۸۷۵۱۷۷
۳۷ نظر
۵۰۰۴
۳۷ نظر
۵۰۰۴
پ

برومند: اشتباه کردم به پرسپولیس نرفتم!

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال گفت:با این رفتارهایی که از طرف مسئولان باشگاه استقلال می‌بینم حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم.

خبرگزاری فارس: پرویز برومند ضمن انتقاد از تصمیم مدیران استقلال صحبت‌های زیر را انجام داد:

* مدیران استقلال تعصب ندارند، مربی پرسپولیس را استخدام کرده‌اند

برومند در ابتدای صحبت‌هایش به فارس گفت: همین ابتدا بگویم در استقلال هیچ تعصبی وجود ندارد، متأسف هستم که امروز باید کسانی که در پرسپولیس کار کرده‌اند به استقلال بیایند. برای این اتفاقات متأسفم.

هشت سال برای این تیم زحمت کشیدم، محروم شدم و کتفم را از دست دادم، حتی رزومه من هم از خیلی‌ها بالاتر است و در کارنامه‌ام جام جهانی، قهرمانی و فینال آسیا وجود دارد، اما انگار وقتی حرف نزنیم آقایان فکر می‌کنند ما چیزی متوجه نمی‌شویم. از پارسال تا امسال به من گفته‌اند برای حضور در استقلال صبر کن، ولی هنوز منتظر زنگ آقایان هستم، به نظر شما این رفتارها درست است؟

*به رحمتی تبریک می‌گویم او بهترین کار را کرد

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در ادامه با اشاره به جدایی رحمتی گفت:‌ به مهدی رحمتی تبریک می گویم و معتقدم او بهترین کار را کرد، او در استقلال می ماند که چه اتفاقی برایش بیفتد؟ به او توهین شود؟ خانواده‌اش حرف بشنوند؟ آیا ارزش دارد بازیکن این همه سال برای تیمش بازی کند و در نهایت هزار حرف و حدیث درباره‌اش درست شود؟

آیا منی که این همه سال در استقلال بازی کردم و محبوب هواداران بودم رفتار مناسبی از طرف باشگاه می‌بینم؟ من تجربه‌ام را می‌گویم که حالا در زندگی‌ام آن را حس می‌کنم. بدون تعارف در باشگاه استقلال تعصبی وجود ندارد.

*کسی که مشتش را به هوادار استقلال نشان داده باید مربی ما شود؟

وی ادامه داد: زمانی پیراهن استقلال به زمین می‌افتاد خودمان را می‌کشتیم، ولی الان مربی که در پرسپولیس کار کرده، مشتش را به سمت هواداران گره کرده و از باخت استقلال لذت برده، در استقلال مربی می‌شود. این را هم بگویم، بهزاد غلامپور دوست صمیمی من است و یک انسان بسیار باشخصیت است، اما باید هوادار استقلال هم واقعیت را بداند. گذشته بازیکنان و مربیان را که نمی‌شود پاک کرد و این دردآور است که منی که عمرم در استقلال بوده، بیرون از گود نشستم.

* روزی که شنیدم نوازی و عنایتی را راه ندادند یخ کردم!

وی در ادامه تأکید کرد: امثال محمد نوازی، پرویز برومند، رضا عنایتی و خیلی‌ها در این استقلال عمرشان را گذاشتند و تعصب را معنا کردند، اما آیا کسی به فکر آنها هست؟ یادتان رفته که به خاطر آن درگیری محروم شدیم؟ آقایان در باشگاه استقلال تعصبی به تیم ندارند. روزی که شنیدم محمد نوازی و رضا عنایتی را به آکادمی استقلال راه ندادند، یخ کردم! این بازیکنان روزی مردم را در استادیوم نیم‌خیز می‌کردند، اما آنها را به خانه خودشان راه نمی‌دهند. کسی که چنین رفتاری با این آدم‌ها کرده، استقلالی نبوده و فقط به فکر خودش بوده.

*حسرت می‌خورم چرا به پرسپولیس نرفتم!

برومند در ادامه تأکید کرد: الان حسرت می‌خورم که چرا روزی که پرسپولیسی‌ها پیشنهاد دادند به آن تیم نرفتم. از میلیون‌ها پول گذشتم،‌ولی رگ دستم را نشان می‌دادم و می‌گفتم استقلال هستم، اما الان می‌فهمم که اشتباه بزرگی کردم. این حرف‌های من تماما برای هوادار استقلال درددل است، اصلا دوست ندارم باشگاه بگوید ما پرویز برومندی هم داشتیم. ابتدای فصل وقتی بازی‌ها شروع شود، دیگر کسی نمی‌گوید چه اتفاقاتی رخ داده است. ممکن است هر روز در طول فصل بازیکنان بگویند بی‌غیرت، ولی هوادار بداند در این باشگاه تعصبی وجود ندارد. مردم من را در خیابان می‌بینند و مردم به من می‌گویند شما چرا حرفی نمی‌زنید و در خیابان به من ایراد می‌گیرند، ولی آیا کسی برای ما تره هم خرد می‌کند؟

*منزوی می‌گوید زبان بلدی؟ او برای استقلال چه کار کرده است؟

دروازه‌بان سابق استقلال تأکید کرد: این آقایان مدیر که در استقلال تصمیم‌گیرنده هستند، اگر در زندگی‌شان دو روز پشت هم تمرین می‌کردند، امروز قدر امثال ما را که هشت سال دراین باشگاه زحمت کشیدیم می‌دانستند. میرشاد ماجدی در استقلال بازی کرده، اما کامران منزوی چه کاری برای این باشگاه کرده است؟ من همه اعضا را می‌گویم نه فقط یک نفر، کدامشان برای این باشگاه تعصب به خرج داده و صورتشان را جلوی توپ گذاشته‌اند؟ تنها کسی که به این باشگاه تعصب دارد هوادار است. کامران منزوی به من گفته آیا تو انگلیسی بلدی یا نه؟ من هم جواب دادم تا آنجا که کارم را راه بیندازم بلدم، ولی آقایان همین مسائل را بهانه کردند که سراغی از ما نگیرند. من به رحمتی و حسینی حق می‌دهم که به تیم‌های دیگر بروند، چون وقتی منِ پرویز برومند با هشت سال بازی در استقلال اصلا دیده نمی‌شوم، فردا آنها هم همین چیزها را می‌بینند.

*امسال هم می‌بینید استقلال چندم می‌شود

وی در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: در این سالها یکبار ندیدم مدیرانی که به استقلال می‌آیند به فکر این باشگاه باشند. شما می‌گویید پرسپولیس سه سال قهرمان شده، من به شما می‌گویم امسال را هم ببینید که استقلال چندم می‌شود. آیا فکر می‌کنید با این روش‌ها می‌توانید استقلال را تغییر دهید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سادی

      اقای برومند فوتبال حرفه ای شده دیگه
      به گفته شما قلعه نوعی رو هم نباید استقلالی دونست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ برومند هم فهمیده امسال کیسه باز پنجم میشه

    • بدون نام

      تو همون زمان كه تو فينال اسيا قبلش جلو چين مدام گل خوردي و بعد ناصر خان گفت تباني كرده بودي تا زير اب مربيت رو بزني و بعدا تو بازي با سايپا كار رو تمام كردي بايد ميفهميدي جاي خائن هايي مثل تو نشستن خارج از گوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        براوو چه زود یادش رفته. اسطوره اخلاق و ادب

      • فرشاد

        اره والا...

      • روشنا

        جانا سخن اززبان مامی گویی تا اینا روتحوی
        ل نمی گیرند حاشیه میسازند

    • امیر حاتمی

      راست میگه پرویز منم مخالف اومدن غلامپورم مگه یادمون رفته بعد گله دربی ؛ تا سر علی دایی میپریدو خوشحالی میکرد بخدا ماها هم بی غیرت شدیم چرا باید پرسپولیسی جماعت مربیمون بشه مگه قحط الرجاله امسال پرویز برومندا برا تیمتون زحمت کشیدن ، خسته شدیم ازین مسخره بازیا تیم دیگه صاحب نداره...........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرویزغلامپوریه زمانی دروازبان اول استقلال بوده اگه نمیدونی مشکل ازسوادفوتبالی خودته

    • فریبا پورانی

      به به میبینم که حالا که استقلال سودی برات نداره دیگه استقلالی نیستی...!!!

    • بدون نام

      اقای برومند،نوک پیکان به سمت تاج بزرگ وانحلالش هست.زیاد حرص نخور.

    • بدون نام

      اقای برومند،نوک پیکان به سمت تاج بزرگ وانحلالش هست.زیاد حرص نخور.

    • ایران بزرگ

      دوست صمیمیته،اینطوری در باره اش حرف میزنی،تا ما بیاد داریم بهزاد غلامپور استقلالی بود و بعد از احمد رضاعابد زاده دروازه بان دوم تیم ملی هم بود،

    • بدون نام

      عاقبت کیسه کشی همینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از چی میسوزی خیلی سوز داری آب یخ بایت برانگو ولنگی ها بیاورند

    • بدون نام

      خودش داره اعتراف میکنه! اگه به پرسپولیس می اومد و الان پیشکسوت تیم بود، شرایطش خیلی بهتر بود. مثل حلالی و پیروانی و باقری و فنونی زاده خیلی های دیگه تو باشگاه و آکادمی نقش و سمت داشت

    • سپهری

      خوب کی گفته بود درگیر بشی و محروم بشی. غلامپور چند سال تجربه داره تو چی؟ منتش را سر هوادار نزار. استقلال تو و امثال تو و رحمتی و حسینی و ... را بزرگ کرده.

    • بدون نام

      زمان خودتم فقط خودت مشت و با منطق مشت ...زدی پای چشم پایان رفعت یادته ؟ لات بازی و خشونت را اسمشو تعصب میزاری!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی وزیر و وزرایی پرسپولیسی واسمون مربی و هیات مدیره و مدیر عامل تعیین میکنن باید منتظر عواقبش هم بود خدا ارشون نگذره .

    • حمید چاو

      تاج بزرگ چه حرفها
      تاج کجا شما کجا تاج یه تیم درباری بود که پول دربار همه کاری می کرد تا قهرمان بشه و چند دربی و با لابی به سود تاج اعلام کروند الان اون تاج کجاست ۴۰سال از انحلال تاج می گذره
      استقلال هبچ ربطی به تاج نداره نه لگو شبیه اونه نه منابع شبیه اونه پس الکی از نردبان تاج بالا نرید
      در ضمن تاج با آن همه ثروت همیشه مقهور تیم مردمی پرسپولیس بوده

      پاسخ ها

      • فرشاد

        بزار تو اب سرد نزار بیشتر بسوزه

      • امید پرسپوشیشی

        دقیقأ همینطوره دمت گـررررررممم

    • بی نام

      شک نکن و غصه نخور اصلا هدف اینه استقلال نباید جون بگیره

    • مصطفی.

      کی پرسپولیس بهت پیشنهاد داد که هیچ جا خبری ازش نیست؟؟؟

    • بدون نام

      تعقل در ورزش حرف اول رومیزنه * امروز ما از برانکو پرسپولیسی تر وبا کارنامه درخشانتر نداریم * ولی به پول وموقعيت وحقش فکر میکنه چون حرفه ای هستش * خط قرمز گذاشته * حسابش صاف نکنند قید پرسپولیس رو میزنه ؛ داره به شما هم درس میده که مواظب باشی از پشت خنجر نخوری رفیق

    • بدون نام

      جناب برومند بازی کردی پول گرفتی چرا منت میزاری سرهوادار

    • هه

      پرسپولیس غلط کرد که به توی خائن وطن فروش پیشنهاد داد گمشو برو بابا
      اگه امثال تو نبودن الان فوتبال ما تبانی نداشت

    • بدون نام

      بدبخت بیچاره شما آدم پول هستید تعصب کجاس. همین نسل شما تا الان استقلال بزرگ را بیچاره کرده. تو رابخدا نام خودتون را بعنوان استقلالی بودن نیارید. استقلال را فقط با نام بزرگانش، مظلومی ها و پورحیدری ها و حجازی ها می شناسیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئنم استقلال بیشتر بهت داده که رفتی استقلال

    • محسن حسینی اصل

      حق برومند که مربی دروازبانها بشه نه این اقای یادتون رفته چطور وقتی استقلال گل میخورد میپرید رو دوش دایی برومند وامثال برومند طالبلو تعصب دارند نه یحیوی وغلامپور

    • بدون نام

      ما خوشحاليم که به پرسپولیس نیامدی

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      فرق پیشکسوت استقلال با پرسپولیس زیاده خواهی و خودخواهی امثال شما پیشکسوتان استقلال است ،موفقیت تیم را درگرو حضور خود می دانید وبس ،حرفه ای گری و توانمندی فنی خود را نمی بینید .وجدانا رزومه ی شما در بازیگری و مربیگری پربارتراست یا غلامپور ؟ انصاف هم چیز خوبی ست .خود را فراموش کنید وبه موفقیت تیم بیندیشید .

    • مهدی

      دربی هایی که غلامپور برای استقلال بازی میکرد را برو تماشا کن،سال ۷۴ تو برد سه بر یک استقلال،غلامپور حداقل ده موقعیت صد در صد را گرفت،ما هنوز خیانتی که به ناصر خان حجازی کردی را یادمان نرفته،خدا شاهد دروازبانی تو در حد لیگ یک هم نبود،با پدر خانم ژن خوب به استقلال قالب شدی،بازی های جام باشگاههای اسیا زیر اب ناصر خان را زدی،وگرنه سومین ستاره حالا روی پیراهن ما بود،ازنظر ما تو استقلالی نیستی،اقا بهزاد به تیمت خوش اومدی.

    • aa

      محروم اگه شدی به خاطر بیشخصیتیت بود.هنوزم ک هنوزه میگی اگه الانم ک باشه با مشت پایان رافت رو میزنم.جای لات و لوتهایی مثل تو تو ورزش نیست برادر.همیشه نچسب بودی.همیشه

    • مهدی

      چرا چند روز نظرات من را حذف یا سانسور میکنید،نکنه از برومند بی تعصب پول گرفتی،خدا ازت نگذره اگه چاپ نکنی،برومند زیر اب مرحوم حجازی را زد،و تو جام باشگاههای اسیا مانع گرفتن ستاره سوم شد،اگه جدیدها یادشون نیست ،ما که یادمون درضمن با همکاری با فکری و قلعه نویی جلوی سایپا وا دادن ، تا مرحوم حجازی اخراج بشه،لطفا فیلم من ناصر حجازی هستم راببینید و بعد نظر بدهید،در ضمن بهزاد غلامپور ۵ سال بهترین دروازبانی را برای استقلال انجام داد،دربی سال ۷۴ را ببین،که استقلال سه بر یک پیروز شد،حداقل ده موقعیت گل را از لنگ گرفت،خوبه اینترنت برای همه قابل دسترس هست،ان وقت برای یک نیم فصل ،انهم برای رفاقت با علی دایی به لنگ رفت شد لنگی،غلامپور و پسرش سیاوش یک استقلالی دو اتشه هستند،من کاملا انها را میشناسم،بعد هم محمد محمدی که سه سال برای لنگ بازی کرد شد استقلالی،و غلامپور برای یک نیم فصل مربی دروازبانهای لنگ انهم برای رفاقت با دایی شد ل‌نگی،واقعا که بعضی ها خیلی بی منطق هستند،اقا بهزاد به تیم تاح کبیر،تیم خودت خوش امدی،خدا ازت نگذره اگر این متن را چاپ نکنی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خفه نشی
        یه کم استراحت کن
        خخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      آقای بردمندشمابنابه اعتراف خودت کسی بودی که به اسطوره استقلال زنده یادناصرخان حجازی خیانت کردی پس ازتعصب حرف نزن ازنظرمااستقلالیهاتعصب راامثال منصوریان عنایتی وطالب لومعناکردندکه باوجوداینکه ازاستقلال کنارگذاشته شدنداماهیچوقت درمورداستقلال بدنگفتندوتیم رابه حاشیه نبردند

    • بدون نام

      تااونجایی که مایادمون میادزمانی که نصراله عبدالهی سرمربی استقلال بودغلامپوردروازبان اول استقلال بودحالاچطورشماادعامیکنی غلامپورپرسپولیسیه اگرمنظورت دستیاری دایی درپرسپولیسه بایدبگم آرزوی هرفوتبالی هستش که دستیارشناسنامه فوتبال ایران علی دایی باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج