جاباما
۸۷۵۱۵۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیرس: پوگبا بهتر است در منچستریونایتد بماند

روبرت پیرس، هافبک پیشین تیم ملی فرانسه اعتقاد دارد که بهتر است پوگبا در منچستریونایتد به کارش ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: روبرت پیرس در گفت‌وگو با نشریه «میرر» انگلیس در خصوص وضعیت مبهم آینده حرفه‌ای هافبک فرانسوی شیاطین سرخ و علاقه‌مندی باشگاه رئال مادرید نسبت به جذب وی گفت: به نظر من پوگبا بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما فصل گذشته اوضاع به خوبی برای او پیش نرفت.

وی افزود: خیلی از مردم در مورد انتقال پوگبا صحبت می‌کنند چون منچستریونایتد پول زیادی برای جذب وی خرج کرد، بنابرین همین موضوع کار را برای وی سخت کرد، به خصوص در اوایل بازگشتش به منچستریونایتد. به اعتقاد من اما مهمترین چیز برای پل این است که در منچستریونایتد به کارش ادامه دهد. من‌یوناتید یکی از بهترین و بزرگترین باشگاه‌های جهان است و پوگبا هم کاری ناتمامی در این تیم دارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه و آرسنال در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: دلیل اینکه منچستریونایتد چنین رقمی ( ۱۰۵ میلیون یورو/ ۸۹ میلیون پوند) را صرف به خدمت گرفتن پوگبا کرد به این خاطر بود که آنها به پل اعتقاد زیادی داشتند چون او می‌تواند رهبری واقعی برای منچستریونایتد باشد. وقتی باشگاهی چنین پولی را برای شما پرداخت می‌کند، این نشان از اعتقادی است که به شما دارد.

پیرس تصریح کرد: این موضوعی است که باید به آن توجه داشت و می‌دانم که پل بازیکن بسیار باهوشی است. باشگاه منچستریونایتد سرمایه‌گذاری عظیمی روی پوگبا انجام داده، از این‌رو بر این باورم که خیلی مهم است که او در منچستریونایتد بماند و کارهایی که ازعهده‌اش ساخته است را به معرض نمایش بگذارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می‌دانم که زیدان و باشگاه رئال مادرید، پوگبا را می‌خواهند و شاید برای پل مقاومت در برابر چنین پیشنهادی سخت باشد. منچستریونایتد فصل آینده در لیگ اروپا بازی خواهد کرد و هر بازیکنی می‌خواهد که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. شاید پل بخواهد که با رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان شود اما به نظرم او بهتر است که در لیگ برتر انگلیس بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج