جاباما
۸۷۵۲۵۶
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

مترجم برانکو: به ماندن او خوشبینم

مترجم برانکو ایوانکویچ، سرمربی پرسپولیس می‌گوید با او درباره مسائل فوتبالی در این چند روز صحبت نکرده اما به ماندن او در این تیم خوشبین است.

خبرگزاری ایسنا: مترجم برانکو ایوانکویچ، سرمربی پرسپولیس می‌گوید با او درباره مسائل فوتبالی در این چند روز صحبت نکرده اما به ماندن او در این تیم خوشبین است.

اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو ایوانکوویچ که امروز (یکشنبه) هم‌زمان با جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس به ساختمان باشگاه رفته بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من با برانکو تماسی نداشتم و همین اخباری را که شما شنیده‌اید خوانده‌ام. ظاهراً نامه فسخ را به باشگاه داده است.

من این را در مطبوعات خواندم. من الان برای کار دیگری به باشگاه آمده‌ام و پاسپورتم را برای اردو به باشگاه دادم.

او در ادامه درباره اینکه: با توجه به شناختی که از برانکو دارد، آیا فکر می‌کند او در پرسپولیس بماند، گفت: برانکو همیشه اخلاقش خوب بوده و کنار می‌آمده است. باشگاه پول او را آماده کرده است. عقب افتادگی حقوق که هست اما این دلیل نمی‌شد که ایشان کار نکند. نتایج کارش را هم دیدید. من الان خبری ندارم ولی ظاهراً تدابیری اندیشیده‌اند و پولش هم آماده شده است.

نیک‌سیرت در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو سه روز قبل با الاهلی عربستان قرارداد امضا کرده است هم بیان کرد: نه، نه. در این مورد یک کلمه هم با من صحبت نکرده است.

ما واقعاً خبری نداریم و من دو روز پیش با او صحبت کردم و بحث فوتبالی نکردیم. او هیچ اشاره‌ای به این موضوع نکرد. من خودم شخصاً به ماندن برانکو خوشبینم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طبق برنانه گرشاسبی رو از پرسپولیس دور کردن نبی رو اوردن توی هیات مدیره چون همه میدونستن کیروشی پور هست و مخالف برانکو پس عرب مدیرعامل شد تا ضربه مهلک به تیم بزنه و نبی بشه قهرمان .... اما کور خوندید بعد از برانکو جواب شما فقط سنگ هست و فحش

    • بدون نام

      اقای عرب و دار و دسته حالا بیا و دروستش کن مردک

    • y.m

      یکی نیست به این بدبخت بگه احمق بیکار شدی حالا خوشبینی؟

    • بدون نام

      قرارنیست تااخرعمربرانکوباپرسپولیس باشد دوم اکرخرتشریف دارین ماکه بی مخ نیستیم هدف بلاتکلیفی پرسپولیس واستقلال یعنی جاده صافه برای قهرمانی تراکتور اگرهم اتفاقی افتاد یوقت نشد سپاهان پشت سرشه هردوهزینه کردند پس اینهابهانه است پول نیست یااین شد یااون شد خودتون هالوهستید

    • بدون نام

      غلط کردی مرتیکه دورو دغل بازچرا الکی ملت سرکار میذارین؟

    • بدون نام

      خوش بین باش خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج