جاباما
۸۷۴۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ترامپ هزینه مراسم تحلیف خود را بدهکار است

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که ترامپ در حالی قصد برگزاری مراسمی بزرگ برای اعلام رسمی نامزدی خود برای انتخابات آتی ریاست جمهوری را دارد، که هنوز بیش از ۷ میلیون دلار بابت مراسم تحلیف خود بدهکار فرمانداری واشنگتن است.

ایرنا: روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که ترامپ در حالی قصد برگزاری مراسمی بزرگ برای اعلام رسمی نامزدی خود برای انتخابات آتی ریاست جمهوری را دارد، که هنوز بیش از ۷ میلیون دلار بابت مراسم تحلیف خود بدهکار فرمانداری واشنگتن است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد روز چهارم ژوئیه مراسمی بزرگ در واشنگتن دی. سی. پایتخت این کشور برگزار کند و طی آن نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ را به صورت رسمی اعلام کند.

ترامپ هزینه مراسم تحلیف خود را بدهکار است

گفته می‌شود این مراسم به دلیل همزمانی با «روز ملی استقلال آمریکا» و حضور صدها هزار نفر از آمریکایی ها در واشنگتن برای برگزاری مراسم روز ملی، هزینه های هنگفتی برای تامین امنیت رئیس جمهوری آمریکا به دوش فرمانداری پایتخت خواهد گذاشت.

این نگرانی ها در حالی است که روزنامه واشنگتن پست گزارش داد براساس داده های مالی فدرال و شهر واشنگتن، ترامپ و کنگره آمریکا هنوز بیش از ۷ میلیون دلار بابت برگزاری مراسم تحلیف وی در سال ۲۰۱۷ به فرمانداری این شهر بدهکار هستند.

به نوشته واشنگتن پست، مقام های محلی واشنگتن انتقاد می کنند که دولت فدرال آمریکا از زمان به قدرت رسیدن ترامپ سهم عادلانه ای از هزینه های تامین امنیت پایتخت پرداخت نمی کند؛ به ویژه که از زمان ورود ترامپ به کاخ سفید تظاهرات اعتراضی در این شهر رشد روزافزونی داشت است.

یک مقام فدرال آمریکایی گفت که دولت ترامپ مبلغی را که فرمانداری واشنگتن برای هزینه های مراسم تحلیف درخواست کرده بود، پرداخت کرده است، اما مقام های شهر واشنگتن این موضوع را رد کرده و گفتند که درخواست بودجه بیشتر پیش و پس از مراسم تحلیف به دولت ترامپ ارائه شده است.

واشنگتن پست همچنین افزود که مراسم تحلیف ترامپ با وجود آنکه جمعیت بسیار کمتری نسبت به دو مراسم تحلیف باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا در آن شرکت کرده بودند، هزینه امنیتی بسیار بیشتری دربر داشته است.

هزینه اضافی نسبت به برنامه ریزی اولیه برای مراسم اینچنین موضوع عجیبی نیست؛ اما در حالی که دولت اوباما در مدت کوتاهی هزینه‌های اضافی تامین امنیت را پرداخت کرد، دولت ترامپ با گذشت ۲ سال و نیم از این مراسم هنوز این هزینه را پرداخت نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس قلی

      بسه بابا
      چقدر دروغ و چرت و پرت مینویسید
      واقعیت ایرانه که پر از فساد همراه با دزدی مسئولین هست
      اونوقت چسبیدن به اینکه ترامپ چی کرد یا نکرد
      واقعا خاک برسرتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج