جاباما
۸۷۵۹۰۸
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

افاضلی: برانکو پیشنهادات بهتری از الاهلی داشت

هومن افاضلی می‌گوید برانکو ایوانکوویچ از کشورهای چین، ازبکستان، کره جنوبی و مصر پیشنهاد داشت ولی به خاطر پرسپولیس به این پیشنهادات پاسخ منفی داد.

خبرگزاری مهر: هومن افاضلی که از دوستان نزدیک برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس است، درباره جدایی این مربی و امضای قرارداد با الاهلی عربستان گفت: باشگاه پرسپولیس تعهداتی داشت که باید مطالبات برانکو پرداخت می شد. پرسپولیس تازه مطالبات فصل گذشته برانکو را جور کرده است. هیچکس هم رایگان و مفتی برای یک نفر دیگر کار نمی کند. فرض بر اینکه پرسپولیس این پول را هم کامل فراهم کند، نباید با چمدان یا گونی به مربی پول داد که خودش آنرا به حساب بریزد.

وی ادامه داد: صرفنظر از این مسائل، باشگاهی که زیر فشار پول سرمربی اش را جور کند، دیگر نمی تواند به بازیکن، کادر پزشکی یا تدارکات تیم پرداختی داشته باشد و این خودش برای سرمربی معضل می شود. اگر بخواهیم از دید حرفه ای هم نگاه کنیم برانکو چهار سال در پرسپولیس بود و سه قهرمانی لیگ را به دست آورد. اکثر مربیان بزرگ هم سه یا چهار سال در یک تیم کار می کنند.

مربی پیشین تیم ملی ایران یادآور شد: برانکو از تبصره ای برای فسخ قراردادش استفاده کرده است که قانون فیفا است. فیفا می گوید اگر سرمربی سه ماه پولش را نگیرد، می تواند قراردادش را فسخ کند.

افاضلی درباره اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم با اقدام برانکو شوکه شدند، تاکید کرد: شوکه شدند چون خودشان را آماده نکرده بودند. برانکو مربی ای بود که با سخت ترین شرایط کار کرد و صدایش هم در نیامد. فکر می کردند خبری نیست و برانکو با این وضعیت ادامه می دهد. در هر تیمی پول ندهند، همین اتفاق رخ می دهد. ظاهراً در ایران هر مدیری که پول ندهد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. باید یاد بگیریم به تعهداتمان عمل کنیم.

وی در ادامه به پیشنهادات دیگر برانکو در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: چیزی که خودم شاهدش بودم، مذاکره تیم هایی از قطر، کره جنوبی و چین با برانکو ایوانکوویچ بود. حتی او از الاتفاق عربستان و یک تیم مصری هم در این مدت پیشنهاد داشت ولی به خاطر پرسپولیس از این پشنهاداتِ وسوسه کننده گذشت.

برانکو در این سال ها پیشنهادات و فرصت های بهتری هم نسبت به الاهلی داشت و حتی وقتی ۸ ماه پول نگرفت، به این پیشنهادات پاسخ مثبت نداد. اینکه هواداران از جدایی اش گلایه می کنند، به خاطر این است که احساسی هستند. اگر به همان تماشاگران در موقعیت شغلی خودشان پیشنهاد بهتری با حقوق و مزایای بالاتر برسد، قطعاً آنرا قبول می کنند.

افاضلی در پایان در پاسخ به این سئوال که پیش بینی اش از شرایط پرسپولیس بعد از جدایی برانکو چیست؟ گفت: فقط خدا می داند چه اتفاقی می افتد. جمع کردن این تیم کار سختی است. پرسپولیس سه دوره قهرمان شده و از نظر انگیزشی در سطح پایینی است. منابع مالی هم که محدود است. باید دید چه اتفاقاتی رخ می دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • A... m

      حرف حق جواب نداره... هم ما جماعت احساسی هستیم هم اینکه توقعاتمون خیلی بيجاست....حرفه ای باشیم.

    • بدون نام

      تو یکی حرف نزن دیگه ولا

    • بدون نام

      اراده ای برای پرداخت پول برانکو نداره و در واقع از اول وجود نداشته

      اعضای خناس هیئت مدیره نشستن پیش خودشون فکر کردند چرا تو این وضع جیبمون رو خالی کنیم،

      چهارتا بازیکن میگیریم دهن هوادار رو میبندیم و کار برانکو هم به شکایت می رسه، اینطور هم وقت میخریم هم از چشم هوادار میندازیمش، هم دیگه ما نیستیم و پرداخت پولش میفته گردن آیندگان هوادار بهوش باش پولها خورده شد شرش میفته گردن پرسپولیس

      پاسخ ها

      • ایران بزرگ

        داداش برانکو با برنامه پول نمیگرفت،کدوم مدیر میخواد واسه خودش دردسر درست کنه،شما یه اعتراض ازش دیدی تو این یکسال واسه حقوق،این هدفش تیم ملی بود و حقوقم نمیگرفت تا اگه پیشنهاد تیم ملی بهش شد بهانه واسه فسخ یا پرسپولیس داشته یاشه، وقتی دید نشد شروع به نامه پرانی کزد و با الاهلی که پول بیشتری داد از قبل بسته بود و این افاضلی هم خبر داشته،مثل مرد رفتار نکرد برانگو

    • بدون نام

      لنگیا رفتن جلو باشگاه تجمع،،همسایه ها شاکی شدن
      همسایه ها هم شیلنگ آب رو گرفتن براشون اونجایی که میسوخته رو آب دادن
      داره آب رو براشون میریزه اونجایی که میسوزه
      آب رو بریز اونجایی که میسوزه
      هوررررررااااااااا

      پاسخ ها

      • حدیث پرسپولیسی

        چطور از هتریکمون سوزوندین پس خخخخخخ

    • بدون نام

      بنظرم اصلا این حدس گمانها درست نیست دلیل اصلی رفتن برانکو انتخاب نشدنش برای تیم ملی بود البته او واقعا استحقاق سرمربی شدن راداشت آقای تاج شمایک جواهررا مفت ازدست دادید

    • بدون نام

      نیازی به دادن جواب به تاس حقیر نیست بدجوری میسوزین حالا حالاها

    • ایران بزرگ

      اخه..... ،برانکو با برنامه ریزی و عمدا پول نمیگرفت، بعضی وقتها پول بود میگفت بدین به بازیکنا اونا واجبترن،یا هر کی ازش در مورد نگرفتن حقوقش میپرسید میگفت الان فقط بازی بعدی واسه من مهمه مگه فتحی مدیر استقلال نبود که میگفت شفر کمی حقوقش عقب میوفتادفورا اعتراض میکرد،این چرا اعتراضی نکرد،اگه واسه مردانگیش بود خوب الانم مردانگی نشون میداد و در تیمی که قرارداد داره میموند،نه عزیزم مردم هالو نیستن شاید بعضیا باور کنن ولی خیلیا میدونن تو مدام کیروش رو میکوبیدی تا دوستت بیاد تیم ملی،برانکو مثل آدم رفتار نکرد،امیدوارم هوادارها یادشون نره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج