۸۷۴۷۴۰
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

سندرز: جنگ با ایران فاجعه‌ای کامل خواهد بود

سناتور آمریکایی "برنی سندرز" که از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات سال ۲۰۲۰ به شمار می رود، با رد اتهامات مقامات آمریکایی علیه ایران درباره حادثه نفتکش ها در دریای عمان تاکید کرد که جنگ با ایران فاجعه ای بزرگ خواهد بود.

انتخاب: سناتور آمریکایی "برنی سندرز" که از نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری این کشور در انتخابات سال ۲۰۲۰ به شمار می رود، با رد اتهامات مقامات آمریکایی علیه ایران درباره حادثه نفتکش ها در دریای عمان تاکید کرد که جنگ با ایران فاجعه ای بزرگ خواهد بود.

سندرز در پیامی توییتری تاکید کرد: حادثه در دریای عمان نباید به عنوان بهانه ای برای جنگ با ایران استفاده شود. جنگ فاجعه ای کامل برای آمریکا، ایران، منطقه و جهان خواهد بود. حمله یکجانبه آمریکا به ایران نامشروع و مغایر با قانون اساسی آمریکا خواهد بود.

شبکه خبری روسی "راشا تودی" در همین زمینه گزارش داد: در حالی که هنوز مشخص نیست که برای نفتکش های آسیب دیده چه اتفاقی افتاده است، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه مدعی شد که ایران این حملات را انجام داده است. انگلستان نیز روز بعد با پیروی از آمریکا، ایران را متهم کرد.

ارتش آمریکا روز جمعه یک ویدئوی تار و مبهم را منتشر کرد که مقامات آمریکایی مدعی هستند که نظامیان ایرانی اقدام به کار گذاشتن مواد انفجاری روی یکی از کشتی ها کرده اند. اما این فیلم ویدئویی کسی را متقاعد نکرده است.

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان که بتازگی به تهران سفر کرده است، تاکید کرد که این ویدئو برای اثبات مقصر بودن ایران کافی نیست.

ایران به نوبه خود هرگونه دخالتی در این حملات را رد کرده است و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه این کشور با اشاره به زمان عجیب این حادثه گفته که آمریکا به "طرح دوم خود یعنی خرابکاری در دیپلماسی" روی آورده است تا تروریسم اقتصادی علیه مردم ایران را پنهان کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه هیچ غلطییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جنگ بشه بهتره تا امریکا زودتر دست از سر منطقه برداره

    • بدون نام

      امریکا اگر راست میگه این فیلم واقعی هست واطلاعاتشون دقیق پس چطور نتونستن بلافاصله مهاجمان بگیرن این ویدئو خودشون درست کردن وکارهجوم دستور امریکا وموساد باهماهنگی حکام منطقه مطمئن باشید مثل حمله طبس انشاالله روسیاه بشن واسلام پیروز میشه

    • بدون نام

      امریکا اگ جرات داری حمله کن تا نشونت بدیم ی من ماست چقد کره داره .. کاری میکنیم ک از پیدایش آمریکا روی کره زمین پشیمون شید. پس ساکت بشین سر جات گرازهای وحشی

    • محمد

      شما عمرا جرات حمله داشته باشید.
      این حرفا رو میزنید که ترس خودتون رو توجیه کنید.

    • بدون نام

      آمریکا،مطمن باشدکه اگر دست به خطای محاسباتی بزند!اشتباه کند!ضربات وحشتناکی دریافت خواهدکردوطوری نبرد خواهد دید!که در هیچ یک از کالج های نظامی،اصلا فکرش هم نمی کردنند!

    • آسا

      آمریکا به دریوزگی افتاده،و خودش رو داره به همه طرف میکوبه و بی طرفانه بخوام بگم ترسیده و داره رسواتر میشه،،،
      سیاست مداران آمریکا بدانید راهی که در پیش گرفته ايد،بی راهه است،،فقط با احترام میتوانید اعتماد مردم را کسب کنید، به پیمان های که داده آید عمل کنید،،تحریم های بی خردانه را برداشته و با یک رنگی و دوستی با ایران و ایرانی بر خورد کنید،،
      اگر چنین کنید شاید بتوانید بقای خود را حفظ کنید،در غیر این صورت به سرعت به سمت نابودی پیش خواهید رفت و در آتشی که خود شعله ور کرده و میکنید خواهید سوخت،،، ان شاءالله

    • بدون نام

      امریکا اگه خیلی زرنگ بودملوانهاوکارکنان دو کشتی رو نجات میدادن همراه با متحدانش‌ ..فقط بلدن اغراق وسیاه نمایی کنن پای عمل بیفته فقط ایرانه که مرد عمله امریکا وعربهای متحدش فقط حرفهای صدمن یه غاز میزنن

    • اسدی

      همیشه معتقدم دنیای سیاست با میلیاردها مهره خیلی پیچیده تر از بازی شطرنج با ۳۲ مهره است . رو صحفه شطرنج شاه و قلعه جا بجا میشن و یه سرباز به هر مهره ای که بخواد تبدیل میشه ، دنیای سیاست بازی دو شطرنج باز قهاره و ۱۸۰ کشور مهره های روی صحفه.

    • بدون نام

      تنها فاجعه برای آمریکاست همه میفهمم الکی هار توپرت می‌کنه کشورهای دیگه هم شاخ میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج