۸۷۴۷۵۹
۱۱ نظر
۵۰۱۲
۱۱ نظر
۵۰۱۲
پ

اولتیماتوم به سایت دیوار به خاطر آگهی ضداخلاقی

رئیس پلیس پایتخت گفت: واقعا متاسفیم که برخی از سایت‌ها مانند دیوار به بهانه‌های واهی هر نوع تبلغات و آگهی را منتشر می‌کنند و انشاالله از سوی پلیس برخورد جدی تری با مسولان این سایت‌ها خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو: سردار حسین رحیمی رییس پلیس انتظامی پایتخت در خصوص تبلیغات هم‌خانه خانم در سایت دیوار و پرونده ویژه «دکتر سلام» گفت: واقعا متاسفیم که برخی از سایت‌ها مانند دیوار به بهانه‌های واهی، جریح شدند و هر نوع تبلغات و آگهی را منتشر می‌کنند و انشاالله از سوی پلیس برخورد جدی تری با مسولان این سایت‌ها خواهد شد.

وی ادامه داد: این را اعلام می‌کنیم قطعا افراد و سایت‌هایی که تبلیغات می‌کنند و آگهی‌هایی مانند همین مساله‌ای که اشاره شد را می‌گذارند باید کنترل شوند و هیچ گونه بهانه‌ای برای فرار از قانون ندارند و پلیس در این خصوص به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.

سردار رحیمی با اشاره به اعمال قانون در مورد این دسته از خانه‌ها تصریح کرد: قطعا ما در رابطه با افرادی که تبلیغاتی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و شئونات در آن رعایت نمی‌شود و حتی می‌توان گفت بیشتر به ترویج ابتذال و فساد می‌پردازند برخورد قاطع خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما که همه چیز رو فیلتر کردین اینم روش. حالا دیگه به لطف شماها روی هر گوشی ده تا فیلتر شکن نصب شده. شمام هر روز حقیرتر میشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز من در این مورد با شما موافق نیستم.متاسفانه چیزهایی در دیوار تبلیغ میشه که واقعا خجالت اوره .چون کسانی هستند که زیر سن بلوغ هستن و دارن دیوارو چک میکنند .

      • بدون نام

        میشه قضیه روبرامن بنویسی تاماهم بفهمیم چیه

    • فضولباشی

      بهتراست علاج واقعه قبل وقوع انجام پذیرد وچهارچوبی تعریف شودبرای این گونه سایتها کهذجامع وفراگیرباشد درنتیجه جلوخلافهای مشابه ازبن گرفته شود ومجبورنباشیم موردی برخوردکنیم

    • علی

      هم خانه خانم چه اشکالی داره ؟؟
      چون اصل بر رضایت دو طرف هست
      که در کمال صحت عقل و با توجه به منافع مشترک هست و جز حریم خصوصی افراد است

      دکتر سلام نمیدونم قضیه اش چیه ؟؟

    • بدون نام

      چقدر اینا نمی فهمند آگهی هم خانه خانم را کسی میده که خانم هست وتنها که یا کارمند یا دانشجو است وجهت اجاره نیاز به هم خانه از جنس خود داره که یا هزینه اجاره کمتر بشه یا تنها نباشه .هنوز در عهد بوق سیر میکنیم خدا شفا بدهد .کجاش ایراد داره اینکار کس که آگهی را میبینه خوب اگه زنگ زد طرف آگهی دهنده مرد بود اختیار داره قطع کنه

    • روزگار تلخ و شیرین

      والله تو سایت دیوار آگای میزنند به یک فرد تنها حتی خصوصیاتشونم منتشر میکنند میگن تنها دانشجو کمک ماهانه میشود منظورشون مونث هست.. ..حتی دیده شده نوشته شد و درج کردن ک شورت کهنه ام میخرند این یعنی چی ک مسئولین؟؟؟

    • روزگار تلخ و شیرین

      والله تو سایت دیوار آگای میزنند به یک فرد تنها حتی خصوصیاتشونم منتشر میکنند میگن تنها دانشجو کمک ماهانه میشود منظورشون مونث هست.. ..حتی دیده شده نوشته شد و درج کردن ک شورت کهنه ام میخرند این یعنی چی ک مسئولین؟؟؟

    • بدون نام

      به نظر من کلا باید حذفش کنن این دیوارو همه دلالها جمعشون جمع هست تو این دیوار خانمان سوز

    • بدون نام

      اولتیماتوم چیه؟؟؟ هشداررررر

    • 987321

      با سلام خدمت سردار رحیمی عارضیم که" فقط مسائل اخلاقی نیس که؛ الان جنوب تهران خانه ای که ارزش رهن واجاره ش نهایتا رهن ۱۵میلیون واجاره ۴۰۰هزار تومان میباشد در سایت دیوار رهن ۲۰میلیون واجاره۶۵۰هزار تومان درج شده است، نباید اجازه داده شود تا صاحب خانه ها واملاکین دلال اینکار رو انجام بدهند. امیدواریم حال مستاجرین را درک نمایید.
      اجرکم عندا...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج