جاباما
۸۷۵۱۴۸
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

حرف و عمل فرهاد مجیدی یکی نبود!

فرهاد با حضور در راس تیم ملی امید هیچ بازیکن جدیدی را از استقلال به اردو دعوت نکرد.جالب اینکه در دوره ای که سرمربی کروات بالای سر تیم ملی امید بود سجاد آقایی،رضا آذری، امیرحسین کارگر، حسین حیدری، رضا کریمی و الهیار صیادمنش به اردوی تیم امید دعوت می شدند.

ایلنا: فرهاد مجیدی زمانی که در کادر فنی استقلال حضور داشت بارها از قابلیت بازیکنان جوان تیمش گفته بود. او مدعی بود جوانانی که در استقلال حضور دارند و فرصت بازی به آنها نمی رسد در سطح ستاره های لیگ برترهستند که آبی پوشان را از خرید های میلیاردی بی نیاز می کند.حتی یک فایل صوتی منصوب به مجیدی منتشر شد که در آن می گوید امیر حسین کارگر از محمدرضا حسینی بازیکن فصل قبل ذوب آهن که از تمام تیم های بالانشین لیگ برتر از جمله استقلال پیشنهاد داشت هم بهتر است!

این صحبت ها نشان می داد فرهاد به ستاره های جوانی که در استقلال حضور دارند ایمان دارد و اگر سرمربی شود با استفاده ازهمین استعدادها یک تیم جوان و قدرتمند برای لیگ نوزدهم می سازد. اما با انتشار لیست ۵۰ نفره تیم امید مشخص شد که رفتار و گفتار فرهاد باهم جور نیست و سنخیتی ندارد.

در این لیست بالا و بلند فقط نام ۴ استقلالی به چشم می خورد.نگاهی به لیست بازیکنان زیر ۲۳ سال آبی پوشان نشان می دهد که فرهاد بازیکنانی را که در سطح استقلال و بستن تیمی برای قهرمانی می دانست را حتی لایق حضور در اردوی تیم ملی یا نیمکت تیم ملی امید هم نمی داند!

احتمال اول

حرف هایش شعار و تعارف بود

مهدی نورالهی، شاهین طاهرخانی، مهدی قائدی و امید نورافکن بازیکنی هستند که فرهاد از استقلال به اردوی تیم ملی امید فراخوانده است.هر ۴ بازیکن در لیست قبلی تیم ملی امید هم حضور داشتند و نورافکن و قائدی هم کاپیتان و ستاره تیم امید در دوره زلاتکو کرانچار بودند. در واقع حضور فرهاد با حضور در راس تیم ملی امید هیچ بازیکن جدیدی را از استقلال به اردو دعوت نکرد.

جالب اینکه در دوره ای که سرمربی کروات بالای سر تیم ملی امید بود سجاد آقایی،رضا آذری، امیرحسین کارگر، حسین حیدری، رضا کریمی و الهیار صیادمنش به اردوی تیم امید دعوت می شدند، اما فرهاد که این بازیکنان را در حد ترکیب اصلی استقلال و بستن تیمی در حد لیگ برتر می دانست، در لیت ۵۰ نفره اش هم توجهی به این بازیکنان جوان نداشت!؟

اگر این طور برداشت کنیم که الهیار دیگر ملی پوش رده بزرگسالان است، بازهم فرهاد به ۵ بازیکن جوان استقلال که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارند و خودش بارها از کیفیت فنی بالای آنها گفته بود بی محلی کرده است. این موضوع ۳ دلیل می تواند داشته باشد. نخست اینکه تمام صحبت های او درباره جوان های استقلال در حد شعار و تبلیغات بود و خمان طور که در تیم ملی امید که سطح پایین تری دارد به آنها اعتماد نکرده، در استقلال هم قطعا به امثال آذری و آقایی فرصت بازی نمی داد.

احتمال دوم

مصلحت اندیشی مجیدی

احتمال دوم را می شود با مقایسه تعداد سرخابی های تیم ملی امید حدس زد.استقلال و پرسپولیس هرکدام ۴ نماینده در تیم ملی امید دارند. در واقع لیست فرهاد مساوات را بین سرخابی ها رعایت کرده است. به نظر می رسد مجیدی در لیست اولیه خودش تلاش کرده نشان دهد که ب اساس علایق شخصی اش عمل نمی کند و بین سرخابی ها فرقی نمی گذارد.

درواقع می توان گفت او مصلحت اندیشی کرده است. اگر این طور باشد هم باز باید به کسانی که سرمربیگری استقلال برای او زود می دانستند حق داد. مربی که در این سطح به دنبال مصلحت اندیشی باشد بدون شک نمی تواند در تیم بزرگ و پر حاشیه ای چون استقلال که به شدت زیر ذره بین رسانه ها است موفق باشد و کنترل اوضاع را در دست بگیرد.

احتمال سوم

این لیست استیلی است نه فرهاد

احتمال سوم هم این است که مسئولیت لیست منتشر شده و نفراتی که انتخاب شده اند با فرهاد نباشند.مجیدی فرصت چندانی برای شناخت و اشراف به بازیکنان رده سنی امید نداشت و هیچ بعید نیست که لیست منتشر شده دستپخت حمید استیلی مدیر تیم ملی امید باشد. حالا شاید فرهاد هم اعمال نظر مختصری در آن کرده باشد اما به احتمال قوی استیلی با توجه به تجزبه و تفکرات اش از اردو های قبلی خودش این بازیکنان را گزینش کرده است.

به هرحال لیست اولیه و ۵۰ نفره تیم امید هیچ نشان و قرابتی با آنچه که مجیدی از جوانان استقلال می گفت ندارد و با توجه به شناختی که از آنها دارد و تعریف و تمجید هایی که می کرد انتظار می رفت حداقل ۲-۳ استقلالی دیگر مثل رضا کریمی و حیدری و آذری را در لیست ۵۰ نفره تیم تحت هدایت سرمربی سابق آبی پوشان می دیدیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیر.‌دوقهرمانی آسیا دو نایب قهرمانی و چهارفینال آسیا

      رسانه ها و مافیای لنگ کوبیدن فرهاد روشروع کردن. کی روش و قلعه نویی و شفر و علی دایی روکوبیدن حالا هم مجیدی.‌ مربی اینا فقط دلال کروات برانگوست

      پاسخ ها

      • محمد

        تاجی صغیر خفه .حرف حساب جواب نداره.۶۶۶۶۶۶

      • بی انگیزه

        تا بوده ونبوده لنگ حقیر بوده تاج شاهنشاهی و سرور بوده اینو تو گوشتون کنید دیگه تکرارنشه بی اصالتا حخخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا چرا دلفی و صیاد منش رو دعوت نکرد؟! دلفی و صیاد منش بهترین بازیکنای زیر 23 سال ایرانن.اگر اونا بودن میتونستیم یه نیم نگاهی به المپیک داشته باشیم........

    • اصلان

      رسانه یعنی دو به هم زدن یعنی یک کلاغ چهل کلاغ
      حالا اگه ازابی ها هابیشتر دعوت میکرد،بازهم میگفتن رنگی نگاه کرده استقلالی هارابیشتردعوت کرذه.
      خلاصه ولش کنیدبزاریدکارش وانجام بده‍د.

    • اب

      آقا یا خانم محترم اگر فرهاد میخواست که همه ی بازیکنان مدنظر خودش رو دعوت کنه و تعداد استقلالی ها زیاد میشد همین الان شماها میگفتین چه خبر فرهاد این همه بازیکن از استقلال دعوت کرده و متهم میشد به هزار جور وصله ناجور دیگه، خدایی بس کنید دیگه، خودتون حالتون از خودتون بهم نمیخوره؟ قلم فروشی و حمایت از یه تیم خاص تا کی؟ چرا اینطوری فوتبال رو به گند میکشید، این بی سوادی شمارو نشون میده، هواداران پرسپولیس هم که واقعا من نمیدونم چیزی از اخلاف فوتبالی میدونن یا نه، بخدا قسم همشون همین الان حاضرن تیم امید به بدترین شکل حذف شه و شکست بخوره تا فرهاد رو بکوبن، خجالت هم خوب چیزیه

    • بدون نام

      من استقلالي ام ولي از فرهاد دورو تر و نامرد تر وجود نداره دو تا قهرماني رو زمان مظلومي و قلعه نويي بخاطر ناز كردن و نامردي اين اقا از دست داديم حالام كه فايل صوتيش مشخص كرد زير اب مظلومي رو كه ميزده هيچ ! هنوز شناختي از بازيكنا و پست هاشون نداره ياد وقتي افتادم كه گفت جهانبخش ديگه كيه ؟!

    • کاربر ۶۶۶۶۶

      نکنه توقع داری که کیسه هر چند تا بازیکن داره بیاره تیم امید؟ اولا این فرناز مجیدی در حد مربی تیم امید نیست ، این باید با تیم دسته ۳ کیسه شروع میکرد تا کمی یاد بگیره و پله پله بیاد بالا.

    • بدون نام

      خبرنهار مجیدی باید شماهارونهاری بده مثل اینکه؟!

    • حمید چاو

      حقیر شما و تیم کیسه کش شماست از جایی که جای سوخته تان هنوز می سوزه این حرفها رو می زنید

    • x

      شما برو به علی ناز فکر کن کاری به فرهاد نداشته باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی فک

      • بدون نام

        منظورت علی کیرمی هستش

    • سالار قرمز

      خدا به دادتون برسه اگه بعد برانکو دایی یا کریمی یا قطبی بیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج