۸۷۵۴۹۳
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

دین‌محمدی: با این شرایط، نسل جدید استقلالی نمی‌شوند

هافبک سال های نه چندان دور باشگاه استقلال و تیم ملی امروز در یک برنامه تلویزیونی پیرامون وضعیت استقلال و همچنین سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید صحبت کرد.

ورزش سه: حسین کلهر مجری «سلام صبح بخیر» امروز در این برنامه صبحگاهی میزبان سیروس دین محمدی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال بود.

دین محمدی درباره وضعیت فعلی خود گفت: من مدتی با پایه های استقلال بودم، پارسال با شهرداری تبریز هم قرارداد بستم اما گفتند شهرداری نباید تیم داری کند و کناره گیری کردم. اکنون هم در یک آکادمی مشغول استعدادیابی هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی می تواند تیم ایران را به المپیک برساند، اظهار کرد: فرهاد مجیدی یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال است اما اصول مربیگری هم وجود دارد. من فرهاد را خیلی دوست دارم اما او اگر سلسله مراتب را رعایت می کرد موفق تر می شد. باید یک مدیریت خوب و کمیته فنی خوب داشته باشد که از آنها مشورت بگیرد چون او تجربه مربیگری ندارد و باید کمک های قوی بیاورد.

او افزود: مربیگری با بازیکنی خیلی فرق دارد و با پایه ها کار کردن هم سخت تر است چون جوان یک نیمه خوب است و یک نیمه دیگر بد می شود و به همین دلیل باید او را کمک کرد.

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا حاضر می شود به مجیدی کمک کند، تاکید کرد: من دوست دارم حتی اگر در لیگ دسته دوم هم سرمربی باشم. مربیگری کردن در لیگ برتر خیلی سخت است و باید حتما تجربه وجود داشته باشد. شما ببینید جواد نکونام چطور مربی شد. او اصول را رعایت کرد. پرویز مظلومی ۱۰ سال دستیار پورحیدری بود و به مرور سرمربی استقلال شد.

وی تصریح کرد: شاید این یک شانس برای مجیدی باشد و او بتواند از شانس خود خوب استفاده کند. کسی که تجربه مربیگری ندارد، دستیار قوی می خواهد. در آلمان یک زمان گفتند بازیکنان باید سرمربی باشند اما کمک های قوی کنارشان گذاشتند. فرهاد هم باید از کمک های قوی استفاده کند.

دین محمدی در پاسخ به اینکه آیا حضور در المپیک از جام جهانی سخت تر است، گفت: کار روی پایه ها خیلی سخت است. از آن اول باید نونهالان و نوجوانان مرحله به مرحله بالا بیایند. ما از المپیک حذف می شویم و کار را رها می کنیم اما کره و ژاپن اینگونه نیستند. اگر اندازه یک بازیکن لیگ برتری برای تیم نوجوانان بودجه بگذاریم موفق تر خواهیم بود. شرایط خیلی سخت است و کشورهای دیگر خیلی بیشتر از ما برنامه ریزی کرده اند.

وی در این باره که آیا مجیدی می تواند حمایت مردم را پشت تیم بیاورد، تصریح کرد: او یکی از محبوب ترین بازیکنان است اما در مربیگری فرق می کند. شما ممکن است نتیجه نگیرید و شرایط عوض بشود.

دین محمدی همچنین در پاسخ به اینکه فکر می کنید اتفاق خوبی برای استقلال در فصل جدید خواهد افتاد، اظهار کرد: مسئولان خیلی تلاش می کنند استقلال بتواند موفق شود اما کار خیلی سخت است. نه مربی آمده نه بازیکنان مشخص هستند. هواداران همه نگران هستند.

منِ دین محمدی به عنوان یک استقلالی در کوچه و خیابان می روم همه از من می پرسند چرا استقلال اینگونه شده است. برای ما هم سخت است و تیم باید زودتر تمرینات را شروع کند و هواداران را از نگرانی دربیاورد. این اتفاقات که می افتد استقلالی ها دارند کمتر می شوند. با این شرایط نسل جدید به این خاطر که استقلال جام نمی گیرد استقلالی نمی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Hamid

      کیسه کشای بدبخت

    • تاج من جان من

      لنگیا ازاین به بعدشماروهم میبینیم بدبختا مگه نمیبینین برانکورفت همه قبض روح شدین

    • بدون نام

      خاک تو سره گره کچلت

    • بدون نام

      نظر شما محترمه اما نسل جدید وقتی ناعدالتی ها و ناداوری ها و در مقابل بازی روانو زیبا رو ببینه بیشتر تآثیر داره تا جام گرفتنای الکی

    • محمد

      نسل جدید حق دارن به خدا اخرین قهرمانی استقلال تو لیگ برتر سال ۱۳۹۱ بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج