جاباما
۸۷۵۴۹۰
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

بی بی سی فارسی برنامه کودک پخش می‌کند

محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی در خصوص اقدام جدید بی‌بی‌سی فارسی در ساخت برنامه برای کودکان ایرانی به اشتراک گذاشت و تأکید کرد جنگ دشوارتری در پیش است و شبکه کودک و نوجوان در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمد سرشار مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود مطلبی در خصوص اقدام جدید بی‌بی‌سی فارسی در ساخت برنامه برای کودکان ایرانی به اشتراک گذاشت و تأکید کرد جنگ دشوارتری در پیش است و شبکه کودک و نوجوان در کنار خانواده‌ها برای این جبهه جدید آماده خواهد شد.

بی بی سی فارسی برنامه کودک پخش می‌کند

محمد سرشار در اینستاگرام نوشت:

این اقدام بی‌بی‌سی علیه ایران سه جنبه دارد:

۱_ شبکه‌های فارسی‌زبان کودک در جذب مخاطب شکست خورده‌اند و در سه سال اخیر، دچار ریزش شدید مخاطب شده‌اند. آنگونه که با موفقیت‌های شبکه کودک سیما، سردمدار این جنگ نیابتی یعنی جم جونیور، یک ریزش نه درصدی مخاطب را تجربه کرده.

۲_ جنگ دشوارتری در پیش است.

بخش کودک بی‌بی‌سی‌فارسی حریف قدری برای شبکه کودک خواهد بود چرا که روی یکی از بزرگترین و قویترین آرشیو‌های برنامه‌سازی کودک دنیا یعنی سی‌بی‌بیز (خردسال) و سی‌بی‌بی‌سی (کودک) نشسته و با دوبله این گنج بزرگ، سال‌ها تجربه آن‌ها را با خود حمل می‌کند.

۳_ راه‌اندازی بخش کودک مقدمه راه‌اندازی شبکه بی‌بی‌سی کودک فارسی‌ زبان خواهد بود و این جنگ نرم رسانه‌ای علیه کودکان ما، ابعاد وسیع‌تری پیدا خواهد کرد.

به یاری خداوند ما در شبکه کودک در کنار خانواده‌ها، برای این جبهه جدید آماده خواهیم شد. امیدوارم بزرگانی هم که باید پشتیبان مجاهدان فرهنگی و والدین خط مقدم این نبرد باشند؛ حمایت‌های خود را بسیار بیشتر کنند.

لاحول و لاقوة الا بالله

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      خدا لعنتشون كنه حالا رو كودكان ميخان تاثير منفي بذارن
      خدا توي كاسه شون بذاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما سالهاست داریم بی بی سی میبینم و تاثیر مخربی رومون نداشته از طرف دیگه الان همه خبرهای دقیق رو میشه تو اینترنت و از جمله همین برترینها پیدا کرد. پس به تلویزیون خودمون لعنت بفرست که هنوز فکر میکنه میتونه با مهندسی فکر بچه هارو هدایت کنه

      • بدون نام

        خب ماهواره نداشته باشید داداش

    • بدون نام

      روباه چقدر به فکر ماست این کاراش و باور کنید یا حرفهای وزیر خارجه اش و

    • رضا

      ای بابا مگه بی بی سی زیر مجموعه صدا و سیما نبود ؟من تا حالا فکر میکردم بی بی سی با پول دولت ما برنامه میسازه

    • بدون نام

      آیت الله بی بی سی

    • بدون نام

      مثلا شما چه کار مثبتی برای کودکان کردین بااون برنامه های ضعیفی که شما پخش میکنید صد در صدبچه های امروزی میلی برای دیدن برنامه کودک ندارن قضاوت با خودتون یک ساعت بشین پای شبکه کودک سیما انقدر کسل آوره که حد نداره

    • بدون نام

      اون قسمتی که شبکه کودک سیما رو برنده جنگ با شبکه های کودک خارج از کشور دونسته خیلی باحاله بابا اعتماد به نفس بابا متوهم امثال شما این مملکت رو به این روز انداختن

    • ناآشنا

      بچه ها قرار کنید!

    • بدون نام

      ایت الله بی بی سی

    • بدون نام

      داخلی ها هم با این خبر دارن برای BBCتبلیغ می کنن...

    • بدون نام

      فروغی درستش میکنه.ححخ

    • بدون نام

      حالا هی صدا وسیما بیاد برنامه هاشو غمگین و تکرا ری نشون بده. نه موسیقی نه کلیپ شادی نه برنامه های سرگرمی خوبی برای جوونها و بقیه داره . حالا هم بچه ها برن جذب ماهواره بشن هرچند که حالا هم هستن

    • بدون نام

      پس روباه پیر می خواهد از کودکی مخ کودکان را بزند؟!!؟؟!!!؟؟؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟!

    • بدون نام

      وقتی رسانه در جذب نیروها حساسیت گذشته رو نداره و چشم و ابرو ملاک کار در رسانه است محتوی و جذابیت و هنر از برنامه ها حذف میشه و بلایی سرمون میاد که بعدا خواهیم فهمید.رسانه پر شده از آدمهای بی تعهد و غیر حرفه ای.

    • بدون نام

      بی بی سی

    • شهاب

      خدا بکشتشون.من که واسه بچه هام.فقط اجازه میدم برنامه عروسکی مال کشورخودمون و مدرسه موشها و کارتون بسیار زیبای علی کوچولو یه مرد کوچک.بقیشو بلد نیستم را نگاه کنن.هرچی کارتون قشنگ خارجیه و اجازه نمیدم نگاه کنن که نکنه به فرهنگ غربی عادت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج