۸۷۵۸۵۸
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شکایت محرمانه برانکو از پرسپولیس به فیفا!

برانکو ایوانکوویچ که از مدت‌ها قبل تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفته بود، پیش‌دستی کرده و خیلی محرمانه و بی سر و صدا، از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

خبرگزاری میزان: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طبق یک برنامه مشخص و با در نظر گرفتن قوانین فیفا، بی‌آنکه کسی مطلع شود، قبل از اتمام لیگ‌برتر کارهایش را برای جدایی از پرسپولیس انجام داده است.

بر خلاف تصور مسئولان باشگاه پرسپولیس که همچنان به بازگشت مرد کروات امیدوارند، برانکو چند ماه قبل مدارک و مستندات خود که نشان می‌دهد باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده را آماده کرده و از طریق یک وکیل ورزشی باتجربه در فیفا پرونده‌ای علیه پرسپولیس باز کرده تا درصورت شکایت باشگاه پرسپولیس، این مربی پیش دستی کرده باشد تا مشکلی در خصوص قطع همکاری برایش ایجاد نشود.

تمام نامه‌ها و مکاتبات برانکو با مدیریت باشگاه درخصوص حقوق و دستمزد عقب افتاده خود و دستیارانش حالا بخشی از پرونده شکایت او را تشکیل می‌دهد و برای مربیان کروات حکم سندی محکم را دارد.

در نامه‌ای که برانکو برای فیفا ارسال کرده به جزئیات قراردادش اشاره و تاریخ‌هایی که باشگاه وظیفه داشته تا دستمزد و پاداش او را بپردازد، قید شده است. با بدعهدی مسئولان پرسپولیس، برانکو ذره‌ای نگران نیست که ایرج عرب بتواند از طریق فیفا برایش دردسری ایجاد کند و مانع حضور او در الاهلی عربستان شود.

برانکو تک تک پاداش‌هایی پرداخت نشده را در این شکایت قید کرده و احتمالا به زودی نامه‌ای از فیفا به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید که شکایت رسمی برانکو را آشکار می‌کند. سرمربی سابق پرسپولیس پس از جند سال کار در ایران و با تجربه‌ای که از تیم‌ملی داشته، از ناآگاهی مدیران فوتبالی ایران نسبت به قوانین بین‌المللی آگاه است. او می‌داند که سرانجام از مسیر فیفا به تمام حقوق و پاداش‌های معوقه خود می‌رسد.
با این اوصاف، باشگاه پرسپولیس نه‌تن‌ها نمی‌تواند برانکو را به ایران بازگرداند بلکه قراردادی که باشگاه به آن استناد کرده از نظر حقوقی دارای مشکلات زیادی است و درصورت ارائه به فیفا به سود برانکو می‌شود. به جز حقوق و قرارداد اصلی، پاداش‌های آسیا، پاداش قهرمانی لیگ‌برتر و قهرمانی جام حذفی از مواردی است که در شکایت برانکو به فیفا وجود دارد.
از سوی دیگر دستیاران برانکو هم شکایت مشابهی به فیفا ارسال کرده‌اند. آن‌ها هم خواستار حقوق و پاداش‌های معوقه هستند. به زودی نامه‌های فیفا به دست باشگاه پرسپولیس می‌رسد و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت کلیه حقوق معوقه برانکو و دستیارانش محکوم می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      اگه واقعیت داشته باشه اینم ازپدرسوختگی وکثیف بودن برانکوحکایت داره.بیچاره هواداراحساسی.

    • x

      الان تاج و وزیر ورزش حسرت میخورن.نتیجه و امتیازات را تاج و وزیر ورزش میگرفتن، پول و معروفیتش را برانک جان برد

    • بدون نام

      بابا مینا خانم سر مربی کنید تا دوسال دیگه قهرمانی شما لنگیا تضمین شده است پدر معنوی تون سلطانی فر هنوز زنده است

    • آرش

      مرتیکه یهو ول کرده رفته ، پولشم کامل گرفته، تیم جدیدشم انتخاب کرده، پول اونم گرفته، پرسپولیس رو سرگردون کرده، حالا شکایتم میخواد بکنه؟ خیلی بی شرفی برانکو خیلی . مرتیکه پول‌پرست و کلاش.

    • بدون نام

      مقصر وزارت ورزش که هر آدم بی سوادی رو فقط ازطریق راند مدیر عامل باشگاه ها می‌کنه مدیرای استقلال و پرسپولیس سواد مدیریتی و ورزشی ندارن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخ. لنگ کثیف تیم حکومتی

    • جنتلمن

      پروفسور کی بودی تو؟؟
      واسه محرمانه هات مرسی.

    • حمیده

      به به
      چَه چَه
      نبوووووود؟
      لنگیا کجان؟تحویل بگیرید این همون راهی بود که پیدا کرده بودین؟
      آخه لنگیا هِی میگفتن ما راه خودمون رو پیدا کردیم با برانکو،، این دستمزد راهتون بود؟
      درسته شما راهتون رو پیدا کرده بودین ولی بارِتون رو نه
      . بار کج به منزل نمیرسه.
      هوررررررررررررررررررررااااااااااااااااااا
      پماد بدم لنگیاااااااااا؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • PS

        فعلا بزن خودت تا تاولات اوت نکردن اخه سوزش شما کاریتره

    • بدون نام

      بااین حرفها برانکو ازچشم هواداران نمی افته پرفسور حق و حقوق بیشتری داره که نامرد ها بهش ندادن

    • بدون نام

      خخخخ اینم ازمسئولین ما ای خدا شکرت کارهای بزرگ دست افراد حقیر و کارهای کوچیک به افراد بزرگ سپرده شدن اخرش هم میشه این وضعی که مملکت توی سیاست واقتصاد وفرهنگی و....

    • بدون نام

      صحت این خبر از کجا بدانیم و منبع آن از کجاست؟

    • بدون نام

      اگر اینکار رو کرده باشه دمش گرم دمش گرم دمش گرم اوتجربه فراوانی از مافیا بازی در ایران کسب کرده در همه زمینه ها نه تنها ورزش پس جای تعجب نداره که پیش دستی کرده باشه بعنوان یک پرسپولیسی به این هوش و ذکاوت برانکو آفرین میگم یکی باید این مدیریت سیاسی و مافیایی رو سرجاش بنشونه

    • احمدی

      این دیگه نوبره.خیلی درمورد خویشتنداری و بلندنظری برانکو مینوشتند.پس همه دروغ بود؟شایدم این خبردروغ است.

    • بدون نام

      برانکو چقدر پولکی بودی تو! این پولها را میخوای به قبرت ببری یک ذره صبر میکردی میمردی؟! حالا با الاهلی بدو دنبال جام!فکر کردی تیمی مثل پرسپولیس گیرت میاد که بدون رقیب باشه؟! واقعا متاسفم برات البته تمام اروپایی‌ها همینطوری اند دیگه پولشان به جانشان بسته اس ایران باید حالا که اینطور مربیان کروات رفتار میکنند کلشان را اخراج کند وبه ایران راه ندهد

      پاسخ ها

      • Araz

        حالا برانکو پرسپولیسیها رو خر کرده بقیه چه گناهی دارند

    • TM

      واقعا تاسف داره اونم واسه پاشگاه خیلی بزرک

    • سعید

      خاک تو سر نمک نشناس ,پول پرستش کنن. دلال اصلی فوتبال ایران همین ساندویچ بود.هر چی بازیکن درجه 2/3 کراواسی بود می اورد توی پرسپولیس با قرارداد نجومی.حق جوانای ایرانی رو پای مال میکرد . کی روش شناختش که این چه مارمولکی هست.

    • عیدی صفری

      از شما تقاضا. دارم در ذیل مرحمت بفرما یید گوینده کیست

    • بدون نام

      این دقیقاً از خریت و نفهمی آقایان ضد پرسپولیس هیات مدیره ، استفاده کردن که با طناب خودشان بچاه انداختن.ازاینکه یه اجنبی بخاطر پول ملق بزند اصلا جای سوال ندارد.......البته طولی نخواهد کشید که عربا بایه اردنگی به مربیگری این آقا پایان بدن .عربا هرچه باشن چون پول دارن با دادن پول سوارش میشن و این یارو حرمت ندیده در این چند سال با پرسپولیس کیف کرد فکر خام کرده .اونا فقط سوار میشن جوریکه پایانش بسیار زیباخواهد بود.هیچ جای دنیا و هیچ روز عمرش بمانند پرسپولیس نخواهد بود.اونجا این هوادار و این بازیکن که از جان مایه میگذارند نیست.اونجا همه چی پوله و بس

    • N

      اوف

    • بدون نام

      ههه.ای خوب شد برانگو شکایت کرد.دلم خُنک شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج