۸۷۵۸۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش هشدار آمیز باشگاه رُم به اظهارات تند توتی

باشگاه رم با انتشار بیانیه‌ای به اظهاراتی که اسطوره جالوروسی درباره وضعیتش در این باشگاه مطرح کرده است، پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم: پس از نشست خبری روز گذشته (دوشنبه) فرانچسکو توتی در ساختمان کمیته ملی المپیک ایتالیا که در آن دلایل خود را برای جدایی از باشگاه رم پس از ۳۰ سال خدمت به این باشگاه اعلام کرد، جالوروسی با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات اسطوره‌اش پاسخ داد و ادعا‌های او را تخیلی و دور از واقعیت توصیف کرد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم ضمن استعفا از سمت قبلی‌اش و رد پیشنهاد این باشگاه برای ایفای نقش به عنوان مدیر فنی، اعلام کرد به این دلیل از قرمزپوشان پایتخت جدا می‌شود که در این تیم به او توجه نمی‌شد و اینکه او صرفاً نقشی تشریفاتی در این باشگاه داشته است.

توتی همچنین گفت که در حضور شخصی مانند فرانکو بالدینی (مشاور باشگاه) ستاره شماره ۱۰ سابق رم عملاً هیچ نقشی در این باشگاه نداشته است. او سپس ادعا کرد که هدف بالدینی و مالک باشگاه جیمز پالوتا این بوده که تمام رُمی‌ها را از این باشگاه بیرون کنند.

سایت رسمی و پایگاه رادیویی باشگاه رم به هیچ عنوان نشست خبری توتی را پوشش نداد اما این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات او پاسخ داد.

در این بیانیه آمده است:« باشگاه رم از اطلاع پیدا کردن از این موضوع که فرانچسکو توتی اعلام کرده قصد ترک باشگاه را دارد و نمی‌خواهد تصدی پست مدیر فنی تیم فوتبال آ اس رم را قبول کند، عمیقاً متأثر است. ما بعد از خروج مونچی این پست را به توتی پیشنهاد کردیم و منتظر پاسخ او بودیم. معتقدیم پستی که به فرانچسکو پیشنهاد شد یکی از مهمترین پست‌های باشگاه بود و مشخصاً به تعهد کامل و فداکاری نیاز دارد، مقوله‌هایی که از تمامی مدیران ارشد باشگاه انتظار می‌رود.

ما آماده شده بودیم که در مورد فرانچسکو صبوری و به او کمک کنیم که مرحله گذار برای تبدیل شدن از یک فوتبالیست بزرگ به یک مدیر بزرگ را با موفقیت سپری کند. برای نشان دادن این تعهد به فرانچسکو هم به او پست مدیر فنی را پیشنهاد کردیم، پستی که باور داریم می‌توانست باعث رشد او شود و ما هم قصد داشتیم که در پروسه تطبیق دادن خودش با آن، حمایتش کنیم.

در عین حال که درک می‌کنیم برای توتی چقدر سخت بوده که بعد از ۳۰ سال تصمیم به ترک رم بگیرد، باور داریم که درک او از واقعیات و تصمیماتی که در این باشگاه گرفته می‌شود، تخیلی و بسیار دور از واقعیت است.»

در ادامه بیانیه باشگاه رم می‌خوانید: «در خصوص اشاره‌های مکرری که به بازگشت احتمالی توتی در صورت تغییر مالکیت باشگاه شده و نیز اطلاعات ارائه شده توسط او درباره طرفین ذی‌نفع در سراسر دنیا، باشگاه رم ابراز امیدواری می‌کند که این اقدام، آغاز یک تلاش نادرست برای تصاحب مالکیت باشگاه نبوده باشد چرا که با توجه به وضعیت حقوقی باشگاه رم، این موضوعی بسیار حساس است.

گروه سرمایه‌گذار باشگاه رم، تحت هیچ شرایطی قصد حراج کردن این باشگاه را نه در حال حاضر و نه در آینده ندارد. ما برای توتی در آینده کاریش و هر کاری که می‌خواهد بعد از این انجام دهد، آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج