۸۷۴۹۶۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بازجویی از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا طبق اسناد لو رفته که توسط مارکا افشا شده، از سوی پلیس تحت اتهام قرار گرفته است.

ورزش سه: لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا طبق اسناد لو رفته که توسط مارکا افشا شده، از سوی پلیس تحت اتهام قرار گرفته است.

کمتر از دو سال پیش بود که لوئیس روبیالس، به جای آنخل ویار به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. یکی از بحث برانگیزترین اقدامات روبیالس، اخراج جولن لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا سه روز مانده به جام جهانی بود. اقدامات ابداعی او در تغییر برگزاری سوپرکاپ اسپانیا و نیز کوپا دل ری نیز این اواخر خبرساز شده بود.

بازجویی از رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا

امروز نشریه مارکا فاش ساخت که نام لوئیس روبیالس در لیست کسانی که تحت تحقیقات پلیس قرار دارند و به آنها اتهاماتی چون دریافت رشوه وارد شده، دیده می شود. این اسناد که نزدیک به 1000 صفحه هستند، به عملیات اخیر پلیس اسپانیا و دستگیری بیش از 15 نفره به اتهام تبانی و شرطبندی در فوتبال اسپانیا مربوط می شود.

روبیالس پس از تحقیقاتی جداگانه، متهم شده است که امتیاز احداث یک زمین فوتبال را به صورت ناعادلانه به باشگاه اوئسکا واگذار کرده است. او مشخصا در ارتباط با یکی از سران باشگاه اوئسکا به نام پتون این امتیاز را واگذار کرده است.

گویا پتون در ازای دریافت کمک مالی از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای احداث زمین فوتبال، متعهد به نوشتن کتابی برای فدراسیون فوتبال شده است و در صورت اثبات این موضوع، قطعا ادامه کار روبیالس در فدراسیون فوتبال اسپانیا به خطر خواهد افتاد.

روبیالس همراه پتون، آگوستین لاسائوسا(رئیس سابق اوئسکا) و اسکار فلو مورد بازجویی پلیس قرار گرفته اند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر ورزش ایران یاد بگیرد که تاج هر غلطی میکند کسی از این مردک سوال هم نمیکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج