جاباما
۸۷۵۸۳۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وضعیت ستاره‌های جداشده بعد از پایان کار برانکو

با جدایی برانکو ایوانکوویچ معادلات فهرست بازیکنان پرسپولیس نیز تغییر می‌کند و شرایط برای قرمزپوشان فعلی و سابق متفاوت خواهد شد.

ورزش سه: از تابستان پس از لیگ چهاردهم تا پایان لیگ هجدهم، پرسپولیسی ها با برانکو شرایط فوق العاده ای را تجربه کردند. آن ها علاوه بر کسب جام و موفقیت در بازی های داخلی و خارجی، وضعیت باثباتی را نیز در نقل و انتقالات داشتند و با برانکو دیگر خبری از بی نظمی قبلی و ورود و خروج های عجیب در این تیم نبود.

عملکرد بسیار خوب سرمربی کروات سرخ ها سبب اعتماد حداکثری هواداران به او شده بود. به طوری که برانکو بارها روی نام بسیاری از بازیکنان باکیفیت و نامدار فوتبال ایران قلم قرمز کشید اما کمتر کسی نسبت به او اعتراض کرد.

رامین رضاییان، محمد عباس زاده، پیام صادقیان و محسن مسلمان مهره هایی هستند که هرکسی نمی تواند آن ها را در فهرست مازاد خود قرار دهد چرا که علاوه بر کیفیت فنی، آن ها از پایگاه اجتماعی بسیار خوبی نیز در زمان خود بهره می بردند و همین موضوع ریسک کنار گذاشتن این بازیکنان را بیشتر می کرد. اما برانکو هرچیزی را که به مصلحت تیم خود می دید، بدون ترس انجام می داد و نتیجه اش هم شد ۴ سال موفقیت و پیروزی و کسب جام.

البته داستان فقط جدایی بازیکنان محبوب نبود. در دوران برانکو بسیاری از بازیکنان نیز در تیم بودند و بازی می کردند که به نظر بسیاری از هواداران، توانایی لازم برای حضور در ترکیب اصلی را نداشتند. نمونه بارز آن ها محسن ربیع خواه است که از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و حالا تبدیل به یکی از بازیکنان با سابقه تیم شده است.

یا آدام همتی که یک گل سه امتیازی برای قرمزها به ثمر رساند، یا خالقی فر که حالا از جمع پرسپولیسی ها جدا شده و یا حتی حسین ماهینی که مهره محبوب برانکو بالاتر از بازیکنانی نظیر صادق محرمی و رامین رضاییان بود.

حالا بازیکنانی که با نظر مستقیم برانکو از پرسپولیس جدا شدند، فرصت این را دارند که در دوران پسا برانکو به پرسپولیس ملحق شوند. البته شاید پیام صادقیان و محمد عباس زاده دیگر کیفیت فنی آنچنانی نداشته باشند اما طبیعتا رامین رضاییان و محسن مسلمان می توانند گزینه هایی در دسترس باشند. البته مسلمان نیز یک فصل ناموفق را در اصفهان سپری کرد و از آن مهم تر مشخص نیست که این بازیکنان حالا هم محبوبیت قبلی را داشته باشند یا نه.

علاوه بر این، محسن ربیع خواه و چند مهره مورد علاقه برانکو نیز شرایط مبهمی را سپری می کنند و مشخص نیست که سرمربی بعدی چه نظری روی آن ها و البته دیگر بازیکنان خواهد داشت. همه منتظر این هستند تا تکلیف سرمربی پرسپولیس مشخص شود تا بدانند به طور مثال آیا احمد نوراللهی همچنان مهره ای هجومی خواهد بود یا آیا شجاع خلیل زاده با همین شرح وظایف در ترکیب حضور خواهد داشت یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط پرسپولیس

      پرسپولیس همیشه پرسپولیسه .
      چه با اونا ، چه با اینا .
      چه با برانکو چه بی برانکو .

    • بدون نام

      مگه قبل برانکو قهرمان نشده پرسپولیس ناز هیچ کس تو پرسپولیس خریدار نداره به نظر من هر کی بره عظمت پرسپولیس سرجاشه

    • بدون نام

      محسن ربیع خواه هیچ وقت بخاطرپول شاکی نشدازهواداران فحش شنیداماهیچوقت به هوادارهیس نشان ندادهیچوقت برای تیم حاشیه درست نکردبااینکه پولش راندادنداماهیچوقت اعتصاب نکرد
      تحقیرشداماهیچوقت گله وشکایت نکردصرفنظرازبعدفنی ربیع خواه مظهرصبوری وتعصب بود

      پاسخ ها

      • ایرانی

        احسنت وایول به معرفتت داداش.دقیقادرست گفتی.ربیع خواه جزءبهترینهاس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج