جاباما
۸۷۵۹۴۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

«نفس عمیق» پس از ۱۵ سال روی پرده می‌رود

فیلم «نفس عمیق» ساخته‌ پرویز شهبازی از فیلم‌های دهه‌ ۱۳۸۰ سینمای ایران پس از پانزده سال در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران روی پرده می‌رود.

خبرگزاری صبا: فیلم کالت «نفس عمیق» ساخته‌ پرویز شهبازی که از فیلم‌های دهه‌ ۱۳۸۰ سینمای ایران است، در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران پس از پانزده سال روی پرده می‌رود.

این پانزدهمین برنامه از سری اکران‌های «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» است که چهارشنبه‌ هر هفته به ‌همت فرهنگسرای ارسباران و سایت کافه سینما برگزار می‌شود.

«نفس عمیق» پس از ۱۵ سال روی پرده می‌رود

این فیلم داستان سه جوان است که در نقطه عطفی از زندگیشان به یکدیگر می‌رسند و با هم این راه را می‌پیمایند. داستان در تهران دهه ۱۳۷۰ می‌گذرد.

برای اکران این فیلم سینمایی در فرهنگسرای ارسباران، نسخه‌ باکیفیت ویژه‌‌ای از فیلم تهیه شده است.

پرویز شهبازی نویسنده فیلمنامه و کارگردان، امیر سماواتی تهیه کننده، علی لقمانی مدیر فیلمبرداری، منصور شهبازی بازیگر، امیر قادری منتقد و کوروش جاهد کارشناس سینما، از جمله حاضران در گفتگوی پس از اکران فیلم خواهند بود.

این برنامه روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۹ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. آنونس برنامه‌ بعدی «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» هم در این مراسم به‌ نمایش درخواهد آمد.

بخش‌های دیده نشده‌ای از پشت صحنه‌ فیلم «نفس عمیق»، بخشی از این مراسم اکران خواهد بود.

دوستان علاقه‌مند برای استفاده از اکران فیلم و تهیه‌ بلیت حضور در جلسه و انتخاب بهترین صندلی، می‌توانند به‌سایت تیوال مراجعه کنند و یا به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پریا یزدانی

      چرا حقوق بازنشستگان رادیورمیدیدو کاهشداره گرانی درمان هزینه ها کمر همه را شکسته تمنا عاجزانه دارم توجهی بکنید نیازمند خدایم ویفر بیداد میکند مارادزیابید این مردم مظلوم را م3

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج