جاباما
۸۷۵۴۵۸
۱۶۵ نظر
۷۶۷۳
۱۶۵ نظر
۷۶۷۳
پ

به زنانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

همانطور که برخی از آقایان رفتار‌های آزاردهنده مشترکی دارند، برخی از رفتار‌ها نیز در میان خانم‌ها رایج است که می‌تواند به رابطه عاطفی آسیب برساند. اگر چه هیچ‌کس کامل نیست، اما شما باید به دنبال فردی باشید که حداقل رفتار‌های مخرب را داشته باشد. آیا رابطه با زنی که حساس است، کنترل‌گراست، مدام غر می‌زند، تنبل است و تمام مسئولیت‌های زندگی را به گردن شما می‌اندازد، شما را خوشحال می‌کند؟

برترین‎ها: همانطور که برخی از آقایان رفتار‌های آزاردهنده مشترکی دارند، برخی از رفتار‌ها نیز در میان خانم‌ها رایج است که می‌تواند به رابطه عاطفی آسیب برساند. اگر چه هیچ‌کس کامل نیست، اما شما باید به دنبال فردی باشید که حداقلِ رفتار‌های مخرب را داشته باشد.

آیا رابطه با زنی که حساس است، کنترل‌گراست، مدام غر می‌زند، تنبل است و تمام مسئولیت‌های زندگی را به گردن شما می‌اندازد، شما را خوشحال می‌کند؟ اگر زنی که می‌خواهید برای آینده‌تان انتخاب کنید، رفتار‌های مخرب زیر را دارد، بهتر است که کمی محتاط‌تر قدم بردارید.

به زنانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

بیش‌از‌اندازه حساس است

مردان از زنان خوش‌خنده و زنانی که نگاه مثبتی به زندگی دارند و می‌توانند احساسات‌شان را کنترل کنند، خوششان می‌آید. از‌این‌رو طبیعی است که آن‌ها به زنانی که همه مسائل را به خودشان می‌گیرند و مدام ناراحت می‌شوند، علاقه‌ای نداشته باشند. اگر زنی مدام بخندند و طرف مقابلش را نیز بخنداند جذاب‌تر است یا زنی که از کوچیک‌ترین چیزی ناراحت می‌شود و زانوی غم بغل می‌گیرد؟ حس شوخ‌طبعی برای هر رابطه‌ای لازم است؛ بنابراین اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید، روحیه حساسی دارد و حتی با شوخی‌های شما هم اخم‌هایش در هم می‌رود و به شما می‌گوید که «این حرف تو اصلا خنده‌دار نیست» بدانید که راه را اشتباه رفته اید.

خیلی زود رابطه را جدی می‌گیرد

هر فردی فضای شخصی خودش را می‌خواهد. اگر شما به‌تازگی وارد رابطه شده‌اید و احساس کردید که طرف مقابلتان خیلی سریع می‌خواهد همه چیز را پیش ببرد و رابطه را جدی کند، بدانید که او حتی قبل از دیدار و شناخت شما برنامه‌ریزی‌هایش را کرده است. در واقع این فرد به حریم شخصی شما احترام نمی‌گذارد و به شما این اجازه را نمی‌دهد که پله پله پیش بروید، بلکه مدام هل‌تان می‌دهد تا پله‌ها را دو تا یکی پشت سر بگذارید و در نهایت به خواسته او برسید.

اگر از این زنان دور باشید، آن‌ها مدام فکرشان پیش شماست و با تماس‌هایشان شما را خسته می‌کنند. اگر جواب زنگ‌هایشان را ندهید نیز دست‌بردار نیستند. می‌توان گفت که آن‌ها دچار وسواس فکری‌اند و انتظار دارند که شما در هر شرایطی تمام توجه‌تان را تنها به او بدهید. کنترل این زنان کمی دشوار است، به خصوص برای مردانی که آزادی عمل می‌خواهند و نمی‌توانند تحت تاثیر اصرار‌های دیگران تصمیم بگیرند. اگر فردی هستید که باید برای شناخت طرف مقابل‌تان زمان بگذارید و آهسته و مطمئن تصمیم بگیرید، بدانید که چنین زنانی مناسب شما نخواهد بود.

چشم‌و‌هم‌چشمی دارد

زنانی که چشم‌و‌هم‌چشمی دارند، همیشه به ظاهرشان می‌رسند، زیرا دوست ندارند که دیگران را بهتر از خودشان ببینند. آن‌ها می‌خواهند که همیشه مرکز توجه باشند و شرایطی جز این برایشان عذاب‌آور است. این رفتار برای اکثر آقایان آزاردهنده است. تصور کنید که شریک زندگی‌تان مدام در حال رقابت با دیگران باشد. او هر روز خرید کند، هر روز به آرایشگاه برود، وسایل خانه‌اش را عوض کند، حتی رفتار‌های خود را تغییر دهد تا مبادا در مقابل دیگران کم بیاورد. این رفتار ناشی از نداشتن اعتماد به نفس است.

او دیگران را مسخره می‌کند تا خودش را بالا بکشد و احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد. او از دیگران توجه می‌خواهد، چون فکر می‌کند که دیگران به او اهمیتی نمی‌دهند. اگر شما فردی هستید که سرتان در زندگی خودتان است، تحمل این رفتار برایتان سخت خواهد بود.

به زنانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

پول‌پرست است

هیچ مردی زن پولکی را دوست ندارد. زنانی که فقط و فقط به پول فکر می‌کنند، زنانی که میزان علاقه به مرد زندگی‌شان را تنها با پول می‌سنجند. اگر برای این زنان خرج کنید، خوب و مهربانند، اما اگر ولخرجی نکنید، از علاقه‌شان به شما کم می‌شود. در واقع شما برای او هیچ اهمیتی ندارید، آنچه اهمیت دارد، سرمایه شماست به طوری که اگر روزی جیب‌تان خالی شود، او نیز شما را ترک خواهد کرد. چیزی که این نوع زنان را خوشحال می‌کند، عشق نیست، پول است.

البته شانس با شماست، زیرا شما از همان قرار اول می‌توانید این خصوصیت اخلاقی را حدس بزنید. او چقدر از کار، خونه و ماشین شما سوال می‌کند؟ او چقدر چشم‌اش به ساعت مچی دست‌تان است؟ اگر شما از حرکات و رفتار طرف مقابل‌تان فهمیدید که او پول‌پرست است، بهتر است که دور یک رابطه‌ی عاطفی جدی و سالم را با او خط بکشید.

مدام غر می‌زند

آیا چیزی آزاردهنده‌تر از این هست که فردی مدام دم گوش‌تان غر بزند و از زمین‌و‌زمان گلایه کند؟ غر زدن یکی از رفتار‌هایی است که معمولا در زنان یافت می‌شود. چنین زنانی هیچ‌گاه نیمه‌ی پر لیوان را نمی‌بینند، آن‌ها از همه چیز می‌نالند و حتی در بهترین شرایط هم دست از غر زدن و گلایه‌ کردن بر‌نمی‌دارند. تحقیقی نشان داده مردانی که زنان غرغرویی دارند، طول عمر کمتری خواهند داشت؛ بنابراین اگر با زنی رابطه دارید که چنین اخلاقی دارد، بدانید که نه تنها خودش، بلکه سلامتی شما را نیز به خطر می‌اندازد.

به زنانی با این خصوصیات اخلاقی، دل نبندید

تنبل است

اگر به فکر یک رابطه جدی با زن زندگی‌تان هستید، دور زنان تنبل را خط بکشید. زنانی که تنبل‌اند نه تنها برای زندگی خودشان، بلکه برای شما هم کاری انجام نمی‌دهند. آن‌ها دیر از خواب بیدار می‌شوند، خانه شلوغ و کثیفی دارند و بیشتر وقت‌شان را در مقابل تلویزیون می‌گذرانند.

در واقع تنها هنر آن‌ها این است که می‌دانند پول پدرشان یا حتی پول شما را چگونه خرج کنند. حتی اگر این افراد به دنبال کار روند، در یک‌جا ثابت نمی‌مانند و مدام از این شاخه به آن شاخه می‌پرند. آن‌ها نه تنها زندگی خودشان، بلکه زندگی شما را هم جدی نمی‌گیرند. آیا دوست دارید که جز مسئولیت‌های خودتان، مسئولیت یک فرد دیگر هم بر دوش شما بیفتد؟!

رفتار کنترل‌گرایی دارد

شاید در دیدار‌های اول نتوانید تشخیص دهید که فرد مقابل‌تان یک آدم کنترل‌گراست یا خیر، اما هر چه که رابطه‌تان بیشتر پیش می‌رود و به بیانی جدی‌تر می‌شود، این رفتار نیز خودش را نشان می‌دهد. چنین زنانی دوست دارند که تمام زندگی طرف مقابل‌شان را تحت کنترل داشته باشند. از بیرون رفتن‌ها گرفته تا رابطه با اطرافیان، طرز لباس پوشیدن، حرف زدن و حتی غذایی که می‌خورید باید مورد تاییدشان باشند.

اگر کنترل زندگی شما از دستان چنین زنانی خارج شود، آن‌ها دیوانه می‌شوند. آن‌ها یک سری قوانین ثابتی را برای زندگی خود تعریف کرده‌اند که به‌هیچ‌وجه انعطاف‌پذیر نیست. آن‌ها فکر می‌کنند که جز نقش دوست یا همسر، نقش رئیس هم به عهده دارند. آیا دوست دارید که کنترل زندگی‌تان را به دست دیگری دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، در انتخاب این مدل زنان دقت بیشتری به خرج دهید.

منبع: thetalko

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      دل بستیم رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر حداقل یکی از این اخلاقا رو دارن.
        ولی اگه پیدا کردن من دوتا میخوام .
        چرا 2تا؟چون مطمئن بشم چشم هم چشمی نمکنن

      • بدون نام

        فکر کن اون از دست تو چی می کشه

      • بدون نام

        اینها علایم افسردگی یا کمخونی هستند به پزشک مراجعه کنین

      • بدون نام

        زن وسواسی و بددل هم نگیرید. از ما گفتن

      • بدون نام

        ببین اون از دست تو چی می کشه

    • بدون نام

      یعنی اگه اینو نمی ذاشتین سکته میکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از مجله برترینها بسیار سپاسگزاریم که جلوی مرگ یک انگل اجتماع را گرفت

      • بدون نام

        !!!!چرا سکته ؟

      • بدون نام

        از برترینها بسیار سپاسگزارم که از مرگ یک موجود بی ارزش جلوگیری کرد

      • بدون نام

        اصلا تو مطلب قبلی دو سه تا سکته رو زدی حیف که ناقص بود

      • بدون نام

        9:45
        اگه ما مردها بی ارزشیم پس این همه ابزار آلات توسط کی کشف و اختراع شد، پس اینجا مشخص میشه که شما زنها به غیر از زاییدن بدرد هیچی نمیخورید

      • بدون نام

        شما زنها خاک زیر پامون هستید و همین طور برده هم هستید

      • بدون نام

        راستي يه چيز اصلي رو يادت رو بگي زني كه بي حيا و بي دين و بي حجاب و بينماز است رو اصلا سمتش نريد چون ملعون خداوند است و كسي كه از خدا نميترسه ميخواد از بنده خدا و شوهرش رو درنظر بگيره
        پوست مرده رو ميكنه

      • بی نام

        کاربر۰۲:۴۸
        خجالت بکش تو که از زیر بوته به عمل نیومدی یه زن تو را زاییده لااقل حرمت مادرتا نگه دار

      • بدون نام

        18:22کاربر
        منظورم زنهایی هست که به ما مردها توهین میکنن. ،میخوام ببینم حالا زنهایی که به طور کلی به مردها توهین میکنن حرمت پدر و برادرهای خودشونو ندارن

    • بدون نام

      نود درصد زنها این خصوصیات را دارن و ترک هم نخواهند کرد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه همه شون همينطورند يه لطفي بكن اصلا سراغ زنها نرو:)))))

      • بدون نام

        و نود و نه درصد شما مرد ها ویژگی هایی که در مطلب قبلی در مورد آقایون ذکر شده بود دارید

      • هم وطن

        همه منفی ها رو خانم ها دادن.

      • بدون نام

        و نود و نه درصد شما مرد ها ویژگی هایی که توی مطلب قبلی گفته شده بود رو دارید

      • کیم سویفت

        ما هممون اینطوری هستیم
        اقایون لطف کنین طرف ما نیاین!!!!مرسی اه

      • بدون نام

        خب زن نگیر مجرد زندگی کن حالشو ببر
        مگه وادارت کردن
        والا زور که نیست در خونت هم صف نکشیدن
        با اسلحه و کلاشینکف هم نمیان خانواده ات رو به رگبار ببندن

    • مردم

      چه عرض كنم والا
      پس بايد اصلاً ازدواج نكنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک هزارم فکر کن خودت چی هستی که دنبال یک زن بی عیب و نقص می گردی

      • کیم سویفت

        موافقتمو با کاربر 19 38 اعلام میکنم
        متلک هم نگین

      • بدون نام

        19:38
        مشخصه، به تو یکی سگم نگاه نمیکنه

      • بدون نام

        کاربر 19:38 خیلی بی ادبی . من خودم یه زنم ولی امثال تورو میبینم که انقدر دهن دریده و سلیطه هستی که یه کامنت ساده رو نمیتونی تجزیه و تحلیل کنی تازه میفهمم چه زنهای چندشی توی این دنیا پیدا میشن که میخوان با این تفکرات احمقانه و با پرروئی خودشون رو ثابت کنن. عزیزم تو اول برو حرف زدنتو یاد بگیر تا یه مرد فداکار پیدا کنی بیاد خانوادتو از دستت نجات بده و خودشو بدبخت کنه.

      • بدون نام

        مرد ها نگاهم نمی کنند چون من ۱۵ سالمه و هنوز خیلی خیلی خیلی برای ازدواج زوده خانواده ام هم هیچ مشکلی با من ندارند اصلا چرا یک مرد باید بیاد با من زندگی کنه چرا باید منتظر یه شاهزاده باشم در حالی که خودم می تونم بدون هیچ پادشاهی ملکه بشم

      • بدون نام

        کاربر ۹:۴۶
        کامننت رو داشتم میخوندم به کامنت شما رسیدم دهنم از تعجب باز موند.شما از کجا میدونی نویسنده کامنت ۱۹:۳۸ یک زنه؟اتفاقا به نظر میاد مرد باشه. جالبه که افراد تصورات ذهنی و توهماتشون رو از واقعیت تشخیص نمیدن

      • سنبل

        به نظر میاد کاربر نوزده و سی وهشت کلا تو فهمیدن موضوع دچار مشکل شدن و فقط دلشون خواسته به یکی بپرن و تیکه بندازن اونم بدن دلیل. کاربری که با نام کاربری مردم نظر گذاشتن متن رو خوندن و با توجه به اون نظر شخصی شون رو گذاشتن
        اگر هم این متن رو درباره مرد ها گذاشته بودن هم ممکن بود یه خانم همچین سوالی به ذهنش برسه به همین سادگی چه دلیلی داره کسی تیکه بندازه؟

    • بدون نام

      با این حساب تا آخر عمر مجرد می مونم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حساب چیزی که توی مطلب قبلی گفته شده بود ما خانوم ها توی اون دنیا هم مجرد می مونیم

      • بدون نام

        بمون هیچ مشکلی پیش نمیاد
        خخخخخخ

      • بدون نام

        19:40
        آره مجرد بمونید چون شما زنها خیلی مزخرفید،اگه با یک مرد ازدواج کردن زندگی شون نابود میکنید پس برو گمشو

      • بدون نام

        والا شما زندگی ما رو نابود کردید نه ما زندگی شما رو با ما کاری نداشته باشید

      • بدون نام

        کاربر 20:37
        شما با وجود قوانینی مثل مهریه گرفتن نفقه گرفتن و اجرت المثل زندگی مردها رو نابود کردین حتی اگه شاغل باشید باز هم قانون بیخود ازتون حمایت میکنه که خداییش امروزه اصلا حیوان نیست،تازه به غیر از اینها مخارج زندگی،پرداخت قبوض آب و برق و....از شوهر انتظار دارید انجام بده پس دیگه چی میخواین، پس این وسط شمایید که به عناوین مختلف بیخودی حرص میزن، پس نتیجه میگیریم که شما زندگی مردها رو خراب میکنید در ضمن تحمل غر زدناتون هم بکنار

    • بدون نام

      اين گونه زن ها عذاب الهي هستند
      كه الانم زياد هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما شاید عذاب باشیم ولی خدا رو شکر که خیلی از چیز هایی که شما هستید ما نیستیم

      • بدون نام

        حداقل زن ها انقد شرف دارن که که ضعف ها شونو قبول کنن

        یه مقایسه بکنین عکس‌العمل مرد ها در خبر قبلی و زن ها در این خبر رو
        دقیقا متوجه عمق جهل و خودپسندی آقایون خواهید شد

      • بدون نام

        اگر عذاب هستن چرا ادعای چهار تا گرفتنشون رو دارین؟ یعنی دیوانگی از این بالاتر که چیزی رو عذاب بدونی و برای بدست آوردنش جفتک بندازی

      • بدون نام

        9:44
        مردها هم هر چی که هستن زاده شما زنها هستن

      • بدون نام

        شاید زاده ی ما باشند ولی اونا فقط در ما رشد می کنند وگرنه فطرت شون از شما میاد

      • بدون نام

        کاربر 20:38

        نه ،وقتی که در شما رشد کنن پس از نظر اخلاق و رفتار هم نود درصد الگو گرفته شما هستن

      • بدون نام

        کاربر00:53

        اینکه مردها دو تا چند زن داشته باشن دیگه تو قصه هاست امروزه پسرها با همون یکی هم به زور ازدواج میکنن یعنی به طور کلی اکثرا تمایلی به ازدواج نشون نمیدن . تو همین حالا یک دهه هفتادی پیدا کن که دو زن داشته باشه ههههه.

    • بدون نام

      بفرمایید آقایون اینم از رفتارای ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه برترینها این رو نمی ذاشت که آقایون روزشون شب نمی شد

      • کیم سویفت

        اصلا ممکن بود مردا بزنن برترینها رو از شبکه حذف کنن!! در این حد رو اخلاقتی خودشون تعصب دارن

      • بدون نام

        19:44
        بله روزمون شب نمیشه تا چشمتون هم دراد فعلا تو با این طرز کامنت گذاشتند امیدوارم هر چه زود تر سکته کنید

      • بدون نام

        نه والا من حالم خیلی خوبه وقتی حال شما رو می بینم

      • بدون نام

        کاربر 20:39
        ما هم سرحال تر از قبل

    • بدون نام

      بله خواهشا به ما دل نبندید بزارید زندگیمونو بکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

      • بدون نام

        کی به شما دل میبنده، تا دلتونم هم بخواد یکی به شما دل ببنده حتی یک معلول،چه برسه به یک عاقل خخخخخخ

      • بدون نام

        البته معلول شیرین عقل منظورمه ههههههههههه

      • بدون نام

        پس شما مرد ها همتون شیرین عقل هستید

      • کیم سویفت

        سلللاام همه شیریننننن عقلا!!سلاااااام

      • بدون نام

        پس با این حساب همه تون از دم بدون کم کاست شیرین عقل هستین چون برای زن میمیرین بدون زن نابود میشین

        این حرف ها رو هم برو به یکی بگو شما موجودات رو نشناسه

      • بدون نام

        14:49
        شما زنها هم مثل یک حیوون پاچه گیرید در ضمن اگه مردها کلا شیرین عقلن پس بابات و برادراتون هم شاملشونن

      • بدون نام

        14:49
        اگه ما شیرین عقلیم شما هم روانی زنجیری هستین ، از نحوه صحبت کردناتون مشخصه

      • بدون نام

        زندگی که بدون ما امکان پذیر نیست و اگر هم بخواین به تنهایی و بدون ما زندگی کنید پس از کنید از تکنولوژی هایی که بدست ما کشف و اختراع شده استفاده نکنید مثل ساختمان،راه و جاده اینترنت،موبایل و... همه ی اینها رو خودتون از صفر کشف و اختراع کنید بدون اینکه از مردها کمک بگیرید(حتی جهت آموزش). خلاصه بگم در هر صورت محتاج ما مردهایین در غیر اینصورت بوی گندتون بلند میشه چون از انسانهای نخستین بدتر میشین

      • بدون نام

        ما زن ها محدود شدیم ولی شما مرد ها همیشه آزاد بودید پس طبیعی هست که ما پیشرفتی نداشتیم ولی در آینده خواهیم داشت

      • بدون نام

        خخخخخ اینجا رو باش
        واقعا جای تاسف هست یک عده دقیقا عین بچه کوچولو اومدن دارند چرت و پرت میگن واقعا تو این سایت عقل ها رشد نکرده

        فقط مونده بگن قهر قهر تا قیامت خخخخخ ولی خوبه همگی کودک درون شون بر عقل و منطق شون غالبه

      • بدون نام

        کاربر20:41
        هیچ کس نمیتونه کسی رو محدود کنه، شما هم به این دلیل پیشرفت نداشتید که در قدیم تکنولوژی خیلی خیلی کم بود و ماشین آلات مثل ماشین لباسشویی،ماکروفر،اتو و...در سیستم خانگی وجود نداشت و این باعث شده بود انجام دادن کارهای خانه زمان خیلی زیادی ببره به همین خاطر مردم در آن زمان رسم بر این گذاشتن که زنها به دلیل اینکه قدرت بدنی کمتری دارن کارهای خانه را انجام بدن و مردها هم کارهای خطرناک و مرگبار بیرون از خانه مثل:کار کردن در تمدنها و... ( نوعی لطف بزرگ و از خودگذشتگی برای زنها) را انجام بدن ، که خود زنها هم راضی بودن به اینکار. و این باعث شد که مردها به مرور زمان برای آسان کردن مشکلات به کشفیات و اختراعاتی دست پیدا کنن به خاطر همین تعداد دانشمندان مرد بیشتر از زنها بود که امروزه هم هستن ، این باعث شده بود که مردها نتنها مشکلات خودشونو با اختراع تکنولوژی آسان کردن بلکه مشکلات زنها که انجام دادن کارهای خانه خیلی براشون زمانبر بود هم آسان کردن مثل:اختراع ماشین لباسشویی،اختراع چرخ خیاطی و....چون که در اون زمان مردها بخاطر اینکه زنها کارهای خانه داری را انجام میدادن خودشونو مدیون زنها میدونستن ، پس معتقد بودن که بهتره با توجه به کشفیات و اختراعاتی که بدست اوردیم کار خانه داری زنها رو هم آسان کنیم با اختراع کردن خیلی از ماشین آلات خانگی. این هم از لطف آقایان تازه جان فشانی هاشون در
        برابر جنگ با دشمن برای حفظ امنیت جانیتون هم بکنار. ولی متأسفانه عده ای از زنها مخصوصا فمینیست ها عقیده دارن که مردها در طول تاریخ به زنها ظلم میکردن و محدودشون میکردن متأسفانه مردستیزی میکنن سر کوه انبوهی از مردها میشینن و بر علیه خود مردها سخن میگن!!!!!!!!!!!!!، خدایی نمک نشناس بودن در چه حد؟
        خلاصه بگم هیچ وقت زنها نمیتونن از نظر علمی از مردها جلو بزنن پیشرفت میتونن بکنن.ولی جلو نمیتونن بزنن حتی اگه هزار سال بگذره چون هر چی زنها پیشرفت کنن مردها هم پیشرفتشون متوقف نمیشه همیشه در حال پیشرفتن. حالا شاید از خودتون بپرسید خب علوم مورد نیازمونو از مردها یاد میگیریم بعد ازشون جلو میزنیم خدمتتون عرض کنم باز هم موفق نمیشید شما در واقع از مردها تقلید کردین و تقلید هم اصلا ملاک نیست، خودتون باید از صفر تکنولوژی کشف و اختراع کنید
        با تحقیق و بررسی کردن و بدون نیاز به ما مردها. و فمینیست ها هم حق ندارن مرد ستیزی کنن و کاری کنن که مردها محدود بشن که شاید با خیال خودشون با این کار جلو مردها زده بشه در زمینه علوم، حالا میگیم داخل کشورهای جهان سومی مردسالاری بیداد میکنه زنها رو محدود میکنن درست ولی آیا در کشورهای پیشرفته همین طور هست؟ در جواب نه، پس چرا زنهای کشورهای پیشرفته از نظر پیشرفت علمی از مردها جلو نزدن؟ با همین حال که زنها شون محدود نیستن ؟مخصوصا سوٹد که کشور زن سالاری هست و تعداد جمعیت زناشون هم
        بیشتره ؟.پس نتیجه میگیریم که مردها در طول تاریخ اصلا به زنها ظلم نکردن بلکه فداکاری هم کردن، و زنها باید تا ابد مدیون مردها باشن و لعنت بر فردی که مردستیزی کنه و اعتقاد داشته باشه که مردها به زنها ظلم کردن. تازه داخل ایران مهریه نفقه و اجرت المثل دادن به زن هم به کنار که در صورت ندادن، مرد به زندان شدن یا توقیف اموال شدنش طرفه ، که این مسله هم نوعی خشونت علیه مرده. امیدوارم حسابی توجیح شده باشید

    • بدون نام

      من حداقل سه تاشو دارم ولی الان سه ساله با همسرم زندگی خوب و خوشی داریم.مگه میشه آدم بی نقص باشه آخه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توجیه نکن
        خودتو درست کن

      • بدون نام

        به تو چه ربطی داره دلش می خواد همینجوری بمونه ما زن ها اسباب بازی شما نیستیم که باب میل شما رفتار کنیم

      • بدون نام

        9:51
        بهترین حرفو در مقابل تمام این حرفا زدی

      • بدون نام

        شما اسباب بازی نیستین
        فقط مارو اسباب بازی کردینو میچرخونین
        خر نشین ازدواج نکنین
        چه مرگتونه بزارین بترشن
        گول اون رفتارها و عشوه های اولشون رو نخورین

      • کیم سویفت

        کاربر 9 51 به شخصه بهت افتخار میکنم
        پرچم مجردااااا بالا

      • Alirw

        کابر 9:51
        چرا اینقدر ناراحت اخه
        از بالا پیج شروع کردی تا پایین داری کامنت می ذاری
        این حرفا رو ول کن. از زندگی لذت ببر

      • بدون نام

        نچایی عمو جون

    • کارمند

      زنی که این خصوصیات را نداشته باشه زن نیست

      پاسخ ها

      • صادق

        پسرم، با28 سال سن ویک پسردوساله، بامدرک دکتری،سالم،حتی سیگاری هم نبودوبسیارخوش تیپ،بااخلاق،پولدار،سال گذشته دقیقا بخاطرهمسرش بااینگونه خصوصیات خودکشی کرد

      • بدون نام

        به خاطر پسرتون متاسفم ولی فکر نمی کنید پسر شما خودش اشتباه کرده که زنی رو که همه ی این خصوصیات رو داشته انتخاب کرده

      • بدون نام

        پسرتون با این همه کمالات چقدر ضعیف بوده

      • کیم سویفت

        ادم تا از یه چیزی نا امید شد باید خودشو بکشه؟؟نه اخه از شما میپرسم

      • بدون نام

        ببخشید تو رو خدا دکترا داشته و حماقت کرده خودشو کشته

    • بدون نام

      حساس بودن بد نیست در بعضی مواقع باعث باعث پیشرفت است اماباید گذشت را یاد داد

    • بدون نام

      خانم های محترم بیاید از این مطلب انتقادی نکنیم تا نشون بدیم مثل آقایون بی جنبه نیستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من طرفدار تعادلم هر چیزیحتی رفتارهای بدهممیتونن دوست داشتنی باشن

      • بدون نام

        آفرین دختر خوب

    • بدون نام

      باید دید طرف مقابل چه جونوریه که طرف غر میزنه بعضی از آقایون به خاطر تربیت غلط جامعه ایرانی اینقدر تنبل یا رفتار بچه گانه دارند که زن بدبخت باید مدام غر بزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنه از بس خره! ولش كن برو

      • بدون نام

        خودت .... هستی

      • کیم سویفت

        خودتون همه ...هستین به ما چه

      • بدون نام

        جونور خودتی و زنانی که با مردها مشکل دارن

    • بدون نام

      پس به هیچ زنی نیاید دل پست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اولا دل بست نه دل پست دوما پس نه تنها به هیچ مردی هم نباید دل بست بلکه باید به هیچ مردی اهمیت داد

      • بدون نام

        نه به بعضی از زنها نباید دل بست

      • کیم سویفت

        دقیقا بهه هیچ مردی نباید اهمیت داد فک میکنن خبریه

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      باز خوبه زنا توشون انسان پیدا میشه مردا که هیچی مخصوصا ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما خاک زیر پا ما مردها هستید

      • بدون نام

        برررو بینیم بابا اگه خارجی ها شما زنها ی ایرانی رو بشناسن حوقشون میگیره

      • بدون نام

        ولی عراقی‌ها خوبن بهتر از مردها ی ایرانین پس برید با عراقی‌ها

    • بدون نام

      کسی را که بینی گرفتار زن ،برو سعدیا طعنه بر وی مزن

      تو هم رنج بینی و بارش کشی،اگر یک سحر در کنارش کشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به به جناب سعدی خانواده سلامت هستند

      • کیم سویفت

        ممکنه تن سعدی رو توی گور نلرزونی؟؟؟؟

      • بدون نام

        بله قضیه همون شب را سحر کردنه ...وگرنه هیچکدوم اون یکیو تحمل نمیکرد.

    • بدون نام

      این موارد جنسیت بردار نیست بلکه هم مرد و هم زن با این خصوصیات داریم. من تمام این موارد رو در هر دو جنسیت دیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفففففرین. دقیقا

      • ناشناس

        احتمالا منظورش اینه که خانمی با این خصوصیات آزاردهنده تره ویژگی های مخصوص زنان رو که نذاشته اینطوری میگید

    • بدون نام

      مطالب مفید ندارید این چرندیات رو می زارید ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اول یاد بگیر که نمی ذارید با ذ نه ز، بعد بیا اظهار نظر کن

    • بدون نام

      مطلب مفید به چی میگید شما ؟

      خوب و بدرد بخور بود دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به مطلبی که موجب دعوا بین دیگران نشه و برترینها فقط به خاطر حاشیه اون رو نذاره

      • بدون نام

        نه همش دعواهای جنسیتی به وجود میاره

    • بدون نام

      خخخخ جالبه اکثر کامنت های اون مطلب مردان با این خصوصیات دل نبندید رو مردان گذاشته بودن و در این صفحه هم کامنت ها مال مرد هاست
      و این میرسونه که چقدر این مرد ها دنبال رابطه با زن ها هستن و چقدر این مقوله برای زن ها غیر جذاب هست و علاقه ای بهش ندارن
      خدارروشکر که زن ها خیلی عاقل تر از این سطح نفهمی و بیشعوری شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم به منفی مثبتا نگا کن میفهمی کیا بیشتر تو این صفحه ها بودن
        بعد حرف بزن
        واقعا که زنها فقط حرافی بلد هستن
        درست مثل تو

      • کیم سویفت

        بله خداروشکر و همینجوری با این فرمونم میریم جلو

      • بدون نام

        کاربر کیم سویت
        اولا که مردها لال نیستن جواب های دندون شکنی هم بهتون میدن
        دوما ما هم مرتبا میزنیم تو دهناتون ما هم با این فرمون جلو میریم، بیشعور عوضی

    • بدون نام

      من یه زنم و احساس میکنم دقیقا این رفتاری که گفته شدن به شدت آزاردهنده و غیرقابل تحمله مگر اینکه عاشق باشی و نبینی

    • کامران تهرانی

      درود بر خانم بختیاری عزیز و مطالب خوبشون.
      از قدیم گفتن:
      قبل از ازدواج چشماتونو باز کنید و بعد از ازدواج ببندید. یعنی خوب تحقیق کنید، بعد که ازدواج کردین اگه عیب و ایرادی توی همدیگه دیدین ندید بگیرین.

      پاسخ ها

      • کیم سویفت

        ازدواج یعنی فلاکت چشم باز و بسته و نیمه باز نداره

      • بدون نام

        کاربر کیم سویفت
        البته برای مردها نه زنها

    • بدون نام

      زن غرنزنه چی کارکنه، زنهارو حرص ندید این رفتارهاروهم نبينيد.

    • بدون نام

      تمام زنان ایران این خصوصیاتو دارن دخترای ایرانی اصلا ادم نیستن حیونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من با اینکه مرد هستم
        عوضش تو هو حیوانی بیس نیستی

      • بدون نام

        کاربر 11:59
        تو که مرد نیستی از یک حیوان هم کمتری

    • بدون نام

      چه عجب ! به به ! شگفتا ! یا للعجب ! از زن ها هم گذاشتی !

    • بدون نام

      هیچ زنی نیاز هایی از قبیل عشق محبت احساس عاطفه علاقه توجه مهربونی حمایت و مراقبت و نیاز های جنسی به هیچ مردی نداره اینو بدونید

      تنها نیاز زن ها پول و حمایت مادی و اقتصادی از خودشون و بچه هاشون هست و السلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس لعنت به اون مردی که ازشون حمایت کنه

      • بدون نام

        شاید تو عقیمی

    • بدون نام

      زن ها هیچ نیازی هیچ خواسته و درخواستی و هیچ آرزو و هدفی جز پول ندارند ! تنها نیاز زن ها پول است و پول !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط کردن

    • بدون نام

      دختر ها و زن های امروز اگر بهشون شارژ و پول ندی و پیشنهاد شارژ و پول ندی اصلا جواب سلامتم نمیدن نگاهتم نمیکنن چه برسه به اینکه وارد رابطه بشن !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مرد هم باید خیلی احمق باشه که دل بهشون ببنده

    • بدون نام

      یک عمری هم که برای یک زن کار کنی و تلاش کنی و زحمت بکشی آخرش از تو تشکر و قدر دانی نمیکنه و راضی و خوشحال نیست و غر میزنه و میذاره تو کاست

      زن ها همیشه ناراضی و پر توقع و ناراحت هستند

    • بدون نام

      زن ها فقط پول ما رو میخوان ما هم میذاریم تو کاسشون اصلا طرفشون نمیریم تا حالشون جا بیاد !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرت چرا باید پول بذارید تو کاسشون مگه کی هستن؟؟؟ چشمشون کور خودشون باید برن کار کنن پول در بیارن کارهای سخت و مرگبار را هم باید انتخاب کنن مثل اکثر ما مردها تا حساب کار دستشون بیاد

    • بدون نام

      دلخوش به این زن ها نباشید

    • بدون نام

      به زن ها دل خوش نکنید اونا فقط به فکر خودشون و منافع خودشون هستند

    • بدون نام

      به هیچ زنی نمیشه اعتماد و اطمینان کرد

    • بدون نام

      اصلا طرف زن ها نرید به زن ها نزدیک نشید ! سرتون درد میکنه ؟!

    • بدون نام

      تا حالا هیچ زنی به من دل نبسته که بخوام بهش دل ببندم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین خوبه چون حیله ای تو کارشونه

      • بدون نام

        ولشون کن بابا ، زنها دیگه چه جونوری هستن

    • بدون نام

      زن ها قابل اعتماد نیستند

    • بدون نام

      ای خدا من زن میخوام

    • بدون نام

      من زن خونه دار میخوام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلا ازدواج نکن فقط مجردی رو عشقه

    • بدون نام

      من زنی میخوام که عاشق ازدواج شوهر و خونه داری باشه

    • بدون نام

      من زنی دوست دارم که با حجاب و محجبه با محبت و مهربون با اخلاق و خوش اخلاق با خانواده و با اصالت با ایمان و مومن و معتقد زن زندگی و زن خانه و خانواده دار باشه و شوهر دوست و عاشق شوهر باشه

      پاسخ ها

      • لهاره

        من هستم

    • بدون نام

      تمام زن ها این ویژگی ها رو دارند

    • بدون نام

      از زن هایی که اینطوری باشن متنفرم البته 99 درصد زن ها اینطورین !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل مردا

    • بدون نام

      زنان را دوست نداشته باشید

    • بدون نام

      به زنان دل نبستیم نمی بندیم و نخواهیم بست !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        آفرین و درود

    • بدون نام

      به زن هر که خود را گرفتار دید

      همان بیند آخر که آن مار دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس باید مثل مار سرش را له کرد

    • بدون نام

      زن بلا است

    • بدون نام

      مرد به زن نیاز دارد زن بلا است ولی از زن گریزی نیست

    • بدون نام

      18:56

      اهل کدوم شهر و استانی ؟

      شمال ؟
      جنوب ؟
      شرق؟
      غرب؟
      شمال غربی یا شرقی ؟
      جنوب شرقی یا غربی ؟

      مواظب باشم

    • بدون نام

      به: کیم سوئیفت

      منظورت چیه ؟
      این آخرین بیت از یک شعر بلند ( فرمانروای ملک سخن ) سعدی شیرازی درباره ی زن است که با این بیت شروع می شود :


      زن خوب فرمانبر پارسا ،کند مرد درویش را پادشاه
      برو پنج نوبت بزن بر در ات ،که یاری موافق بود در بر ات .

    • بدون نام

      خاک تو سر جامعه و این برترین ها که اینقدر بی شعور و بی فرهنگی ما زن ها از سر مردا و این جامعه سر هم هستیم حالا خودتون چه تحفه ای هستید که از ما انتظار دارید

    • بدون نام

      کامنتارو ک میخونم انگار مهدکودکه :/
      چه خبرتونه سر یه مطلب شرف همو ب باد میدید
      خداروشکر مجازیه وگرنه الان تخت بیمارستانا پر از مجروح و شکستگی در اثر ضربه محکم بود :/

    • حسام

      خیلی لذت داره زن و مرد بزنید توی سر هم تا جونتون در بیاد بی فکرای بی مغز روان پریش که حتی تو فضای مجازی هم نمیتونید عین ادم کنار هم رفتار کنید مردای قلدر و زنهای لجباز همه هم فیلسوف از یک دم بعد میگن چرا ایرانیا جهان سومن جهان سومی هم نیستیم جزو جهان های موازی هستیم با شما ملت وحشی

    • حسام

      اقایونی که از زنها متنفرن یک لطفی در حق خودشون بکنن به مدت یک ماه همگی بیخیال زنها بشید دو حالت داره یا به علط کردن میفتن یا نه دقیقا همه این مردایی که اینجا زنها رو تخریب میکنن بیرون از مجازی دارن میلیسن برعکس هم هست خیلی عرضه دارید هر دو جنس بیخیال هم بشید اصلا برید با دخترای خارجی و مردای خارجی والا جدی میگم مردای ایرانی برید ارمنستان دختراش واستون میمیرن زنهای ایرانی هم برن دنبال مردای خارجی همه رو خلاص کنید شر رو کم کنید

    • بدون نام

      از ازدواج میترسم

    • بی نام

      خدایا چرا زنان این موجودات رذل و کثیف را آفریدی

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره این کامنت ها را که دیدم. آخر این چه جور صحبت کردن هست .خوبی و بدی در هر دو زن ومرد وجود داره ودست سرشت زن ومرد هست که درچه خانواده ای بزرگ شدن .اصلا که این بگه زن بده واون یکی بگه مرد بده قابل قبول نیست . زن ومرد در ازدواج باید برن بگردن کسی را پیدا کنن که از همه روحیات و شخصیت به هم نزدیک باشن وهم را درک کنن در کل دو طرف نباید چشم بسته با هم ازدواج کنن که از گذشتشون متنفر بشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج