جاباما
۸۷۵۳۰۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

داورزنی: ارومیه واقعاً پایتخت والیبال آسیاست

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود. وروشو هم مانند ارومیه بوده و والیبال از رشته های اصلی آنها است.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: میزبانی بسیار عالی بود و مردم شریف ارومیه نشان دادند که ارومیه واقعاً پایتخت والیبال آسیا است. فکر می کنم امروز حدود ۴۰-۵۰ هزار نفر هم در خیابان ها و پارک ها بودند و بازی ایران را تماشا می کردند.

وی ادامه داد: ما این ظرفیت را در ارومیه داریم که اگر به اندازه یک زمین فوتبال فضا داشته باشیم آن را پر کنیم. به استاندار گفتم که اگر بتوانیم شرایطی فراهم شود تا مثل لهستان و ایتالیا مسابقه را در استادیوم فوتبال برگزار کنیم خیلی عالی می شود. وروشو هم مانند ارومیه بوده و والیبال از رشته های اصلی آنها است.

داورزنی: ارومیه واقعاً پایتخت والیبال آسیاست

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باید از همه کسانی که در این میزبانی بسیار مهم، نقش داشتند تشکر کنم. میلیون ها نفر مسابقاتی که در ارومیه برگزار شد را تماشا کردند و به ظرفیت بالای ارومیه پی بردند. شرایط امروز نشان داد که سالن غدیر واقعاً برای مردم ارومیه کوچک است. در آینده باید شرایطی فراهم کرد تا تماشاگران راحت تر به سالن مسابقه بیایند.

داورزنی گفت: می توانم بگویم که یکی از بهترین سال های والیبال ایران را تجربه می کنیم. ایران هشت پیروزی کسب کرده و تنها یک شکست دارد و صدرنشین لیگ ملت های جهان است. تمام کشورهای دنیا می بینند که ما چقدر تحت فشار و تحریم هستیم، اما قدرت جوانان ما به مسئولان قدرت چانه زنی می دهد. ملی پوشان با انگیزه بالا نمایش خوبی داشتند و لبخند شادی را به لب های مردم شریف ایران آوردند که من به اندازه سهم خودم از آنها تشکر می کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص اظهارات هینن، سرمربی تیم ملی لهستان عنوان کرد: من صحبت های وی را پیگیری کردم. او زمانی که مربی آلمان هم بود همین شرایط را داشت. زمانی که تیم ما به المپیک رسید اعلام کرد که چرا ایران به المپیک رفت و آلمان چنین شرایطی نداشت! او همیشه در مواقع شکست حاشیه سازی می کند. این بحث ها و شکایت ها جوسازی است. کوبیاک پیش از این بی تربیتی و گستاخی کرده بود که فدراسیون لهستان و فدراسیون جهانی او را تنبیه کرد.

داورزنی ادامه داد: مهمان نوازی مردم خوب ارومیه و هجوم مردم برای تماشای بازی موجب شده بود تا بترسند و به ایران نیایند؛ البته در این شرایط بازیکنان ایران هم آسیب دیدند. لهستانی ها از استقبال زیاد مردم ترسیده بودند.

وی درمورد اینکه آیا می توان ارومیه را پایتخت والیبال آسیا و جهان دانست، اظهار داشت: زمانی که در ارومیه میزبان جام ملت های آسیا بودیم دنبال گرفتن این عنوان بودیم و امروز این لقب ثابت شد. بدون شک امکانات بهتری را باید برای مردم آماده کنیم تا کمتر اذیت شوند. به استاندار هم گفتم که اگر بجای استادیوم فوتبال، یک سالن والیبال بسازیم بهتر باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون والیبال تصریح کرد: بعد از اتمام لیگ ملت های 2019 ثبت نام ها انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اورمیه آذربایجان

      اورمیه قلب آذربایجان
      اورمیه پایتخت والیبال آسیا
      دیار آذربایجان شهر اورمیه شهر والیبالی و والیبال خیز خطه آذربایجان
      یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه

    • اورمیه آذربایجان

      اورمیه قلب آذربایجان
      اورمیه پایتخت والیبال آسیا
      دیار آذربایجان شهر اورمیه شهر والیبالی و والیبال خیز خطه آذربایجان
      یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه

    • بدون نام

      باید هزینه ایی که داره خرج فوتبال میشه و هیچ مقامی هم ندارند برای این دلاور مردان خرج بشه که الحق و الانصاف شایسته بهترینها هستند
      فوتبال همش شده فساد و رانت و رشوه و پولشویی

    • ارومیه آذربایجان

      یاشاسین آذربایجان یاشاسین ارومیه
      ارومیه قلب آذربایجان

    • ارومیه قلب آذربایجان

      ارومیه قلب آذربایجان
      یاشاسین ارومیه یاشاسین آذربایجان

    • یاشاسین اورمیه

      یاشاسین اورمیه یاشاسین آذربایجان

    • ارومیه قلب آذربایجان

      ارومیه قلب آذربایجان
      یاشاسین آذربایجان یاشاسین اورمیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج