جاباما
۸۷۵۳۶۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

چرا کراس‌اور مردان ایکس و ۴شگفت‌انگیز ساخته نشد

فاکس چند سال قبل در حال برنامه‌ریزی برای فیلم کراس‌اور مردان ایکس/چهار شگفت‌انگیز بود اما حالا معلوم شده چرا این اتفاق هیچ وقت نیفتاد.

گیمفا: فاکس چند سال قبل در حال برنامه‌ریزی برای فیلم کراس‌اور مردان ایکس/چهار شگفت‌انگیز بود اما حالا معلوم شده چرا این اتفاق هیچ وقت نیفتاد. استودیو اوایل سال ۲۰۰۰ از سطوح مختلف موفقیت‌اش با اکران فرنچایزهای مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز خوشحال بود. برخلاف داشتن دو تیم بزرگ مارول، آن‌ها هیچ وقت این دو را کنار هم روی پرده نبردند. آن‌ها سه‌گانه مردان ایکس را سال ۲۰۰۶ تکمیل کردند و چهار شگفت‌انگیز با دو فیلم در سال ۲۰۰۷ پایان یافت. با اتمام هر یک از این فرنچایزها، استودیو به فکر راهی برای ادامه دادن آن‌ها بود.

تابستان سال ۲۰۱۰، فاکس اعلام کرد چگونه این اتفاق می‌افتد، در حالیکه متیو وان (Matthew Vaughn) قراردادی برای کارگردانی X-Men: First Class امضا کرد. قرار بود این فیلم درباره دهه ۱۹۶۰ و براساس فیلم‌نامه‌ای از زک استنتز (Zack Stentz) و اشلی ادوارد میلر (Ashley Edward Miller) باشد. این فیلم ریبوتی از فرنچایز مردان ایکس بود که بازیگران با استعداد جوانی را در اختیار می‌گرفت. در اینجا مخاطبین با پروفسور ایکس با بازی جیمز مک‌آکی (James McAvoy)، مگنتو با بازی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، میستیک با بازی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) آشنا شدند.

چرا کراس‌اور مردان ایکس و ۴شگفت‌انگیز ساخته نشد

اخیرا اعلام شده که استنتز و میدر روی فیلم‌نامه مرموزی کار می‌کنند تا مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز را مقابل هم قرار دهند.

طبق گزارشاتی که تازه منتشر شده، فیلم مردان ایکس/ چهار شگفت‌انگیز در سال ۲۰۱۰ در حال ساخت بوده است. جزئیات مربوط به داستان اولیه فیلم نشان می‌دهد که فیلم با تلاش جانی استورم برای دستگیری مرد مولکولی شروع می‌شود اما همه چیز خراب شده و خرابی بزرگی در منهتن رخ می‌دهد که آغازگر جنبش لایحه ثبت ابر قهرمانی است. این باعث جدا شدن مردان ایکس از چهار شگفت انگیز می‌شود. طبق گفته استنتز، فیلم ددپول و دردویل را نیز نشان می‌داد. دو دیدگاه متفاوت منجر به مبارزه و روبرو هم قرار گرفتن ولورین و آقای شگفت‌انگیز می‌شد.

فاکس برای ساخت این فیلم، پاول گرین‌گرس (Paul Greengrass) را برای کارگردانی کراس‌اور در نظر گرفت. در آن زمان گرین‌گرس درگیر فرنچایز بورن بود و با مت دیمون (Matt Damon) در Green Zone حضور داشت. این کارگردان تا سال ۲۰۱۱ کار نکرد و Captain Phillips را ساخت و همین باعث شد این کارگردان گزینه خوبی برای کارگردانی این کراس‌اور باشد. گرچه این فیلم هیچ وقت از فاز اولیه خود جلوتر نرفت و موفقیت X-Men: First Class دلیل اصلی آن است.

فاکس از نتایج بدست آمده از فیلم خوشحال بود، حتی اگر این سری کم‌ فروش‌ترین سری فرنچایزش بود و باعث اتفاقات بعدی شد. آن‌ها ایده این کراس‌اور را کنار گذاشتند و تمام توجه‌شان معطوف X-Men: Days Of Future Past شد. این فیلم بازیگران جدید و اصلی را برای ماجراجویی دنباله داری کنار هم قرار داد. اجرا این برنامه با عجله انجام شد برای همین وان هیچ‌وقت کراس‌اور را کارگردانی نکرد. فیلم سفر در زمان پر فروش‌ترین سری شد و دو سال بعد X-Men: Apocalypse راهی سینماها شد و حالا Dark Phoenix اکران شده است.

بنابراین، بنظر می‌رسد موفقیت First Class و زمان‌بندی کلی پروژه دلیل ساخته نشدن این کراس‌اور است. جزئیات زیادی وجود دارند که درباره جایگاه فیلم در دنیای بزرگتری مشخص نیستند. استنتز می‌گوید فیلم‌نامه‌ای برای ریبوت چهار شگفت‌انگیز نوشته و این امکان وجود دارد که آن‌ها فیلم سولویی برای اولین بار بسازند.

در هر صورت، این کراس‌اور می‌توانست آغاز همه چیز باشد. گویا فیلم خط داستانی Secret Invasion را داشته که داستان چند فیلمی برای این دنیا است. بهرحال طرفداران منتظر ساخت این کراس‌اور بعنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند.

منبع: اسکرین‌رنت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج