۸۷۵۷۷۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

امیر علی‌اکبری: حنیف می‌خواست بوکسور شود

امیر علی اکبری فایتر سنگین وزن ایرانی گفت: همیشه در زندگی‌ام کمک خدا و اهل بیت را احساس کرده‌ام و می‌خواهم برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

خبرورزشی: امیر علی‌اکبری از چهره‌های محبوب ورزش ایران است. کسی که روزی روزگاری فکر می‌‎کردند عمر حرفه‌ای‌اش تمام شده است. وقتی امیر از کشتی رفت، دو، سه سالی از او خبری نبود. ناگهان برگشت؛ این بار، اما با چهره‌ای جدید. یک «فایتر» واقعی. او تک و تنها در تایلند برای ورود به رشته MMA تمرین کرد.

سه سال تلاش و در نهایت ورود به عرصه آماتور‌ها. چند صباحی کسی از امیر چیزی نمی‌نوشت. همه فکر می‌کردند او به بیراهه رفته است، اما رفته‌رفته نظر‌ها برگشت. MMA رفت در سبد ورزش ایران؛ شد یکی از جذاب‌ترین‌ها. حالا وقتی امیر برای مسابقات بین‌المللی می‌رود همه پیگیر اخبارش هستند.

بعضی‌ها حتی برای تماشای مسابقات او بامداد بیدار می‌شوند و یا اصلاً نمی‌خوابند. ایرانی‌ها با علی‌اکبری MMA را بیشتر شناختند. او این‌قدر خوب بود و این‌قدر عالی مبارزه کرد که حالا حتی به سازمان UFC رسیده است؛ یعنی بهترین سازمان MMA.

امیر حالا کلی طرفدار دارد که منتظر مبارزه‌هایش هستند. علی‌اکبری کنار تلاش شبانه‌روزی برای موفقیت در این رشته، گهگاهی پیگیر اتفاقات فوتبالی هم هست. او چند رفیق فوتبالی از جمله حنیف عمران‌زاده، کمال کامیابی‌نیا و... دارد. وقتی از او می‌پرسیم ماجرای رفاقتش با حنیف چیست؟ می‌گوید: «او خیلی بچه خوبی است و با هم رفیق هستیم. اتفاقاً حنیف می‌خواست بوکسور شود.

چند جلسه‌ای هم به باشگاه ما آمد. بعد از آن دیگر او را ندیدم. پشیمان شد، چون برایش رشته سختی بود.» علی‌اکبری با لبخند ادامه می‌دهد: «من هم رفیق استقلالی دارم و هم رفیق پرسپولیسی ولی طرفدار تراکتورسازی‌ام.» او در این باره می‌گوید: «به هر حال من ترک زبان هستم و طرفدار این باشگاه. امیدوارم فصل جدید موفق باشد. بازی‌های این تیم را پیگیری می‌کنم.»

خیلی‌ها دوست دارند مبارزات امیر در سازمان UFC شروع شود. خود او هم این روز‌ها به شدت تمرین می‌کند. تمرینات او سخت و طاقت‌فرساست. علی‌اکبری هم مثل خیلی‌ها با مشکل تحریم روبه‌رو است. به خاطر داد و ستد‌های مالی که مسدود است، او نمی‌تواند فعلاً مسابقه‌ای بدهد.

منتظر است تا به قول خودش «ان‌شا‌ءا...» مشکل حل شود و به زودی بتواند درون قفس برود و به آرزوهایش برسد. امیر می‌گوید: «متأسفانه این مشکل تحریم است ولی من با انگیزه تمرین می‌کنم. ان‌شا‌ءا... به زودی مسابقاتم شروع می‌شود. منتظرم مشکل حل شود.»

حالا توقعات ایرانی‌ها از امیر بیشتر شده است. آن‌ها توقع دارند او حتی به بهترین ورزشکار این سازمان تبدیل شود. از او که می‌پرسیم با چهره‌ای مصمم جواب می‌دهد: «تلاش می‌کنم و تلاش. تمرینات من را دیده‌اید. خیلی انگیزه دارم برای اینکه بتوانم بهترین باشم. توکلم به خداست. همیشه در زندگی‌ام کمک خدا و اهل بیت را احساس کرده‌ام. می‌خواهم برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلامی

      اوغورلو گلسین ایشلرین، یاشاسین قیرت کانی،

      پاسخ ها

      • @ S S T E @

        وای اگر بوکسور میشد و چند مشت روی صورت او می‌نشست قیافه او بهتر میشد
        نظر شما چیست؟

    • بدون نام

      پرچمت بالاست داش امیر

    • محمد

      مسابقاتش نمایشیه. چالشی جدیدی هم راه افتاده همه دارن دعوتش میکنن به مبارزه اما نمیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج