۸۷۴۷۷۷
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آزمون: بهتر از لیورپول هم برای رفتن هست

محبوبیت ستاره فوتبال ایران هر روز در منطقه ترکمن صحرا و گنبد کاووس بیشتر و بیشتر می شود و حالا بعد از حادثه سیل او به چهره ای قابل اتکا برای مردم شهرش بدل شده است.

ورزش سه: سردار آزمون سال فوتبالی خوبی را سپری کرد. او در جام ملت های آسیا ستاره خط حمله تیم ملی ایران بود و بعد از مسابقات ملی نیز با انتقال به زنیت سنت پترزبورگ تیم مطرح فوتبال روسیه در ۱۲ بازی ۹ گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان مسابقات لیگ روسیه بود. او در ۲۴ سالگی نه تنها یکی از مهمترین بازیکنان فوتبال ایران و آسیا است که بعد از حادثه سیل در شمال شرقی ایران و حضورش برای کمک به آسیب دیدگان و سیل زدگان به یک چهره محبوب و قابل اتکا برای مردم گنبد کاووس و ترکمن صحرا بدل شده است.

برنامه تلویزیونی "یه روز تازه" مستندی را به کارگردانی محمدرضا ناظری روی آنتن برد که به زندگی سردار آزمون اختصاص داشت. این مستند روایتی از حضور و زندگی این بازیکن مطرح فوتبال ایران در شهرش گنبد کاووس و بعد از اتفاقات و حادثه سیل است.

ساعت 5 بیدار می شوم

این مستند نگاهی به زندگی سردار در گنبد کاووس دارد. او با وجود اینکه چند سالی است در روسیه زندگی می کند اما هنوز دلبسته زندگی ساده در گنبد است. خودش در این مستند و درباره سبک زندگی در شهر مادری اش گفت:« من ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می شوم، و اولین کار این است که به سراغ اسبهایم می روم و کمی سواری می کنم. ساعت ۷ به خانه برمی گردم و تا ساعت یک و دو می خوابم. بعد ناهار می خورم و دوباره تا ۴-۵ عصر استراحت کرده و بعد از آن به تمرین می روم.»

او که شیفته اسب و سوارکاری است در ادامه گفت:« بعد از تمرین به خانه می آیم، دوش می گیرم و دوباره می روم پیش اسب ها و اسبدوانی می کنم.»

همه چیز من اینجا است

مهاجم گلزن و شماره ۲۰ تیم ملی ایران در ادامه درباره علاقه اش به شهرمحل تولدش گفت:« من در گنبد به دنیا آمدم و همه خانواده و فامیلم اینجا هستند. من به عنوان بازیکن تیم ملی می توانم با گل هایم دل یک ملت را شاد کنم اما در زندگی عادی تنها کاری که می توانم بکنم که کنار مردم باشم تا در اتفاقات احساس تنهایی نکنند.»

ما سردار را دوست داریم

در این مستند گفت و گوهایی با همشهری های سردار آزمون هم انجام شده است. یکی از مردم شهر گنبد درباره او و کمک هایش در زمان وقوع سیل گفت:« سردار آمد به مردم کمک کرد. او خیلی دلسوز و با محبت است. اولین کسی که به مشکلات مردم در این شهر کمک کرد سردار آزمون بود.» فرد دیگری گفت:« سردار دوستت داریم تو باعث افتخار گنبد هستی.» یک نفر دیگر نیز درباره ستاره محبوب این شهر گفت:« سردار بازیکن ما است و ترکمن صحرا به او افتخار می کند. امیدوارم سردار همیشه موفق باشد.»

همشهری دیگر سردار نیز درباره او گفت:« یکی از ویژگیهای سردار این است که کارهای خیری که انجام می دهد را نشان نمی دهد و هرچه هم بپرسید می گوید من کاری نکردم. او کمک زیادی در زمان سیل به مردم کرد اما همه جا می گوید کاری نکردم درحالی عکس ها و فیلمهایش هست. کمک های سردار کمک خیلی زیادی به مردم کرد. او مردمش را خیلی دوست دارد. مردم آق قلا فکرش را نمی کردند سردار آزمون با یک لباس بادگیر برای کمک بیاید جان خودش را برای کمک به خطر بیاندازد.»

هیچ جا را با گنبد عوض نمی کنم

خود سردار هم عاشق گنبد است به طوری در این رابطه گفت:« من هیچ جای این دنیا را با گنبد عوض نمی کنم. من این زندگی ساده را دوست دارم به نظر من زندگی ساده خیلی بهتراست. » او اضافه کرد:« همه قوم ها مثل برادر هستند؛ بلوچ، ترکمن، فارس، ترک، عرب و...با هم برابر هستیم و هیچ چیزی بهتر از مهربانی کردن به همدیگر نیست. به نظر من بهترین اتفاقی که در زندگی می تواند برای یک آدم بیفتد این است که بخواهد بدون دلیل محبت کند. من تنها کاری که می توانستم بکنم این بود که کنار مردم باشم.»

ازدواج می کنم

شماره ۲۰ تیم ملی ایران و ستاره خط حمله زنیت سنت پترزبورگ در ادامه درباره اینکه چه زمانی ازدواج می کند هم گفت:« امسال حتما ازدواج می کنم.» او با اشاره به خانواده اش هم گفت:« وقتی می بینم پدرم بالا روی سکوها نشسته است احساس می کنم یک کوه را پشت خودم دارم. درباره پدرم هرچه بگویم کم گفته ام. یک پدر وقتی شکست می خورد شاید به روی خودش نیاورد ولی وقتی اشکش سرازیر شود می فهمید که دنیا روی سرش آوار شده است.» او درباره مادرش هم گفت:« مادر را که حرفش را نزن. هر آنچه درباره پدر گفتم را دو برابر کنید...»

بهتر از لیورپول هم هست

سردار در بخش دیگری از این مستند درباره حضورش در تیم های مطرح اروپایی و پیشنهاد لیورپول گفت:« بهتر از لیورپول هم هست. هر چه تیم بهتری من را بخواهد اتفاقات بهتری برایم رخ می دهد. » او در این رابطه که آیا اکنون پیشنهادی از تیم بهتری از لیورپول دارد هم گفت:« نه خدایی الان تیمی بهتر از لیورپول من را نمی خواهد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه از قهرمان لیگ قرمانان اروپا تیمهای بهتری معرفی کنید.

      پاسخ ها

      • کامی

        ایول منم منچستر میخواست اما بهترش هم هست
        نمیدونم چرابعدازبی احترامی به برانکو ازش بدم میاد شدید
        وقتی شنیدم سردار توتیم بازی با سوریه وکره نیست برای اولین بار تواین 8سال این دوتا بازی رو تااخردیدم کیف کردم
        سردار تو پول وبهترین بازی هم که داشته باشی هیچ موقع کیا یا کریمی تودل هوادارنمیشی

    • po

      بهتره کمتر خالی ببنده.آخه لیورپول اینو میخواد کجا بذاره خداوکیلی.اینا همش بازارگرمی های مدیر برنامه هاشه.خالی بندی هم حدی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمادوست عزیزشخصیتت رانشان دادی بلدنیستی چی بگی اصلانظرت هم مهم نیست درموردسردارازمون فقطبگو سردارجان دوستت داریم وبس

    • احمدی

      باهمه احترامی که برایت قائلم میگم اشتباه گفتی.ممکنه طرفداران رئال وبارسا ومنچستر و..‌‌...تیمشان دوست داشته باشند اما لیورپول را باید عاشقانه دوست داشت.کی بهتر از آنفیلدی ها.؟دیوانگان لیورپول.

    • سعید رحیمی

      رات نمیدن اخه بابا پلشت

    • احمدی

      تو هیچگاه تنها گام برنخواهی داشت. توهیچگاه تنها نخواهی بود.لیورپول دوست داشتنی.اگر فاجعه هیسل نبود حالا قهرمانی های لیورپول در لیگ جزیره واروپا چندین وچندتا بود.حیف

    • علی

      از لیورپول بهتر مگه ،تیم خوبتر ی داریم

      پاسخ ها

      • Amirreza.F.16

        رئال مادرید

      • بدون نام

        دربی کانتی

    • aryan

      درودبر همه ایرانیان باهر قومیتی و نژادو دین.درودبر سردار آزمون.

    • بدون نام

      بجز لیگ روسیه که درجه ۳ اروپاس کدوم لیگ تورو میخواد آخه عربام تورو نمیخوان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج