۸۷۵۸۳۹
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

بودیمیر دوباره تهدید کرد: به فیفا شکایت می‌کنم!

مهاجم کروات تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است از این باشگاه طلب بالایی دارد ولی مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ توجهی به خواسته های این مهاجم ندارند.

خبرورزشی: ماریو بودیمیر بار‌ها در تهران به دیدار ایرج عرب و سایر نماینده‌های باشگاه پرسپولیس رفت و از آن‌ها در مورد شرایط دریافت مطالباتش سوال پرسیدن، اما همواره مدیران پرسپولیس به او می‌گفتند باید تا پایان فصل و یا زمانی که از سوی اسپانسر یا مجری اسپانسر، به باشگاه پولی تزریق شود، صبور باشد، اما گوش بودیمیر به این حرفا بدهکار نبود.

او حتی یک بار با حالت قهر، اردوی پرسپولیس در قطر را ترک کرد و برای مدتی به کرواسی رفت تا به بهانه طی کردن دوران درمان، به دنبال شکایت از پرسپولیس باشد.

در آن زمان، این مهاجم بلندقامت حدود سه هفته در تهران آفتابی نشد. با پایان یافتن فصل و قطعی شدن ماجرای جدایی برانکو ایوانکوویچ، اخبار زیادی در خصوص جدایی ماریو بودیمیر نیز منتشر می‌شود. نکته مهم‌تر اینجاست که شنیدیم بودیم بودیمیر بار دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس را تهدید به شکایت کرده است.

او این موضوع را از طریق وکیل و نماینده خود در تهران به گوش مدیران باشگاه رسانده که هفته آینده در صورت عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت خواهد کرد. بودیمیر به دنبال دریافت کامل حقوق، پاداش ها، آپشن‌های قرارداد و البته غرامت دیرکرد پول خود است و وکیل این بازیکن به مدیران باشگاه تاکید کرده که تمام این مبالغ را باید به بودیمیر بپردازند.

بودیمیر در تمام مدتی که همراه پرسپولیس بود نتوانست به لحاظ فنی شرایط جالبی داشته باشد، ولی همواره بازیکن مورد علاقه برانکو به شمار می‌رفت و حتی گل قهرمانی پرسپولیس را در شهر کوچک جم و در دیدار مقابل پارس جنوبی در آخرین هفته لیگ هجدهم به ثمر رساند تا خاطره جالبی از خود در ذهن هواداران پرسپولیس بر جای بگذارد، ولی حالا او عصبانی و شاکی شده و تهدید به شکایت از باشگاه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتباال

      میخاد نصفشو به برانكو بده!

    • PS

      اخه ماس ماسک اندازه یه بچه دویدی که ادعای پول میکنی

    • بدون نام

      جدا از تعصب دلالی کاملا مشخصه که بازیکن در حال بازنشسته تحمیل میشه به ایران و همه مردم ایران ضربه میخورن و تحت فشارن به خاطر دلالی توف به شرفت برانگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینهم بازیکنی بود که در حد توپ جمع کن پرسپولیس نبود ولی با دلال بازی به پرسپولیس تحمیل شد

    • N

      بودیمیر دیگ چیه اخه برو بابا خودمون کم بی اعصابیم تو این وسط چی میگی

    • بدون نام

      نمیدونم چرا برترین‌ها هیچ انتقادی رو علیه برانکو درج نمیکنه. فکر کنم لازم از پورسانتی که بابت حضور برانکو می‌گرفت و میگیره ذر اینستاگرام پرده برداری بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج