جاباما
۸۷۴۷۱۷
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

کدخدایی: اظهارات خاتمی برایم اهمیتی ندارد

سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی در رابطه با ابهامات انتخابات به ویژه چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: جلساتی برگزار می‌شود که ما آنها را خبری نکرده‌ایم و لازم هم نیست خبری شود.

خبرآنلاین: سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی در رابطه با ابهامات انتخابات به ویژه چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: جلساتی برگزار می‌شود که ما آنها را خبری نکرده‌ایم و لازم هم نیست خبری شود.

اهم اظهارات سخنگوی شورای نگهبان را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*{در پاسخ به سوالی درباره تشکیل کارگروه برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به اصلاح قانون انتخابات}: جزئیاتی در این خصوص ندارم و هر زمان کارشناس ما را دعوت کند، در کارگروه شرکت خواهیم کرد.

*{در پاسخ به سوالی درباره گفت‌وگو با چهره‌های سیاسی در رابطه با ابهامات انتخابات به ویژه چهره‌های اصلاح‌طلب}: جلساتی برگزار می‌شود که ما آنها را خبری نکرده‌ایم و لازم هم نیست خبری شود.

*{در پاسخ به سوالی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات}: ما نظرمان را به وزارت کشور اعلام کردیم و هماهنگی خوبی بین ما و دولت برقرار است.

*{در خصوص شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی}: ایشان تهمتی را مطرح کردند و ما هم به کمیته نظارت بر عملکرد نمایندگان اعلام کردیم که ایشان باید اتهام خود را اثبات کنند.

*{ در پاسخ به این سوال که آیا شکایت شورای نگهبان در تایید صلاحیت نمایندگان تاثیر دارد یا خیر}: اگر نتوانند اتهامات خود را ثابت کنند قطعا در تایید صلاحیتشان تاثیر دارد.

*{ در پاسخ به سوالی در خصوص درخواست رییس‌جمهور برای افزایش اختیاراتش}: این مساله ربطی به ما ندارد و اختیارات همه نهادها در قانون اساسی آمده است. اگر همه نهادها و افراد به قانون عمل کنند، کشور گلستان می‌شود.

*{در پاسخ به سوالی درباره بازخوانی انتخابات سال ۸۸}: انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، انتخابات سالمی بود و درباره اعلام نظر هم شد که پایان‌بخش همه مسائل بود. اگر در سالروز برگزاری انتخابات مطالبی را بازخوانی می‌کنیم، با هدف تقویت تاکید بر سلامت آن انتخابات و آگاه‌سازی مردم است و کاری به‌ اظهارنظرهای گاه و بیگاه برخی افراد درباره آن نداریم.کشور ما کشوری آزاد است و بعضی افراد سخنانی را بر زبان می‌آورند که چندان هم معیار درستی ندارد.

*تهیه آیین‌نامه اموال مسئولان، این مساله مربوط به قوه قضاییه و قوه مجریه است و هرگاه نیاز به همکاری شورای نگهبان باشد، ما آماده هستیم.

{در پاسخ به سوالی در رابطه با اظهارنظر برخی مسئولان و فعالان سیاسی در رابطه با عدم استقبال مردم از انتخابات}:برخی از سیاسیون همیشه نزدیک به انتخابات درباره حضور مردم پای صندوق‌های رای، حدس و گمان‌هایی می‌زنند که با نزدیک‌شدن به انتخابات متوجه می‌شویم چندان واقعی نیست. زمان انتخابات از آنجایی که مردم کشور ما نظام‌شان را دوست دارند، پای صندوق‌های رای می‌آیند و انتخابات را پرشور برگزار می‌کنند. مردم نظام را دوست دارند.

*{در رابطه با اینکه شورای نگهبان با واژه‌های انگلیسی در مصوبات مخالفت می‌کند}: غالبا اگر واژه‌ها معادل فارسی داشته باشد از مجلس می‌خواهیم تا معادل فارسی را در قانون استفاده کند. جمعی از سیاستمداران نیز در قالب نامه‌ای از این اقدام شورای نگهبان تقدیر کردند.

*{در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمدرضا خاتمی در دادگاه}: مایل نیستم در مورد اظهارات ایشان اظهار نظر کنم. البته اظهاراتشان برای من اهمیت هم ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ش

      ایا اقای کدخدا قصد استعفا از سخنگویی شورای نگهبان جهت نمایندگی مجلس را ندارند.؟

    • قره داغی

      خیلی تندمیری؟روزگار شما هم مثل سایرسیاستمداران عوض خواهدشد/زیاد به بختت نبال

    • بدون نام

      خوب وقتی اظهارات دیگران برات بی اهمیت است پس بدان که توهم وهمفکرانت پیش مردم جایگاهی ندارید یک بار برای همیشه انتخابات و منتخبین را به مردم واگزارید وخودتان هم انتخاب شوید ونتیجه اش را ببینید

      پاسخ ها

      • قره داغی

        دمت گرم/خوبه/ولله حیاء ندارن

    • بدون نام

      قانون باید برای همه باشد نه فقط سرمایه داران ونفوذی ها ،نمی دانیم درقانون اساسی درمورد دفاع از حقوق محرومین اشاره نشده ؟ بخصوص معلولین شدید بهزیستی که مجبور به تکدگری هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج