جاباما
۸۷۵۰۳۱
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

حمله تلگرامیِ روزنامه اصولگرا به آذری‌جهرمی

روزنامه صبح نو نوشت: سوال این است که چه هماهنگی‌هایی بر شکست فیلترینگ تلگرام صورت گرفته است؟ وقتی وزیر مربوطه به صراحت با آن مخالفت می‌کند و بر تصمیمات بالادستی تن نمی‌دهد، چگونه باید امیدوار بود که سیاست واحد در برابر فضای مجازی به جریان بیفتد و منافع ملی تامین شود؟

روزنامه صبح نو نوشت: از ابتدای مسدودسازی تلگرام، وزیر ارتباطات و رییس‌جمهوری معتقد بودند به‌دلیل سازگاری مردم با تلگرام، به زمان بیشتری برای جداکردن آنان از این پیام‌رسان و سوق‌دادنشان به پیام‌رسان‌های داخلی نیاز دارند.

در این فاصله هم می‌توان پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کرد و همزمان با حمایت از تلگرام طلایی و هاتگرام، مردم کم‌کم آماده جداشدن و انتقال به پیام‌رسان‌های داخلی می‌شوند؛ امری که درنهایت فقط آن بخش حمایت از پوسته تلگرام محقق شد و عملا با این کار، پروژه حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی با سر به زمین خورد و همان تعداد کاربری که در زمان مسدودسازی تلگرام جذب پیام‌رسان‌های داخلی شده بودند، عملا با تقویت پوسته‌های تلگرام به‌وسیله دولت از آن‌ها خارج شدند.

این همه فرصت‌سوزی در شرایطی بود که دولت فقط در لفظ و به‌صورت صوری بحث حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی را اجرا می‌کرد و عملا یک‌به‌یک در حال خارج‌کردن آن‌ها از دور رقابت با تلگرام طلایی بود.

اکنون سوال این است که چه هماهنگی‌هایی بر شکست فیلترینگ تلگرام صورت گرفته است؟ وقتی وزیر مربوطه به صراحت با آن مخالفت می‌کند و بر تصمیمات بالادستی تن نمی‌دهد،چگونه باید امیدوار بود که سیاست واحد در برابر فضای مجازی به جریان بیفتد و منافع ملی تامین شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینا اصولگرا ها چی میگن؟همش حرف اضافه میزنن .خب راست گفته تلگرام بهتره یا سروش ؟؟؟معلومه همه ایران تلگرامو میخوان فیلترم کنید تا فیلتر شکن خوش باشه عمرا از اینا استفاده کنیم

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        داداش خوب دقت کن
        آگهی های تبلیغاتی خیلی کم شده بود
        چند روز پیش جهرمی آمد و تمام دست انذار کاران تبلیقات را تحدید کرد از آن روز به بعد روزی هزاران تبلیغ رد و بدل میشه
        واقعا این نشانه چیست

    • بدون نام

      توخودت چراتلگرامی منجلاب

    • بدون نام

      بیا برو بینیم بابا

    • بدون نام

      آقا جان مگه زوره ماشین ایرانی کالای ایرانی سروش... بابا آزادی بدین به مردم... سرعت اینترنت رو بیشتر کنین... آنتن دهی داغون رو فکری کنین به حالش... هی دارن همه چی رو خراب میکنن... مگه همه دارن چیزهای نامربوط دانلود میکنن یا استفاده می کنن....

    • احسان

      سلام، اگر راست میگید و وزیر با قانون بالا دستی مخالفت کرده، چرا با وجود این همه تشکیلات نظارتی و قوه قضائیه، با وزیر برخورد نمی‌شود،
      پس معلوم است فقط جوسازی علیه وزیر جوان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج