جاباما
۸۷۵۴۴۸
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

دوران پسابرانکو در شبی که آه کامل شد!

شرایط پرسپولیس در دوران پسابرانکو شرایط ویژه‌ای خواهد بود و به همین دلیل در صورت جدایی قطعی مربی کروات، مدیران باشگاه به دنبال گزینه خارجی و بزرگ خواهند رفت.

خبرگزاری فارس: بعد از هفته‌ها گمانه‌زنی در نهایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس از این باشگاه جدا شد. این خبر از طریق رسانه‌های عربستانی منتشر شد تا همه بعد از این خبر دوران سختی را برای پرسپولیس بعد از برانکو متصور شوند.

در حدود ۵۰ ماهی که برانکو در پرسپولیس حضور داشت، او موفق شد علاوه بر تأثیرگذاری در نحوه بازی‌های این تیم با کسب ۷ جام قهرمانی در پرسپولیس ماندگار و تاریخ‌ساز شود و مطمئنا دوران پسابرانکو می‌تواند دوران سخت و ناشناخته‌ای برای پرسپولیسی‌ها لقب بگیرد. هر چند که جانشینی برانکو در این تیم در حال حاضر یکی از سخت ترین کارهاست و باید منتظر روزهای آینده ماند تا ببینیم نیمکت داغ مربیگری پرسپولیس به چه کسی خواهد رسید.

* موضع باشگاه پرسپولیس در قبال اتفاقات اخیر چیست؟

برانکو پس از ۳ نامه برای گرفتن مطالباتش به مسئولان این باشگاه مهلت داد تا نهایتا طلب او را تا ۲۸ خرداد (فردا)‌ فراهم کنند. او همچنین خواستار دریافت ۲۰ درصد از قرارداد فصل آینده‌اش شد که این موضوع خیلی‌ها را امیدوار کرد که برانکو با گرفتن پیش‌قرارداد قصد ماندن دارد؛ چراکه اگر نمی‌خواست بماند پیش‌قرارداد هم درخواست نمی‌کرد.

درحالی‌که صحبت از توافق برانکو با الاهلی عربستان به صورت گمانه‌زنی در رسانه‌های ایرانی و عربستانی منتشر می‌شد، حالا خبر می‌رسد که خبر رسمی تا امروز یا فردا اعلام می‌شود. در این شرایط مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد ریسک کردن ندارند و می‌خواهند تا پایان مهلتی که برانکو به آنها داده، منتظر پاسخ سرمربی کروات خود باشند. مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته نامه‌ای برای برانکو ارسال کردند و از او خواستند بر روی توافقات صورت‌گرفته بماند و هنوز منتظر پاسخ او هستند.

* آینده برانکو و پرسپولیس در دادگاه‌های فوتبال رقم می‌خورد؟

باشگاه پرسپولیس طبق توافقات قبلی تا فردا فرصت دارد تا مطالبات برانکو را بدهد و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، این مربی کروات می‌تواند قراردادش را فسخ کند، اما طبق ادعای مسئولان باشگاه نه تنها این پول آماده است، بلکه بخشی از پیش‌پرداخت فصل آینده و همچنین پول دستیاران برانکو هم آماده شده است. به همین دلیل منعی برای ادامه کار برانکو و پرسپولیس وجود ندارد.

ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما به برانکو اعلام کردیم پول او آماده شده و همچنین پیش‌پرداخت فصل آینده او را آماده کردیم و این در حالی است که پول دستیارانش هم آماده است و ما مشکلی برای پرداخت مطالبات برانکو نداشته و نداریم.» اگر تا موعد مقرر برانکو پاسخی به نامه باشگاه پرسپولیس ندهد، احتمال دارد این باشگاه به دنبال پیگیری از راه‌های قانونی و حقوقی برای خسارات وارد شده باشد که در این صورت آینده برانکو و پرسپولیس در کمیته‌های رسیدگی فیفا رقم خواهد خورد.

*‌ جایگزین برانکو در دوران پسابرانکو چیست؟

مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتی که برانکو تا پایان مهلت قانونی حاضر به همکاری با این باشگاه نشود، به دنبال جذب مربی خواهند رفت چراکه تیم قهرمان سه سال اخیر لیگ باید با شرایط مناسبی آماده شده و وارد مسابقات شود.

در این باره مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مربی خارجی بزرگ می‌روند؛ چراکه از نظر گزینه‌های داخلی دست آنها بسته است و به نظر می‌رسد حضور افرادی که نامشان در رسانه‌ها به صورت گمانه‌زنی مطرح می‌شود، در پرسپولیس صحت نخواهد داشت. در شرایط موجود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال مربی بزرگتر از برانکو خواهند رفت و در این شرایط نام ۷-۶ گزینه به زودی روی میز مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد تا بهترین انتخاب انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لیگ ما مهندسی شده میباشد از این به بعد نوبت استقلاله که قهرمان بشه و سپس نوبت سپاهان یا ذوب آهن و دور تسلسل.
      گول نخوریم

      پاسخ ها

      • محسن بکن قرمزآ

        بله ما که از قبل اینو میگفتیم الان چند ساله شما با کمک وزارت و فدراسیون از آخر جدول به صدر رسیدید و حال دوباره باید به جایگاه واقعی خود برگردید یعنی اینکه دوباره شروع شد لنگی رتبه بهتر ۱۱ به پایین جدول ولی ناراحت نباشید نمیذارن برید دسته یک مثل چند سال قبل خخخخخخخخخخخخ

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر ۱ از العین ۶ بار حذف از مرحله گروهی

      الکی کسی حساسیت به خرج نده بالاخره اونم باید یه روزی مثل کیروش میرفت! بهترین کار اینه که تاتار را بزارند کنار باقری کم خرج و خوب!

      پاسخ ها

      • لنگ پاره

        لنگی منش الغرافه و چستینگ پلاس و آبگوشت و دوغ آبعلی اینها بیخیال مگه شما با پرفسور این دوره تو لیگ قهرمانان بیشتر چهارم شدید اونم توی یک گروه ساده نه گروه مرگ.
        این قهرمانیها رو هم باید به وزارت ورزش و مطبوعات،دکتر هدایتی و هیئت داوران تبریک باید گفت.
        چوب خدا صدا ندار

    • علوی

      فوتبال سیاسی یعنی قهرمانی را نوبتی کن و اگر حریف دانش و سر سختی یک مربی نشدی اونو فراری بده تا مهندسی نوبت رعایت بشه وسلام

    • علوی

      مسخره است که فکر کنیم برای پرسپولیس مربی بزرگتر از برانکو میارن اصلا مگه داریم

    • علوی

      باید نوار قهرمانی های پرسپولیس به هر قیمتی قطع میشد چون با داور و قرعه سخت و هوچیگری حریف دانش برانکو نشدند پس آخرین راه فراری دادنش بود که محقق شد پس خودمونو گول نزنیم چون جدایی صلبان تبریز و فدراسیون نشینان اصفهان و استقلال سید حسن خمینی و مجلس نشینان هم جام میخوان

    • بدون نام

      هر کسانییکه به تیم ملی کشورمان و آقای کیروش گبیر صدمه رسانده باید بروند چه ایرانی و چه خارجی.چه دلال و چه بسواد.چه لیدر های وطن فروش و چه مقام ارشد فوتبال بی کفایت ورزشی . چه کارشناس های پولکی و چه گزارشگر دلال لباس
      تلویزیون در خیابانها.

    • y.m

      مصاحبه های کاشانی یادتونه همین روزها رو پیش بینی کرده بود چقد بدبخت فحش خورد برانکو هم دیر یا زود باید میرفت چون حاشیه هاش خیلی زیاد شده بود پس بهتره به فکر جایگزین مناسب‌تری باشیم همین،تازمان ازدست نرفته

    • بدون نام

      چطوری الان پول هست برن مربی بزرگ خاجی بیارن ولی پول نیست بدن برانکو
      تف به این فوتبال سیاسی و مدیرانش که الهی برن زیر تریلی

    • حمید چاو

      برانکو مربی اخلاق می باشد ولی وقتی پول شو بهش نمی دن قاطی می کنه در ضمن با این تحریم ها چطور می خوان پولش و بهش برسانند

    • لنگ پاره

      چوب خدا صدا ندار خخخخ

      پاسخ ها

      • همه که نه فقط پرسپولیس

        اسمت چقدر چرته مثل خودته خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • سردار بکن آبیها

      تقدیمی وزارت کیسه ای به کیسه دلان. مربی ما رو فراری داد راه رو واستون هموار کرد ولی کور خوندید ابلهها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج