۸۷۵۵۵۵
۶ نظر
۸۳۰۷
۶ نظر
۸۳۰۷
پ

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت طی سال‌های گذشته انقلابی در عادات تلویزیون تماشا کردن مردم جهان ایجاد کرده‌اند؛ به جرأت می‌توان گفت این شبکه‌ها دیگر تلویزیون‌های ملی را کنار زده‌اند.

روزنامه شهروند: شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت طی سال‌های گذشته انقلابی در عادات تلویزیون تماشا کردن مردم جهان ایجاد کرده‌اند؛ به جرأت می‌توان گفت این شبکه‌ها دیگر تلویزیون‌های ملی را کنار زده‌اند. این شبکه‌ها سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند همه نیاز‌های مخاطبان خود را پوشش دهند. در ذیل تعدادی از معروف‌ترین شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت را معرفی می‌کنیم.

١- Hulu

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

برای استفاده از برنامه‌های این شبکه باید ماهانه ٨ دلار پرداخت کنید. اگر ماهانه ٤٠ دلار پرداخت کنید، می‌توانید علاوه بر عناوین معمولی برنامه‌ها، ٥٠ برنامه زنده را نیز تماشا کنید. با این مبلغ دو کاربر می‌توانند به طور همزمان در دو دستگاه جداگانه از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند. از مشهورترین سریال‌های ساخته‌شده توسط این شبکه می‌توان به سریال «داستان ندیمه» اشاره کرد.

٢- Netflix

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

با پرداخت ٨ دلار می‌توانید از برنامه‌های ابتدایی این شبکه استفاده کنید؛ اما با پرداخت ١٢ دلار در ماه به لیست استاندارد این شبکه دسترسی خواهید داشت. به طور کلی در نت‌فلیکس هر چقدر بیشتر پول بدهید از کیفیت بهتر و عناوین برنامه‌های بیشتری برخوردار خواهید شد. نت‌فلیکس به شما اجازه می‌دهد برخی از برنامه‌ها را دانلود کنید و بعدا به تماشای آن‌ها بنشینید.

٣- Sling TV

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

با پرداخت ماهانه ٢٠ دلار می‌توانید به ٢٠ کانال این شبکه دسترسی داشته باشید. اگر ماهی ٢٥ دلار پرداخت کنید، تعداد کانال‌ها به ٤٠ عدد خواهد رسید و با پرداخت ٤٠ دلار در ماه بیش از ٥٠ کانال خواهید داشت. این شبکه همکاری نزدیکی با شبکه سی‌ان‌بی‌سی دارد و بسیاری از برنامه اقتصادی این شبکه بر روی Sling پخش می‌شود.

٤- HBO

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

برای دیدن برنامه‌های این شبکه باید ١٥ دلار در ماه پرداخت کنید. از ویژگی‌های این شبکه این است که سرویس واقعیت مجازی را نیز ساپورت می‌کند. ضمنا برای دیدن برنامه‌های این شبکه نیاز نیست که تبلیغ‌های خسته‌کننده را تحمل کنید. ازجمله سریال‌های معروف این شبکه می‌توان به «بازی تاج و تخت» و «سیلیکون ولی» اشاره کرد.

٥- Amazon

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

برای دیدن برنامه‌های این شبکه باید ماهی ٩ دلار پرداخت کنید. ویژگی شبکه آمازون این است که عناوین بسیار زیادی دارد. از دیگر ویژگی‌های این شبکه این است که دو دستگاه و دو کاربر به طور همزمان می‌توانند از یک حساب کاربری استفاده کنند.

٦- You Tube

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

برای دیدن برنامه‌های یوتیوب باید ٤٠ دلار در ماه پرداخت کنید. البته می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی نامحدود دی‌وی‌آر برای ضبط برنامه‌های محبوب‌تان استفاده کنید. برنامه‌هایی که ضبط می‌کنید تا ٩ ماه در آن فضا قرار می‌گیرد و بعد از آن پاک می‌شود؛ در دیگر شبکه‌ها برنامه‌های ضبط‌شده تنها تا یک ماه باقی می‌ماند.

٧- Philo TV

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

با پرداخت ١٦ دلار در ماه ٣٧ کانال و با پرداخت ٢٠ دلار در ماه ٤٦ کانال خواهید داشت. در آن واحد سه نفر می‌توانند از سه دستگاه برنامه‌ها را تماشا کنند. یکی از عیوب این شبکه این است که مسابقات ورزشی را پوشش نمی‌دهد. یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های این شبکه برنامه‌ای است که در آن رابرت هیرش و اریک کاسابوری به توصیه‌های اقتصادی می‌پردازند.

٨- PlayStation TV

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

٤٠ دلار پرداخت کنید تا از ٤٠ کانال استفاده کنید. بهای عضویت این شبکه کمی بالا است؛ چون برخی دیگر از شبکه‌ها نظیر HBO را نیز پوشش می‌دهند. با پرداخت ٧٥ دلار در ماه می‌توانید به برنامه‌های HBO و برخی برنامه‌ها از ٩٠ شبکه دیگر دسترسی داشته باشید. برنامه‌هایی که در این شبکه ضبط می‌کنید تنها تا ٢٨ روز باقی می‌ماند و بعد پاک می‌شود. این شبکه یکی از گران‌ترین شبکه‌های اینترنتی است.

٩- Pluto TV

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

این شبکه کاملا مجانی است. این شبکه ١٠٠ کانال به شما هدیه می‌کند و نیاز نیست هیچ پولی پرداخت کنید. علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی و فیلم، این شبکه ایستگاه‌های رادیویی را نیز به شما هدیه می‌دهد؛ اما مشکل این‌جا است که باید تبلیغات را تحمل کنید. این شبکه در بسیاری از دستگاه‌ها از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها قابل مشاهده است.

١٠- Fubo TV

١٠ شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در جهان

برای اولین ماه می‌توانید ٢٠ دلار بپردازید، اما از ماه دوم حق عضویت به ٤٥ دلار افزایش خواهد یافت. این شبکه ٨٥ کانال به شما هدیه می‌کند. می‌توانید به اندازه ٣٠ ساعت برنامه را در فضای دی‌وی‌آر ضبط کنید. می‌توانید این میزان را به ٥٠٠ ساعت برسانید، اما باید ١٠ دلار در ماه پرداخت کنید. خبر خوب این‌که محتوای ضبط‌شده شما تا هر زمانی که بخواهید باقی خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شبکه اچ بی او اشتراک کابلی ش بیشتر از ۵۰ دلار قیمتشه

    • بدون نام

      داستان ندیمه و بازی تاج و تخت دیگه چیه؟
      ما خودمون ستایش مذگان داریم!

    • بدون نام

      فعلا که ما به صورت کاملا غیر قانونی همه رو مجانی دانلود میکنیم

    • بدون نام

      قبول دارید که نت فیلیکس بهترینه؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • رها

        نه

    • بدون نام

      شبکه افق رو یادتون رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج