۸۷۵۰۱۸
۴۰ نظر
۵۰۱۰
۴۰ نظر
۵۰۱۰
پ

زنی که با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشت

فروردین سال گذشته خبر مفقودشدن مرد جوانی به نام نیما به مأموران پلیس داده ‌شد. وقتی پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد متوجه شد شب حادثه نیما و همسرش مینا با هم به درمانگاه رفته ‌بودند و بعد از آن نیما مفقود شد.

روزنامه شرق نوشت: فروردین سال گذشته خبر مفقودشدن مرد جوانی به نام نیما به مأموران پلیس داده ‌شد. وقتی پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد متوجه شد شب حادثه نیما و همسرش مینا با هم به درمانگاه رفته ‌بودند و بعد از آن نیما مفقود شد.

با بازداشت مینا تحقیقات در این خصوص آغاز شد و پرینت تماس‌های این زن نشان داد که او با مردی به نام کامبیز رابطه دارد. مینا در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت: عامل قتل شوهرم کامبیز است؛ او نقشه قتل را طراحی و اجرا کرد.

با توجه به این اعتراف بود که کامبیز و همدست دیگرش به نام مهران بازداشت شدند. کامبیز گفت: من و مینا مدت‌ها بود که با هم رابطه داشتیم. مینا به من گفته بود که شوهر ندارد. مدت‌ها بعد فهمیدم دروغ گفته ‌است. من فکر می‌کردم از شوهرش جدا شده‌ اما یک روز متوجه شدم او متأهل است. اما خیلی دیر شده ‌بود چون من دوستش داشتم و عاشقش شده‌ بودم و حتی تصمیم داشتم با او ازدواج و بچه‌هایش را هم بزرگ کنم. وقتی فهمیدم شوهر دارد، سعی کردم او را ترک کنم اما نتوانستم.

متهم افزود: مینا به من گفت می‌خواهد از دست شوهرش خلاص شود. برایم درباره اینکه شوهرش خیلی آدم بدی است گفت. من هم دلم برایش سوخت؛ خیلی ناراحت شدم. وقتی پیشنهاد داد شوهرش را بکشم من هم قبول کردم. شب حادثه شوهرش را به بهانه بیماری به درمانگاه برده ‌بود. با من تماس گرفت و خواست آنها را در مسیر بازگشت به خانه سوار کنم؛ من هم با کمک دوستم مهران مقابل درمانگاه نیما و مینا را سوار ماشین کردیم و بعد به سمت سایت زباله در خاتون‌آباد رفتیم و با یک کش پاها و دست‌های مقتول را بستیم و بعد هم با بقیه کش گردنش را بستم و با سنگ چندین ضربه به سرش زدم و سپس او را رها کردیم. در همه این مدت مهران همراه من بود و کمکم می‌کرد. زمانی که این موضوع اتفاق افتاد، مینا در ماشین بود. مهران نیز مورد بازجویی قرار گرفت و اتهامش را قبول کرد اما گفت که از جزئیات ماجرا خبر نداشت.

با بازداشت هر سه متهم و کشف جسد، کیفرخواست علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای جلسه محاکمه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و با توجه به اینکه اولیای ‌دم فرزندان مقتول بودند که همگی صغیر بودند. معاون قوه ‌قضائیه از سوی آنها درخواست صدور حکم قصاص کرد.

در ادامه کامبیز در جایگاه قرار گرفت؛ او گفت: قبول دارم به خاطر عمل ما نیما کشته شد اما قرار نبود این قتل اتفاق بیفتد و ما توافق کرده بودیم فقط مقتول را گوشمالی دهیم. مینا بارها به من گفته ‌بود می‌خواهد شوهرش را بکشد. مینا می‌گفت شوهرش خیلی بداخلاق است و مدام با هم زد و خورد دارند و حتی می‌گفت شوهرش دو سال خانه را ترک کرده و حالا برگشته‌ است. وقتی از من خواست شوهرش را بکشم قبول کردم؛ البته می‌خواستم فقط گوشمالی‌اش بدهم. مقابل درمانگاه آنها را سوار کردم. نیما هیچ مقاومتی نکرد و به راحتی سوار شد.

بعد که به سمت سایت رفتیم و من دست و پایش را با کش بستم کمی غر زد و فحش داد. من چند بار با سنگ به سرش زدم و قصدم این بود که تنبیه شود اما او کشته‌ شد.

وقتی نوبت به مهران متهم ردیف دوم رسید، او اتهام آدم‌ربایی را قبول نکرد اما معاونت در قتل را پذیرفت و گفت: من اصلا از ماجرای آدم‌ربایی خبر ندارم. کامبیز به من گفته‌ بود که قصدش این است کسی را گوشمالی دهد. من حتی نمی‌دانستم علت این گوشمالی‌دادن چیست؛ ضمن اینکه نیما اصلا مقاومت نمی‌کرد. البته من قبول دارم که همراه کامبیز برای این کار رفتم.

در ادامه مینا اتهام معاونت در قتل را به طور کامل رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم و اصلا نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده ‌است. کامبیز خودش نیما را به قتل رساند. روز حادثه از من پرسید کجا هستی، گفتم با شوهرم به درمانگاه آمده‌ام؛ او هم مقابل درمانگاه آمد و شوهرم را سوار کرد و بعد هم او را کشت. متهم درباره محتوای پیامک‌هایی که فرستاده و در آن درخواست کرده‌ بود که کامبیز شوهرش را بکشد گفت: این پیامک‌ها را شوهرم و دختر خواهرشوهرم فرستادند؛ من سواد ندارم و نمی‌دانم محتوای آنها چیست.

متهم درباره علاقه‌اش به کامبیز گفت: من به او علاقه‌ای نداشتم و فقط به او پناه برده بودم. من او را دوست نداشتم؛ شوهرم با من بدرفتار بود و آن‌قدر اذیتم می‌کرد که به یک پناهگاه نیاز داشتم و کامبیز پناهگاه من بود.

در ادامه به دلیل رسیدگی به اتهام زنای محصنه کامبیز و مینا جلسه دادگاه غیرعلنی شد و هر دو متهم اتهام را رد کردند. با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      مینا و کامبیز اعدام شوند همین

    • بدون نام

      لجن ها رو اعدام کنید

      پاسخ ها

      • خوزستان

        مردان وزنان باید هواسشون خوب جمع کنن حتما رمز مبایل. همدیگر را خنما به طور مرموزی. پیدا کنن در کو چکترین فرصت. بدست اومده. برن سراغ مبای که سر لشکر همه بدبختی وقتل و طلاق وآخرش به فلاکت کشیدن زندگی هم بخصوص وقتی. بچه هم داشته باشی مردان ایران زمین غیرت. ....غیرت

    • بدون نام

      جالب هست که چرا طلاق نمیگیرند این مدل زنان

      دلیل این هست که پول اون مرد بخت برگشته خوبه اما خودش نه




      هنگام ازدواج به دنبال زنان عفیف باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئناً اگر میتونست این کار رو میکرد
        ولی طلاق با مرد هست و زن نمیتونه طلاق بگیره
        جالب که هنوز اینو نمیدونی

    • خوزستانی دلسوز

      خدا لعنتشون کنه چطوری. دلتون اومد. جوان مردم بکشین شما نسل داعش کثیف هستین. نمی دونم چرا در چنین مواقعی زنان آزاد میکنن باید اول زنه مکار فاحشه به سزای اعمالش برسه هر سه باید در جامعه محو. بشن خدا یا خددت. به فریادمون برس

    • بدون نام

      مملکت پرشده بی غیرت چه اززنش گرفته تامرد بی تعصب همه چی روبهونه میکنن فقط دنبال ولگردی وهرزه گری هستن تف به غیرتتون

    • بدون نام

      بیچاره نیما

    • ماغر

      یعنی چه؟آخه مگه میشه یکی این کارو انجام بده بعدش بگه من نبودم خبر ندارم خدا لعنتتون کنه خب طلاق میگرفتی میرفتی دنبال زندگیت این چه برنامه ایی هست که راه انداختین دارین شوهرهای بدبخت رو میکشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقعامینازن کثیفی بودکه ابن کاروکرده دلت اومدشوهرت بکشی هوس بازاشغال

    • فقط خدا

      خاک توسرت زنه بی لیاقت شوهرتودوست نداشتی طلاق میگرفتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین راحتی طلاق میگرفت؟
        واقعاً امکانش هست؟
        میتونست و نگرفت؟

    • بدون نام

      اینکه در محضر دادگاه دروغ گویی باب شود بد است .دروغ گفتن در محضر قاضی را با تدبیری مانع شوید مثلا اشد مجازات و بدون هیچ تخفیفی و برای صادق معترف هم تخفیف و پاداش.
      با این قوانین متهم میداند نباید اعتراف کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فوری مینا وکامبیز اعدام کنین

    • بدون نام

      جالبه که بدونین سه تا مرد در این بازی کثیف کشته میشن اما این زن کثیف که مسبب و عامل اصلی جنایت علیه سه مرد و چند فرزندش هست زنده می مونه پس از یه مدت حبس محدود رها شده مره سراغ چهارمی و قس علیهذا !! مردان هرزه کمی تفکر و تقوی!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا چشم اون مرد ها در آد
        اولی زن رو آزار میداد مگه کنیز آورده بود که حق داشت هر کاری خواست باهاش بکنه دومی میدونست که رابطه با زن شوهر دار چه عاقبتی داره و مسلما میدونست عاقبت کشتن یک انسان مرگ هست ولی خودش خواست و انسانی رو کشت
        و سومی که هم ته ته خر بوده فقط میشه گفت عشق کشتن داشته ک تو همچین ماجرایی شرکت کرده
        پس حق همگی مرگ هست
        از اون زن دفاع نمی کنم ولی این چهار نفر همگی با هم کثافت بودن
        پس لطفاً یا درست قضاوت کن یا سکوت

      • پرستش

        باید اینم بدونی که روزانه مردها هزار تا ازاین حوادث را هم میخون وباید جلوی هوا وهوس خودشونو بگیرن تاهرزنی را بیرون دیدن زوداز خودبیخود نشن و لاشی گری نکنن درسته بعضی از زنها بی حجاب شدن و تن فروشی میکنن اونم از بیغیرتی بعضی از مردها است که میان به چشم بد به ناموس مردم نگا میکنن اگه مرد به یه زن تن فروش هوسبازی نکنه اون زن چطور میخواد تن فروشی کنه چطوربه ناموس خودشون غیرت دارن و اجازه نمیدن یه نفر با چشم بد نگا کنه باید به ناموس مردم هم اینطور حساس باشن بخدا چند سال ازدواج کردم چند بار هم پیش اومده که زنهای لاشی با زبون خودشون به شوهرم پیشنهاد دادن اما شوهرم تا حالا با چشم بد اصلا نگاشون نکرده و مثل ناموس خودش دونسته باید جلوی هوا ووهوس خودشون را بگیرن مردها

    • بدون نام

      این لجنها را اعدام کنید حتی زن کثیف اکثر زنها همینند وقتی با شوهر اولش سیر شد اتفا به طلاق هم نمیکنند مرد بی کناه را سر به نیست میکنند ایزن خبی باید اعدام شود تا درس عبرتی برای سایر دیگر زنان باشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اکثر زن ها؟
        تو چی کشیدی

      • پرستش

        لطفا به ماجرا دقیق نگا کن ببین تو این وسط یه زن وجود دوتا مرد پس مردها خیلی پیشرفت دارن تو این ماجراها تا زنها مردهلی غیرتی که به ناموس خود غیرت دارن یه کم به ناموس مردم با غیرت باشن و خودشونوکنترل کنن در مقابل هوس

    • مریلا

      پس متوجه میشویم که طلاق همیشه هم بد وزشت نیست.
      و گاهی نیز جلوی زنا و قتل و خیانت و بی آبرویی را میگیرد.
      از تعداد قاتلین مثل نجفی وغیره میکاهد.
      بسیار هم متاسف هستم از اینکه چرا اینقدر دامن زنان و مادران ایرانی آلوده شده است،نام مقدس مادر چرا اینگونه لکه دار میشود.

    • بدون نام

      الاغ بیعشور زنا با زن شوهردار حتی طلاق بگیره به زانی حرام و ازدواج باطل هست کسی نبوده برات بگه ؟ کامبیز و زن بی سواد اعدام چطوری میزارید به عهده الان که فهمیدن جرمش چیه معلومه میگن نه در حد عمل کثیف بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟

    • بدون نام

      تنها راه کم شدن این گونه جنایتها فقط اعدام هست هر سه را اعدام کنید خب میشود اورا خفه کرد با سنگ به سر این بیگناه میکوبند ولا داعش این کارا نمکند با گلوله. ادم را راحت می کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول این زن ملعون رواعدام کنن

    • بدون نام

      یکم واقعی بنویسید خود به خود هم اطلاع رسانی هم جنایت کم میشه هم هرکسی میخونه( حتی غیر مسلمان ومذهبی) میگه این مرد وزن کثیف هستن و مجازات سخت در نظر بگیرید .درمانگاه درکارنبوده تو محل شون زن خودشو به مریضی کنار خیابون ....قاتل ترمز میکنه که سوار شوید برای رساندن به بهانه درمانگاه....مقتول قبول نمیکنه ؛ که راننده با زور برای اینکه کسی شک نکنه میگه خانمت حالش بده ...سوارشون میکند جنازه شو میندازن کنار زباله ها

    • قره داغی

      دیروز آقایی که به مردان عربستان می‌تاخت که عیاش هستن چندین زن میگرن/بمن بگه که این خوبه که زن شوهردار زنا کنه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طلاق گرفتن برای خانم ها راحت نیست
        ولی مردان حتی با داشتن حق طلاق باز هم دنبال حرام هستن

    • بدون نام

      اعدام گردند

    • بی نام

      زن بیشرف کثافت پست نجس چطور دلت اومد حیوانها هم از تو وفاشون بیشتره ازش بچه داشتی میخواستی طلاق بگیری آخه این چکاری بوده جوان مردم را کشتی

    • ژاسمن

      مگه اون دستش چلاق بود که تو بری بچه هاشو بزرگ کنی تو و اون زن رو باید در وسط شهر تیکه تیکه کرد که دیگه کسی هوس این کثافت کاری ها و خیانت ها به سرش نزنه

    • بدون نام

      اسم هارو چرا تغییر میدیتون الکی ما هیچ.وقت خبر نیما و مینا نداشتیم ....حرف های دروغ

    • بدون نام

      همیشه مردها قربانی این بازی کثیف میشوند ، آقایون حواستون باشه تحت تاثیر این زنان قرار نگیرید و دست به آدمکشی نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ! همیشه نه ؛ گاهی
        ا
        انسان عاقل کمتر از لغاتی مثل : همیشه، هرگز ، همه ، و این سری کلی گویی ها استفاده میکنه

      • پرستش

        همیشه نه هراز گاهی اونم اگه مردها بتونن جلوی هواو هوس خود را بگیرن و نامردی نکن و زنها همچنین بتونن به شوهران خود وفادار بمونن وخیانت نکن هیچ خبری در این موارد نمیشنویم انشالله خدایا به راه راست هدایتمون کن به حق آبروی پاک حضرت زهرا (س)امین

    • فریبرز

      آزاد شوند سالی یکنفر را هم که بکشند از یارانه بگیرها کم میشود

    • بدون نام

      اعدام کنیدوبه جای این همه پیامهای بازرگانی مزخرف درشیکه های تلویزیون اعلام کنیدکه چه کثافتهایی رو اعدام کردید تادرس عبرتی باشه برای عیاشان وبی عفتهای پست فطرت که دم ازروشنفکری میزنند

    • بدون نام

      باز م خیانت یک زن...هوسبازززز

      پاسخ ها

      • پرستش

        بازم بی غیرتی دوتا مرد که چشمشون دنبال ناموس مردم است هرزه گری میکنن اخه یکی نیست بگه اون زن به کسی که براش آرامش وآسایش فراهم میکرده چه وفایی کرد که بیاد به تو هم بکنه پس بعضی از مردها چشماتونو خوب باز کنید چشمتون به دنبال ناموس مردم نباشه و هرزه نباشه

    • taha

      اینایی که میگن مینا نمیتونست طلاق بگیره به نظرتون چون نمیتونست طلاق بگیره باید میرفت ....... بادوتا مرد غریبه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج