جاباما
۸۷۴۹۳۱
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

رادیو فرانسه: دادگاه آلمان، شکایت ماهان را رد کرد

دادگاهی در آلمان روز شنبه شکایت شرکت هواپیمایی "ماهان ایر" از اداره فدرال هوانوردی آلمان را رد کرد.

ایرنا: در پی تحریم‌های آمریکا علیه ایران و به تبع آن ممنوع شدن پروازهای شرکت هواپیمایی "ماهان ایر" به فرودگاه‌های مونیخ و دوسلدورف از ماه ژانویه، این شرکت علیه اداره فدرال هوانوردی آلمان شکایت کرده بود.

به دنبال این موضوع، پرونده‌ای در دادگاه شهر "لونه بورگ" آلمان بازگشایی که حکم این دادگاه امروز منتشر شد.

رادیو فرانسه: دادگاه آلمان، شکایت ماهان را رد کرد

بر اساس این حکم، شکایت "ماهان ایر" علیه ممنوعیت پرواز هواپیماهای این شرکت از فرودگاه‌های آلمان رد شد چرا که قاضی این پرونده معتقد است لغو یا پرواز تمامی هواپیماها در آلمان را رعایت امنیت این کشور توجیه می‌کند.

. لغو پروازهای شرکت ماهان ایر در آسمان آلمان، به پیروی از تحریم‌های آمریکا انجام شد چرا که واشنگتن "ماهان ایر" را متهم کرده بود که زیر پوشش جا به جایی مسافر، تجهیزات جنگی برای دولت سوریه و شبه نظامیان همپیمان خود در این کشور منتقل کرده است.

در پی لغو مجوز پرواز، هواپیمایی "ماهان ایر" که تصور می‌کرد این اقدام تناسبی با قوانین آلمان ندارد، علیه تصمیم اداره فدرال هوانوردی آلمان شکایتی تسلیم دادگاه "لونه بورگ" کرد که مرجع قضائی این اداره است.

این دادگاه در زمینه دلایل صدور حکم خود، که قابل تجدیدنظر نیست، اعلام کرد منافع کلی سیاست‌های جمهوری فدرال آلمان ممکن است زمینه‌های لغو یا تعلیق مجوز عملیات پروازی را به دنبال داشته باشد.

وزارت امور خارجه آلمان سال گذشته میلادی به دلیل هشدارهای آمریکا و اتهام زنی علیه کشورمان، درخواست ممنوعیت پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان را ارائه کرده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مزخرفات چیه!! آلمان اگر در مقابل آمریکا خوار و ذلیل نبود میبایست دلیل و مدرک مطالبه میکرد نه اینکه به صرف اتهام زدن آمریکا اقدام کنه! این، استقلال نیست، تسلیم و نوکری است!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال تنها به زبان آوردن وشعارنیست

    • بدون نام

      درود بر آلمان با قوانین ضد تروریست‌ها

    • کهنه سرباز وطن

      کس نخارد پشت من جز ناخن و انگشت من
      به اعتراف سازمان هوانوردی جهانی آسمان کشورمان جزء امن ترین آسمان های دنیاست وقتی که بقیه کشور ها مثل آلمان به شرکت های هواپیمایی کشوری مان مثل ماهان و یا غیره اجازه ورود به کشور یا فرودگاه شان رو نمیدهند چرا مسئولین کشورمان مقابله به مثل نمیکنند

    • محمدنژاد

      اگر معتقد به زورگوئی و خلاف گوئی دولت آلمان هستید و به خواست ایران اهمیت نمیدهند، یا مقابله به مثل کنید و یا خفه شید و تن به خفت حرف زور آنها بدهید!
      اگر شما هستید، که راهکار دوم را انتخاب میکنید!

    • محمدنژاد

      اگر معتقد به زورگوئی و خلاف گوئی دولت آلمان هستید و به خواست ایران اهمیت نمیدهند، یا مقابله به مثل کنید و یا خفه شید و تن به خفت حرف زور آنها بدهید!
      اگر شما هستید، که راهکار دوم را انتخاب میکنید!

    • بدون نام

      همون بهتر که نسل شما ادم های ناسیونالیست را امریکا سر جایش نشاند برید گم شید کثافتهای عوضی منظم متمدن خشک بی عاطفه،ماهان جون کمی صبر کن درست میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج