‌ترین روش زیبایی مورد استفاده قرار گرفت که به‌خصوص در دندان‌هایی که در طرح لبخند و زیبایی شرکت دارند. استقامتی مثال‌زدنی و نمای بی‌نظیر مانند مینای طبیعی دندان ایجاد می‌نماید و امروزه در تمامی کشور‌های پیشرفته بیشترین طرفدار را دارد.

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان

دکتر وحید عارفی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنتولوژیست

دکتر وحید عارفی جراح و متخصص بیماری‌های لثه با سابقه ۱۸ سال در این رشته، ایمپلنت و فوق تخصص لیزر و جراحی‌های لیزری در دندانپزشکی عضو AAP آمریکا است. پس از پیشرفت روش‌های لیزری در دندانپزشکی عمومی، جراحی‌های لثه و دیگر مداوا‌های دهان، فک و صورت به‌وسیله لیزرتراپی دوره فلوشیپ لیزر را در آلمان گذرانده است. دوره اولیه جراحی‌های ایمپلنت را نزد پرفسور برانمارک و هرتل در سال ۱۹۹۳ فراگرفته و بدنبال آن مدارک متعددی در ارتباط با ایمپلنت و جراحی‌های پیشرفته استخوانی در داخل و خارج از کشور اخذ نموده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو کلیک کنید.

بهترین پیشنهاد برای روکش دندان
بهترین پیشنهاد برای روکش دندان
بهترین پیشنهاد برای روکش دندان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج