۸۷۴۹۵۶
۲ نظر
۵۰۲۴
۲ نظر
۵۰۲۴
پ

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

فال روزانه یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی پر شور و انرژی، وفادار، جذاب، باهوش و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید. شما از حافظه ای بسیار قوی برخوردار هستید و قدرت درک و یادگیری خیلی بالایی دارید. شما می توانید خیلی راحت در مقام رهبری و مدیریت قرار بگیرید و دیگران را با موفقیت هدایت کنید، اما به خاطر دمدمی مزاجی، لجبازی و کینه توزی خود فرصت ها و موقعیت های زیادی را از دست می دهید. شما امسال در هر زمینه ای که فعالیت کنید نتایج خیلی خوبی را به دست خواهید آورد، اما برای به دست آوردن نتایج مورد نظرتان مجبور خواهید بود تمام توان و انرژی خود را به کار بگیرید و زمان زیادی را به انتظار بنشینید. ناتوانی در به دست آوردن حمایت دیگران برای پیش بردن پروژه ای که در دست انجام دارید باعث احساس نارضایتی و سردرگمی شما خواهد شد. نیمه ی دوم سال برای انجام فعالیت های اقتصادی دوره ی خیلی بهتری خواهد بود، اما حتی در این زمان هم بهتر است از انجام هرگونه شراکت و فعالیت اقتصادی مشترک با دیگران خودداری کنید. آنهایی که هنوز تنها هستند به احتمال زیاد پیش از پایان امسال نیمه ی دیگر خود را پیدا خواهند کرد و خیلی از آنهایی که شریک راه خود را پیدا کرده اند هم به خانه ی بخت خواهند رفت. با وجود تمام تنش ها و استرس هایی که در فضای کاری و حرفه ای به شما وارد خواهد شد از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود. ماه های تیر، مهر، آذر و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما امروز خیلی سر حال تر از هر زمان دیگری در این چند وقت اخیر هستید. چه اتفاق سحرآمیزی ممکن است تمام سختی ها و مشکلات این چند هفته ی اخیر را از بین برده باشد؟ ذهن خودتان را با فکر کردن به اینکه چطور همه چیز به یکباره اینقدر خوب شده است درگیر نکنید و در آرامش از این آرامش خیال و رهایی از نگرانی هایتان لذت ببرید. امروز در زندگی عاطفی شما اتفاقات هیجان انگیزی رخ خواهند داد و موقعیت های خیلی خوبی سر راهتان قرار خواهند گرفت. اگر کسی را دوست داردی اما هنوز جسارت کافی برای بیان احساس خود را پیدا نکرده اید احتمال این که امروز فرصت خیلی خوبی برای ابراز احساسات خود پیدا کنید بسیار زیاد است.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

این که شما به خودتان و کارهایتان اطمینان کامل دارید کاملا واضح و مشخص است. شما هیچ ترس و تردیدی در مورد نقشه هایی که برای پیشرفت خود در نظر گرفته اید احساس نمی کنید و آماده اید تا با سرعت تمام کشتی زندگی خود را در آب های آرام و زیر آسمانی صاف و آبی به سوی مقصدی که برای خود تعیین کرده اید پیش ببرید. این اطمینان خاطر و اراده ای که برای پیشرفت دارید از حس تعهدی که به تازگی در شما شکل گرفته است ریشه می گیرد. برای موفقیت هایی که به دست آورده اید به خودتان پاداش بدهید، اما بهتر است قبل از اینکه یک جشن درست و حسابی به راه بیندازید چند روزی دست نگه دارید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

حالا دیگر زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به کار بگیرید و دست از نگرانی در مورد اینکه مبادا به اندازه ی کافی استعداد نداشته باشید بردارید. هیچ کس نمی تواند به شما برچسب بزند و بگوید چه استعدادی دارید یا ندارید، این خود شما هستید که باید استعدادهای درونی خودتان را کشف کرده و به آنها مجال رشد و پیشرفت بدهید. در زمینه ی روابط عاطفی ممکن است در حال حاضر دچار سردرگمی و بلاتکلیفی باشید، اما به احتمال زیاد عشق زندگی شما درست جلوی چشمتان است اما شما آنقدر درگیر جستجوی برای پیدا کردنش هستید که آن را نمی بینید. چشم هایتان را باز کنید، شاید زوج ایده آل شما یکی از نزدیک ترین دوستانتان باشد!

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما در مورد اینکه در مسیر زندگی حرفه ای خود چه راهی را باید در پیش بگیرید دچار شک و تردید شده اید. شما بی هیچ دلیل خاصی و به صورت کاملا ناگهانی تمام انگیزه و شور و هیجان خود را از دست داده اید. اگر دارید با خودتان فکر می کنید که چه اتفاقی ممکن است باعث بروز این شرایط شده باشد، ممکن است جواب سؤال شما این باشد که شما نیاز دارید در پروژه های بزرگتر و مهمتری کار کنید. شاید خود شما متوجه این موضوع نباشید، اما شما احتیاج به فعالیت در زمینه هایی دارید که منافع آنها فقط متعلق به شما نیستند و برای دیگران نیز منفعت هایی را به همراه داشته و جنبه ی عمومی تری دارند.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر دچار توهم هایی شده اید و فکر و خیال هایی می کنید که پایه و اساس چندان محکمی ندارند. شما احساس می کنید که اطرافیانتان دارند به شما دروغ می گویند و یا چیزی را از شما مخفی نگه می دارند. شاید هم خودتان دارید به دیگران دروغ می گویید و مخفی کاری می کنید؟ چرا همه چیز را برای خودتان و دیگران اینقدر سخت و پیچیده می کنید؟ از اینکه احساسان خود را بیان کنید هیچ ترس و خجالتی نداشته باشید و مطمئن باشید که داشتن صداقت خیلی بهتر از دروغ و پنهان کاری است. اگر امروز چیز مهمی را گم کردید زیاد خودتان را نگران و ناراحت نکنید، زیرا به احتمال زیاد حداکثر طی چند روز آینده پیدا خواهد شد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز شما ممکن است رغبتی ناگهانی و حساب نشده به خرج کردن پولتان برای دیگران و کمک به افراد نیازمند پیدا کنید و یا به یکباره تصمیم به خریدن چیزهای گران قیمتی بگیرید که در واقع هیچ نیازی به آنها ندارید. با اینکه کمک کردن به دیگران کار بسیار ارزشمندی است، به شما توصیه می شود که امروز کمی بیشتر حواستان را جمع کنید و پولتان را به شکل های بهتری خرج کنید، یا حتی اصلا خرج نکنید. چرا به جای پولتان از زمان، انرژی و توانایی هایی که دارید برای کمک کردن به دیگران استفاده نمی کنید؟ باور کنید یا نکنید این راه می تواند خیلی مفیدتر از پول خرج کردن باشد. بهر حال شما فعلا در شرایطی نیستید که اینطور حاتم بخشی کنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز روز خوبی برای امضای قراردادهای مهم و یا خرید چیزهای مهم و گران قیمت نخواهد بود. هیچ اشکالی ندارد اگر به سوپر مارکت بروید، اما فقط خریدهای امروزتان را انجام دهید و خرید هفتگی یا ماهانه را برای روز دیگری نگه دارید. فعلا بهتر است که تا جای ممکن پولتان را در جیبتان نگه دارید و از آن به بهترین شکل ممکن مواظبت کنید، زیرا احتمال اینکه به صورت غیر منتظره خرج هایی ضروری پیش بیایند بسیار زیاد به نظر می رسد. توافق کردن بر سر هر چیز مهمی را به روز دیگری موکول کنید. امروز حتی اگر وسوسه انگیزترین پیشنهادات ممکن را هم دریافت کردید بهتر است با نگاه تردید به آنها نگاه کنید و هیچ چیزی را به سادگی باور نکنید!

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

آیا از اینکه نمی توانید شرایط فعلی خود را تغییر دهید مطمئن هستید؟ آیا شما زندانی یک سبک زندگی شده اید که خودتان آن را انتخاب نکرده اید و یا به گذشته ی شما مربوط است و در حال حاضر با شما و شخصیت واقعی تان هیچگونه هماهنگی و ارتباطی ندارد؟ خودتان را از این زندانی که خودتان برای خود ساخته اید رها کنید. دیگران از شما انتظارات زیادی داشته و مسئولیت هایی را به شما تحمیل کرده اند که دارند شما را از پا درمی آورند. از اینکه خودتان را از این شرایطی که به شما تحمیل شده است نجات دهید خجالت نکشید و نترسید. «نه» گفتن را یاد بگیرید و اجازه ندهید که در تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران زندگی خودتان از دست برود.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

مسائل مربوط به خانه تان ناگهان دارند جدی می شوند. این وضعیت در واقع پیشرفت در جهت مثبت است، اما فرصت های جدید که دارند سر راهتان قرار می گیرند شما را وادار به گرفتن تصمیم های مهم و جدی در این مورد خواهند نمود. ارزش خانه ی شما به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است و شاید به این فکر بیفتید که آن را فروخته و به خانه ی دیگری نقل مکان کنید. شاید هم خانه ی خوبی در نزدیکی محل کارتان برای شما پیدا شده باشد که به شما این امکان را می دهد که وقت و هزینه ی کمتری برای رفت و آمد صرف کنید. در هر صورت این تصمیم می تواند زندگی شما را به طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. معایب و مزایای آن را با دقت بسنجید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است به شما پیشنهاد شود که در یک کسب و کار به ظاهر پر سود با یکی از اقوام، دوستان و یا همسایه های خود شریک شوید. به نظر می رسد که در این راه موفقیت شما قطعی باشد و به همین دلیل هم این موضوع فکرتان را به خود مشغول کرده است، اما اگر می خواهید که خیالتان از هر لحاظ راحت باشد کمی وقت صرف کرده و همه ی جوانب را با احتیاط کامل در نظر بگیرید. شاید حتی موافقت نسبی خود را هم اعلام کنید، اما بهتر است فعلا در این مورد تصمیم قطعی نگیرید. بدون شک پدر و مادرتان همیشه خیر و صلاح شما را می خواهند، پس اگر در مورد چیزی با شما مخالفت می کنند کمی بیشتر به آن فکر کرده و با آنها لجبازی نکنید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز ارزش سرمایه گذاری هایی که در املاک کرده اید ذهن شما را به خود مشغول کرده است و در این فکر هستید که آیا خرج کردن پولتان در این زمینه کار درستی بوده است. هر چقدر که وقت و هزینه برای املاک خود صرف کرده باشید برای شما سود زیادی را به همراه خواهد داشت و می توانید در برنامه ریزی برای آینده ی خود روی سودی که از این راه کسب خواهید کرد حساب کنید. امروز کارهای زیادی در خارج از خانه در انتظار شما هستند که به باز شدن ذهن شما کمک خواهند کرد و کمک می کنند که به افکارتان سر و سامان بدهید. دیدار با یکی از دوستان صمیمیتان نیز فرصت صحبت در این مورد و مشورت با او را برایتان فراهم خواهد کرد.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

امروز یک رابطه ی کاری یا تجاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شما دارید خیلی جدی به این فکر می کنید که آیا این رابطه آینده ای خواهد داشت یا نه، و اگر آینده ای دارد برای پیشرفت آن قدم بعدیتان چه باید باشد. این موضوع آنقدر ذهنتان را به خود مشغول کرده است که هرچند در فعالیت های اجتماعی مختلف شرکت می کنید و کارهای روزمره تان را انجام می دهید، اما زیاد با دیگران صحبت نمی کنید و سکوت کرده اید. تصمیم های مهمی باید بگیرید که نتیجه ی آنها به احتمال زیاد برای شما مثبت خواهد بود. سعی کنید بیش از اندازه به خودتان سخت نگیرید و کمی هم استراحت کنید و خوش باشید.

فال روزانه ۲۶/ ۰۳/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیانا

      من ابانی اااااااااااااااااام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تبرییییییییک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج