جاباما
۸۷۴۹۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

VAR مانع پیروزی پرو شد

پرو در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل، دوبار دروازه ونزوئلا را باز کرد اما گل‌هایش توسط VAR مردود اعلام شد تا امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.

خبرگزاری ایسنا: پرو در نخستین بازی‌اش در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ برزیل، دوبار دروازه ونزوئلا را باز کرد اما گل‌هایش توسط VAR مردود اعلام شد تا امتیازها بین دو تیم تقسیم شود.

دومین دیدار کوپا آمه ریکا ۲۰۱۹ برزیل، شنبه شب بین دو تیم ونزوئلا و پرو برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

در دقایق نخست بازی کریستفور گونسالس توانست دروازه ونزوئلا را باز کند اما داور چند دقیقه بعد به کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد و معتقد بود در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است.

ونزوئلا در مالکیت توپ بهتر از حریف خود بود اما تنها توانست یک موقعیت گل ایجاد کند. ضربه سالومون روندون را پدرو گایسه مهار کرد. در نهایت نیمه نخست بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم دوباره یک گل پرو مردود اعلام شد. ضربه فارفان در موقعیت آفساید به ثمر رسید و داور به کمک VAR توانست تصمیم درستی بگیرد. در دقیقه ۷۵ لوئیس دل‌پینو با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا نخستین کارت قرمز جام به نامش ثبت شود.

پس از ۱۰ نفره شدن ونزوئلا، پرو به تعداد حمله‌های خود افزود و باز هم یکی از ضربه‌هایش توسط VAR چک شد. این بار داور اعلام کرد توپ از خط عبور نکرده است. شرایط در دقایق پایانی عوض شد و ونزوئلا حمله می‌کرد اما دو تیم نتوانستند از فرصت‌هایشان استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این گروه برزیل با توجه به پیروزی ۳ بر صفر برابر بولیوی صدرنشین است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج