۸۷۵۲۳۹
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

نماینده مجلس: تغییر زنگنه الزامی است

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس، گفت: سوءتدبیرهای وزیر نفت و عدم پیش بینی او از آینده مشکلاتی را بوجود آورده است.

خبرگزاری فارس: احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شنیده‌ایم آقای روحانی در حاشیه جلسه هفته قبل هیات دولت تذکر جدی و انتقاد تندی به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت داشته است گفت: رئیس جمهور در این نشست به وزیر نفت گفته است که سوء مدیریت و ضعف او منجر به عدم فروش نفت و گاز ایران شده است.

وی افزود: متاسفانه آقای روحانی خیلی دیر به این مطلب رسیده است در حالی که اگر او به انتقاداتی که نمایندگان مجلس و دلسوزان و خیراندیشان داشته‌اند گوش داده بود خیلی زودتر به ضعف وزیر نفت دولتش رسیده‌ بود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: آقای روحانی بسیار دیر موضوعات را متوجه می‌شوند و وقتی آب از سر گذشته و خسارت به حد اعلا رسیده، موضوعات را درک می‌کنند.

نماینده مجلس: تغییر زنگنه الزامی است

علیرضا بیگی گفت: توتال اطلاعات ذی‌قیمتی از منابع نفت و گاز ایران با لبخند زنگنه با خود برده است این در حالی است که بارها هشدارهای لازم به آقای زنگنه داده شده بود اما توتال با جمع‌آوری اطلاعات مدنظرش میز مذاکره با تهران را ترک کرد و هیچ خسارتی هم به جمهوری اسلامی پرداخت نکرد در حالی که توتال برداشت کننده منابع گازی قطر هم بود.

وی اظهار داشت: زنگنه با اجرای برخی اقدامات باعث جواب کردن و خروج دوستان قدیمی ایران شد که البته موضع‌گیری‌های اخیر دولت چین هم در این راستا تحلیل می‌شود.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: در نامه هشدارآمیزی که به سران سه قوا با امضای 72 نماینده مجلس مبنی بر اینکه باید راس وزارت نفت تغییر کند نوشته بودیم که مسئله چگونه است و گویا بنا بوده که مدیران فعلی وزارت نفت کاری کنند که جمهوری اسلامی ایران در برابر تحریم‌های آمریکا زانو بزند.

علیرضا بیگی گفت: در شرایطی که کشور نیازمند منابع مالی است، وزیر نفت سوء تدبیرهایی که داشته نتوانسته آینده پیش رو را پیش‌بینی کرده و شرایط امروز را مدیریت کند لذا تغییر او الزامی و بر اساس مصالح کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چند سال دوزاریتون دیر افتاده

    • بدون نام

      آقای نماینده بی سوادی وجنگ طلبی برخی از نمایندگان بانی وضع موجود است با مردم دنیا راا بیایید تد روزانه ۶ میلیون یشکه نفت بفوشیم وقتی از تحربم کا کمر مردم را شکسته در مجلس شما به عنوان هدیه الهی یاد می شود؟؟؟؟!!!!!!آیا زنگنه مقصر است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه عمه ی من مقصراستتتتتتتتت،بی مخی یا از اونایی

    • بدون نام

      احسنت .مدیر ناتون باید اخراج شود

    • بدون نام

      سلام کاسبان تحریم به نفت رانتی زنگنه نونت نو آجر کرده

    • بدون نام

      فقط تغیر هان باید محاکمه شه

    • بدون نام

      ایشون سوء مدیریت ندارند بلکه عمدا میخواهند به کشور ومملکت ضربه بزنند سالهاست دلسوزان می گویند اویک خاین وطن فروش است ولی باند بازی ها ورانت خواران ایشون رو باتبلیغات های گسترده وبا ژنرال خواندن اورو به راس کار آوردند ایشون یک دزد مافیا ی جهانی است

    • بدون نام

      ای ولا حتما باید این زنگنه منگنه بشه بندازیدش بیرون

    • بدون نام

      خوش باورها!

    • قلی

      بهترین گزینه هابابک زنجانی یا محمود خاوری .هستند ...پهلوان و رضوی را پیشنهاد نکنید..خیلی مال نیستند...

    • آزاد

      مسئولین کشور مثل سالهای قبل دنبال انداختن تقصیر به گردن کس دیگری هستند که صورت مسئله را حل کنند ،بسه ،نفت ایران بخاطر تحریمهای آ مریکا و تقابل شما با تمام دنیاست که فروش نمیره ،البته اون موقع فروش هم مردم نفعی نمی بردند

    • بدون نام

      این آقای وزیر اومده یکی از شاگرداش تو دانشگاه که حدود ۳۷سالشه کرده رییس سرمایه گزاری صنعت نفت آقای شاگردهم چندتا از دوستی دختر و پسرش و آورده کرده عضوهیت مدیره با حقوقهای میلیونی بسیار بالا و به محض ورودشون آمدن طبقه که دفتر کارشون هست حدود چند میلیارد تومان خرج کردن و مثل یه تالار عروسی درست کردن و پول بیت المال و از بین بردن برای مهمانیهای خودشون کاش میشد یکروزی یک نفر سر زده بیاد سرمایه گزاری صنعت نفت تو خیابان جردن خیابان طاهری پلاک ۸۱ طبقه ۵ را بیاد ببینه ولذت ببره که چطوری چند میلیارد پول بیت المال و از بین بردن

    • بدون نام

      اصلا دوست عزیزتان بابک جان را. وزیر کنید تا دوباره. جب هااتتان پر شود

    • بدون نام

      دقیقا

    • بدون نام

      تا دولت دست دو چهره ای های اصلاحطلب باشد با تغییر وزیر مشکل حل نمی شود**********»»»»»»»»»»»»»

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج