۸۷۴۹۷۴
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

سپاهان به بشار پیشنهاد نجومی داد!

یکی از مشکلات اساسی مدیران پرسپولیس تأمین ارز برای پرداخت مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی این تیم است. یکی از این بازیکنان بشار رسن هافبک عراقی است.

فوتبالی: بشار رسن، بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ اصرار زیادی به حفظ او داشته است، اما پرسپولیسی‌ها هنوز نتوانسته‌اند رضایت بشار رسن را برای ادامه همکاری با خود جلب کنند، این در حالی است که پیشنهاد سپاهانی‌ها باعث شده کار برای پرسپولیسی‌ها سخت‌تر از قبل شود.

با توجه به عملکرد بشار رسن، پرسپولیسی‌ها برای ادامه همکاری با او علاقه زیادی دارند. این در حالی است که پیشنهاد نجومی سپاهانی‌ها، موضع بشار را برای بله گفتن به پرسپولیس سخت‌تر کرده است.

سپاهان به بشار پیشنهاد نجومی داد!

در این میان بشار رسن به پرسپولیسی‌ها مهلت داده تا تصمیم نهایی خود را برای توافق با او بگیرند چراکه پیشنهاد نقد سپاهان را پیش روی خود می‌بیند و در نظر دارد در صورت تعلل پرسپولیسی‌ها کار خود را در اصفهان تمام کند!

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بشار رسن حاضر شده برای فصل آینده با رقم ۳۵۰ هزار یورو قراردادش را تمدید کرده و در پرسپولیس بماند به شرط آنکه طلب او پرداخت شود.

البته پرسپولیس، سروش رفیعی را در اختیار دارد، اما برانکو روی بشار رسن حساب بیشتری به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا باز کرده و در صورت ماندن باز می‌کند. آیا سپاهان می‌تواند با پیشنهاد سنگین مالی این هافبک عراقی را به اصفهان بکشاند؟ جواب این سؤال چند روز دیگر مشخص می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      سپاهان نامرده! فقط بازیکن های رقیب را غر می زنه بعد میگن ما زیاد هزینه نکردیم!!

      پاسخ ها

      • علی11

        حالا خوبه نصف بازیکنای استقلال و پرسپولیس و حتی کاپیتانتون با اینکه تایم بیشتری تو سپاهان بودن الان با 1_2 سال بازی کاپیتان شدن برای شما :-)))))

    • هز چه برانکو بگه

      بشار هیچ جانمیره
      مافبای کثبف گروهبان فندلی سکست حواهد خورد

    • بدون نام

      می خواهنذ پرسپولیس رو ضعیف کنند

    • am

      آقای مافیا هنوزم میگی ما و پدیده از همه کمتر هزینه کردیم ، مزخرف

    • بدون نام

      امسال سپاهان تراکتور یکی قهرمان میشه... استقلال که ریدن بهش چندین ساله پرسپولیس هم دارن خرابش میکنن... دقیقا دارن بازیکن های استقلال و پرسپولیس رو هوایی میکنن اونم با دوبار دستمزد سال قبل... .

    • بدون نام

      سپاهان با ولسیانی 250 هزار دلار قرارداد بسته. قرارداد حسینی 4 میلیارده و حتما به بشار 500،600 هزار تایی پیشنهاد داده که نتونه رد کنه!!! با حساب قراردادهای دیگه و تمدید ها، سپاهان اگر بشار رو بخره تو این نقل وانتقالات بیشتر از 20 میلیارد تومن هزینه کرده!!!!! شما چهارتا تیم رو نام ببر آقای قلعه نویی که بیشتر از 20 میلیارد تو نقل وانتقالات هزینه کرده باشن!! تراکتور آره، استقلال آره.، پرسپولیس و پدیده و سایپا و ذوب هم اینقدر هزینه کردن؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج