جاباما
۸۷۶۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

‌نمی‌خواهم نیمارِ رئال مادرید باشم

رودریگو گوئس، ستاره ۱۸ ساله برزیلی امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد. او را با نیمار قیاس می کنند اما خودش معتقد است که نباید او را نیمار رئال قلمداد کرد.

ورزش سه: رودریگو گوئس، ستاره ۱۸ ساله برزیلی امروز رسما به هواداران رئال معرفی شد. او را با نیمار قیاس می کنند اما خودش معتقد است که نباید او را نیمار رئال قلمداد کرد.

رودریگو سال گذشته با قراردادی شش ساله به ارزش ۴۵ میلیون یورو از سانتوس به رئال پیوست. او پس از یک فصل حضور قرضی در سانتوس، امروز رسما به رئالی ها معرفی شد. اکنون باید دید که برنامه زیدان برای استفاده از رودریگو چه خواهد بود و اینکه او برای تیم اول به میدان می رود یا تیم دوم.

‌نمی‌خواهم نیمارِ رئال مادرید باشم

رودریگو در نشست خبری مراسم معارفه گفت: « این برای من مثل یک رویاست. رویای همه کودکان برزیلی. امروز شادترین روز زندگی من است.»

صحبت با وینیسیوس: « بله؛ همان روزی که با رئال قرارداد بستم، با هم حرف زدیم و در تیم ملی جوانان هم در مورد رئال ساعت ها صحبت کرده ایم. رئال همیشه تیمی برای بهترین های دنیاست و من آماده ام برای تیم اول به میدان بروم و اگر به تیم دوم هم منتقل شوم، مشکلی نخواهم داشت.»

زیدان: « هنوز با زیدان حرف نزده ام. او بازیکن بسیار بزرگی بود و در مربیگری هم خودش را ثابت کرده است. بی تاب کار با زیدان هستم.»

‌نمی‌خواهم نیمارِ رئال مادرید باشم

فشار بازی در رئال: « حضور در رئال آنقدر ارزش دارد که تمام فشارها را تحمل کنم. با وینیسیوس که حرف می زدم، به من گفت که باید صبور باشم. هنوز بسیار جوانم و مطمئنم که روزهای خوبی در رئال خواهم داشت. من سرعت روبینیو را دارم و تکنیک نیمار. از نظر خودم به این دو بازیکن شباهت دارم.»

پست بازی: « دوست دارم در کناره ها بازی کنم ولی در مجموع هر جا مربی تشخیص بدهد، بازی خواهم کرد.»

انتخاب رئال: « هر کسی من را می شناسند، می داند که از کودکی هوادار رئال بودم. پدرم همیشه به من می گفت، روزی برای رئال بازی خواهی کرد. وقتی پیشنهاد رئال رسید، در ۲۰ دقیقه همه چیز نهایی شد. از همان ابتدا به چیزی جز رئال فکر نمی کردم. حالا هم در اختیار باشگاه هستم و هر تصمیمی گرفته شود، می پذیرم. این اولین فصل حضورم در فوتبال اروپا است و می دانم که روزهای سختی در پیش دارم ولی از هیچ چیز نمی ترسم و برای هر چالشی آماده ام.

‌نمی‌خواهم نیمارِ رئال مادرید باشم

الگوها: « رونالدو نازاریو و روبرتو کارلوس همیشه الگوهای فوتبالی من بودند.»

بازی با نیمار در رئال: « نیمار بازیکن بزرگی است ولی او الان برای پی اس جی بازی می کند و نمی توانم در مورد او حرف بزنم. من نیمار رئال هستم؟ دوست ندارم نیمار رئال باشم. می خواهم همه از من به عنوان رودریگوی رئال نام ببرند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاسین علی ابادی

      بهتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج