۸۷۴۸۵۱
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

سند جرائم احتمالی استقلال از سوی فیفا منتشر شد

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) جرائم احتمالی و کامل باشگاه استقلال تهران در صورت پرداخت نشدن مطالبات «پروپئیچ» مهاجم سابق اهل کرواسی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا: فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) جرائم احتمالی و کامل باشگاه استقلال تهران در صورت پرداخت نشدن مطالبات «پروپئیچ» مهاجم سابق اهل کرواسی را منتشر کرد.

پروپئیچ، مهاجم سابق استقلال یک سال قبل، بابت پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرد. آن زمان باشگاه استقلال به دلیل تغییرات مدیریتی نتوانست دفاعیات مناسبی در مورد ادعای پروپئیچ داشته باشد که در نهایت حکم فیفا به سود این بازیکن صادر شد.

پس از روی کار آمدن «امیرحسین فتحی» مسئولان باشگاه استقلال بابت این حکم تصمیم به دفاع گرفتند تا پرونده پروپئیچ به دادگاه عالی داوری ورزش برود اما باشگاه استقلال در جدیدترین نامه‌ای که از کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فیفا دریافت کرده محکوم به پرداخت مطالبات این مهاجم شده است.

محکومیت باشگاه استقلال در شرایطی شکل گرفته است که چند ماه پیش فتحی در یک برنامه تلویزیونی به صراحت از توافق با پروپئیچ حرف زد و گفت: مشکل پروپئیچ حل شده و خیال هواداران راحت باشد.

در حکم صادر شده که از سوی فیفا در تاریخ ۱۳ می به باشگاه استقلال ارسال شده است تبعات عدم پرداخت مطالبات پروپئیچ به صورت کامل اعلام شده است.

در بند چهارم این حکم نوشته شده است در صورتی که بدهی ۴۲۷ هزار دلاری پرو پئیچ پرداخت نشود، این جرایم شامل حال باشگاه استقلال خواهد شد.

سند جرائم احتمالی استقلال از سوی فیفا منتشر شد

الف: در آن صورت ممنوعیت ثبت نام بازیکنان جدید، چه داخلی و چه بین المللی، برای دو (۲) دوره‌های ثبت نام کامل و متوالی اعمال می‌شود.«یعنی دو پنجره نقل و انتقالات برای باشگاه استقلال بسته خواهد شد و این تیم نمی‌تواند بازیکن جذب کند.»

ب: این محرومیت برای تمام تیم‌های ۱۱ نفره باشگاه (بزرگسالان و بقیه تیم‌های پایه) اعمال می‌شود و تنها در صورتی محدودیت برداشته می‌شود که باشگاه کل بدهی را پرداخت کند و مدارک مربوط به تسویه حساب ارائه شده باشد در آن صورت در نقل و انتقالات بعدی باشگاه اجازه جذب بازیکن خواهد داشت.

ج: این محرومیت از نقل و انتقالات در صورت عدم پرداخت بدهی یک بار هم تمدید خواهد شد. (دو پنجره متوالی دیگر) و در صورت عدم تسویه حساب، فیفا باشگاه استقلال را یک رده تنزل خواهد داد (از لیگ برتر به لیگ یک)

باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی خود به پروپئیچ تنها ۴ هفته فرصت دارد و در صورتی که در این ۳۰ روز کار خاصی انجام ندهد جرایم از سوی فیفا اعمال می‌شود.

فیفا در حکم خود علیه استقلال به دلیل بی توجهی به احکام قبلی ۲۰ هزار فرانک سوئیس نیز جریمه برای این باشگاه در نظر گرفته است.

پروپئیچ بازیکن فوتبال اهل کرواسی و باشگاه‌های الفیصلی، تیرانا و اسکندربو کورچه است. وی رکورد بیشترین گل زده را در تاریخ لیگ برتر آلبانی را داراست. او در مرداد ماه سال ۹۴ با قراردادی دو ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست و در مدت حضورش در جمع آبی پوشان ۵ گل به ثمر رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه مایه آبروریزی فوتبال ایران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      اینا قصدشون همینه ک استقلال نابودبشه .‌ طلبش میشه شش ملیارد . حالا اگ لنگ بود وزیر درجا پولشومیداد اصن نمیزاشت کار ب اینجا بکشه و رسانه ای شه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش بیشعوری درجه داشت.

    • بدون نام

      قابل توجه مدیران دروغگوی استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج